Bekijk je eigen topicsBekijk je eigen berichten

Huisdierentopic!

Re: Huisdierentopic!

Berichtdoor Yvonne » vr 27 apr 2012, 01:50

Dank je wel Alama dat je deze topic hebt gevonden :ok .

Wat ik mij nl. af vroeg is wat heeft Diana met al de dieren gedaan? Meegenomen naar Australië?

Saloes is erg ziek, ik weet niet wat hij heeft, maar zijn vrolijkheid is helemaal weg en als je hem optilt
gilt hij het uit.... morgen ga ik naar de dierenarts met hem.

De moeilijkste mensen zijn je grootste leraren

Afbeelding
Yvonne
moeder van TFC
moeder van TFC

Delen op:

Delen op Facebook Facebook Delen op Twitter Twitter

Berichtdoor Admin » vr 27 apr 2012, 08:17

Veel succes bij de dierenarts Yvonne, ik hoop dat het meevalt :heart49
Admin
ArchAngel
ArchAngel

Berichtdoor Yvonne » vr 27 apr 2012, 09:21

Moet er om 1/2 11 zijn, hij heeft nog niet eens geplast :sad: .
De moeilijkste mensen zijn je grootste leraren

Afbeelding
Yvonne
moeder van TFC
moeder van TFC

Berichtdoor Paul » vr 27 apr 2012, 10:23

Niersteen vast in zijn urinekanaal soms???

Sterkte met hem Yvonne...
IK BEN

De perfecte imperfectie
Paul
ArchAngel
ArchAngel

Berichtdoor jasmin » vr 27 apr 2012, 10:37

Arm ding, moet ie straks lek geprikt worden... letterlijk... zijn buisje vrijmaken om weer te kunnen piesen... :sad:
Afbeelding
jasmin
ArchAngel
ArchAngel

Berichtdoor Blauwewolk » vr 27 apr 2012, 13:17

jee wat zielig . hoop dat het mee valt vonnie . dieren en kleine kinderen zijn zo kwetsbaar en kunnen je niet vertellen wat ze hebben.
mijn hond pluto genoemd naar de hond van Micky Mouse wordt 31 mei 11 jaar. tijd gaat hard.
Jijzelf bent licht .je hoeft alleen maar naar binnen te kijken .
Blauwewolk
ArchAngel
ArchAngel

Berichtdoor Angelique » vr 27 apr 2012, 20:24

Hoe gaat het nu met Saloes? :heart49 :winter8 :hartjes
Afbeelding
Angelique
ArchAngel
ArchAngel

Berichtdoor carinjo » za 28 apr 2012, 21:24

OOOOhhhhh,Wat een mooi,e site is dit zeg een naar mijn Hart !!!!En yvonne wat een scheetjes heb jij zeg ja je had het al geschreven he van je 17 jarige hond die ook pas is overgegaan !!,ja ik zit hier weer met een dikke strot hoor ben nog rouwende ,maar daar is niks mis mee ik mis haar zoooo erg ,het was mn soort 2 e ziel ze begreep ze luisterde ,ze ,ze voelde alles aan !! en ik voel ze nog steeds (alleen niet lijfelijk meer he !!.maar ik wil graag ook mn lieve moppekind op de site zetten ,las ik niet datje deze soort naam ook geeft aan je poes ??die is ook heel apart he ?? :?: :?: :heart49 Ja ik ben blij zulke mensen hier ook tegen te komen ,want het gevoel van herkenning is fijn he .En ja mensen die zo van de dieren houden zijn ook echte mens mensen ,ik was de site weer even kwijt geraakt en dacht ik heb toch niet gedroomd he ,dus ik was weer aan tzoeken en plots ,was jij er weer !!?? :hartjes :hartjes nou ik ga proberen net als jij mooi,e foto,s te plaatsen van onze lieverd,s !! gr xxliefs Carinjo :sol :sol :roos :heart49
carinjo

Berichtdoor carinjo » za 28 apr 2012, 21:29

:vingers :vingers :vingers :sol :heart49 Oxch lieffie wat lees ik nu net hier na mn bericht over jou poes??ben je al geweest met hem .waren het z,n niertjes ??ach zielepoot ja daar heb een poes gauw erge pijn van als het de niertjes zijn he ??maar ze hevbben wel goede medicijn ervoor toch ?? nou ik ga voor jullie om kracht en licht vragen voor de pijn te verminderen hoor !!ik stuur het nu door ,en voel wel dat het minder zal worden tegen de nacht ??sterkte en een lieve aai voor je poes en jou !!gr Carinjo xx :sol :roos
carinjo

Berichtdoor carinjo » za 28 apr 2012, 21:56

Hoi ik wilde een berichtje voor Diana ,maar ik kan niet via haar naam op haar site komen toch ?? maar probeer het zo even te verwoorden ,wat een enig stel met dieren hebben jullie zeg ,zie het weer gelijk aan onze dieren spul toen we in Spanje woonde hadden we ook van alles ,en de ruimte met zoveel grond en sinas appel bomen wel 8oo bomen en dan nog mandarijn en olijf en amandel en citroen bomen ,over al liepen de dieren een ezel een lama ,een schaap en geitjes ,eenden paauwen,duiven en andere prachtige vogels ,poezen wel 20 (veel aan komen lopen, of weg gezet aan de poort en we hadden een opvang voor poezen en honden ,dus op de duur wel 12 honden waar we dan een goed tehuis voor zochten we hebben denk ik wel 200 honden geplaats ook veel naar nederland toe isw met de holl dieren bescherming , ik zelf had toen inmiddels wel 12 honden ,en tig katten die ik dan ook nooit meer weg deed ,en daar is de laatst 3 weken geleden van overgegaan naar de regen boog brug ! waaar ik nu nog om rouw deze laatste was ons moppekind ,ze zit in mij verweven ,we hebben samen een prachtige bijna 18jaar mee gemaakt ,waar onder ik erg ziek ben geweest (kanker ex hoop ik nu )dus ze was zo zeer bijzonder dat begrijpen allleen mensen die dat hebben onder vonden ,ze zijn echt soul mates,!!! heel bijzonder ,maar ik voelde gelijk bij de fot,s van jullie zo n verbonden heid ,en kreeg het heel warm ,dus daarom moest ik even dit kwijt ,nu heb ik voor t eerst in mn hele leven Even nog geen hond ,ben nog Nooit zonder geweest vandaar dit lege nest gevoel denk ik ,maar ik moet even rouwen nu en dan komt er wel weer wat op mn pad ik doe niks