Bekijk je eigen topicsBekijk je eigen berichten

Huisdierentopic!

Re: Huisdierentopic!

Berichtdoor Yvonne » za 26 nov 2011, 21:03

Ach gosje Arlyne en ik maar denken, niemand gereageerd op het filmpje :sad: ?; heb dan in mijn postvak er helemaal over heen gekeken....

Tis zo'n schatje hè?

Ben zo gelukkig met mijn beesten spul :hartjes .
De moeilijkste mensen zijn je grootste leraren

Afbeelding
Yvonne
moeder van TFC
moeder van TFC

Delen op:

Delen op Facebook Facebook Delen op Twitter Twitter

Berichtdoor joke » zo 27 nov 2011, 10:57

wat een leuke filmje yvonne :smile:
wat leuk je praat-poes :)
ik heb ook al een paar jaar geen huisdieren meer.
heel gehad vroeger. wie weet tzt nog.

liefs joke :heart49
ZIJN in het Eeuwige NU !
joke
ArchAngel
ArchAngel

Berichtdoor RainbowChild » ma 28 nov 2011, 05:35

Yvonne schreef:Gisteren was ik met Saloes bij de dierenarts en nu kon hij zelf zien hoe wild Saloes wordt als hij andere honden ziet en hadden we afgesproken dat hij a,s, maandag gecastreerd wordt, maar ik heb er gewoon niet van geslapen :sad: .

Het is zo'n heerlijk vrolijk hondje en ik ben zo bang dat hij heel stil gaat worden, dat ik net de dierenarts heb afgebeld en mijn vriendin had net dienst en hebben we er over gepraat en ze kent Saloes ook en hebben we afgesproken dat we gewoon een jaar wachten en dat hij misschien wat rustiger wordt als hij ouder is en ik het altijd nog kan laten doen.

Is gewoon een pak van mijn hart en kan ik vannacht weer rustig gaan slapen :razz: .

Nou, hierbij het filmpje van mijn praat kat, is geen bijstere kwaliteit, met mijn telefoon opgenomen; je kan het bestand rustig openen:

http://dc303.4shared.com/download/T0Glr ... praten.avi

Ze heet Lottie, maar als ik met haar praat noem ik haar altijd Lottiemottie :grin: .

Ook mijn overleden york staat er nog op...

Kan het me helemaal voorstellen, hoor dat je Saloes nog niet wilt "ontmannen"...bij onze hond ook nooit laten doen, hoe wild en onstuimig hij ook kon zijn..ook werd het een soort van "piswedstrijd" met de mannetjesreuen in de buurt om zijn territorium af te bakenen tot aan mijn scoot aan toe, zeg!

Wat leuk dat je die filmpjes hebt! Goud waard. Je ziet Lady nog op het filmpje en Lottie is echt een heerlijke Klessebes. En ze houdt duidelijk van d'r vrouwtje. Hihi..echt wel!
RainbowChild
Lightworker
Lightworker

Berichtdoor RainbowChild » ma 28 nov 2011, 05:39

Arlyne schreef:Je hebt een gezellige "beestenbende" in huis Yvonne! :heart49 Het geeft zoveel
plezier en maakt het levendig in huis. Wij hebben ons levenlang ook huisdieren gehad, maar hebben er nu een punt achter gezet. De stoute hond "Borus" van mijn zoon is wel iedere dag bij ons op het werk, daar hebben we onze handen vol van. :lol:
http://films.spellentuin.nl/videos/339-stoute+hond

Leuk filmpje Arlyne! Maar da's Borus toch niet, hihi..Zou je vast niet goed vinden dat hij je kat zo bracht. :regenboog .
RainbowChild
Lightworker
Lightworker

Berichtdoor Arlyne » ma 28 nov 2011, 14:36

Nee.. Rainbowchild dat is een andere hond, maar Borus zit vol met dezelfde streken.
In dat filmpje zette de hond de kat op dat bordje voor de baas.
Dat is herkenbaar, toen hij de cake van de tafel pikte, lag hij zijn speelgoedbeertje
op de tafel neer, zodat die lege plek niet opvalt. :lol:
vorige week heeft hij stiekum mijn MP3 speler van de tafel gepikt die ik net met nieuwe nummers gezet had. We waren bang dat hij die opgegeten had, maar vonden de MP3 in stukken in de tuin terug. De dag erna heb ik van m'n zoon een andere gehad,die had hij nog liggen. Ik gebruik dat ding in huis bij het stofzuigen en op de crosstrainer. Kan ik lekker meejengelen.:lol: Grappige foto's van hem zitten op een CD bij mijn zoon thuis. Die neem ik volgende keer wel mee.!
Leer van gisteren, Droom van morgen, Leef vandaag
Arlyne
ArchAngel
ArchAngel

Berichtdoor RainbowChild » di 29 nov 2011, 04:48

Arlyne schreef:Nee.. Rainbowchild dat is een andere hond, maar Borus zit vol met dezelfde streken.
In dat filmpje zette de hond de kat op dat bordje voor de baas.
Dat is herkenbaar, toen hij de cake van de tafel pikte, lag hij zijn speelgoedbeertje
op de tafel neer, zodat die lege plek niet opvalt. :lol:
vorige week heeft hij stiekum mijn MP3 speler van de tafel gepikt die ik net met nieuwe nummers gezet had. We waren bang dat hij die opgegeten had, maar vonden de MP3 in stukken in de tuin terug. De dag erna heb ik van m'n zoon een andere gehad,die had hij nog liggen. Ik gebruik dat ding in huis bij het stofzuigen en op de crosstrainer. Kan ik lekker meejengelen.:lol: Grappige foto's van hem zitten op een CD bij mijn zoon thuis. Die neem ik volgende keer wel mee.!

Hihihi... :grin: Wat een heerlijke stouterd! Ja..in geval van je MP3'tje natuurlijk wel vervelend, maar moet toch lachen om zulke acties. Wat een slimmerd. :ok Leuk, foto's! :regenboog
RainbowChild
Lightworker
Lightworker

Berichtdoor Yvonne » di 13 dec 2011, 13:02

Gisteren is Saloes getrimd.

Ervoor: Afbeelding

Erna:Afbeelding

En hier de trimster in aktie in haar trimbus: Afbeelding

Ben blij dat het gebeurd is, is het ook voor mij makkelijker te onderhouden :knipoog2 .

Afbeelding
Yvonne
moeder van TFC
moeder van TFC

Berichtdoor joke » di 13 dec 2011, 14:14

wat ziet ze er geweldig mooi uit. zeker veel makkelijker voor je om hem nu te onderhouden.
kijkt zo fris en fruitig :smile:
vooral zooo lief. leuk hoe je poes er zo ontspannen bij ligt.
liefs joke :heart49
ZIJN in het Eeuwige NU !
joke
ArchAngel
ArchAngel

Berichtdoor Yvonne » di 13 dec 2011, 14:45

Tis een 'hij' hoor jook :lol: en nu zie je z'n pipi ook duidelijk nu al dat haar bij zijn buik weg is :grin: .

Zijn ras heeft van dat zachte, zijdeachtige haar (york - genen) en gaat heel erg gauw klitten., vooral rondom zijn pippi en binnen kant van zijn dijbenen.

Maar tis inderdaad een poeppie hoor :knipoog2 en hij is grote vriendjes met Duschi, de kat :lachen .

Afbeelding
Yvonne
moeder van TFC
moeder van TFC

Berichtdoor Blauwewolk » di 13 dec 2011, 15:14

een snoepje is het :winter7 wat een leuke nieuw smiies
Jijzelf bent licht .je hoeft alleen maar naar binnen te kijken .
Blauwewolk
ArchAngel
ArchAngel

VorigeVolgende

Keer terug naar Brabbelbord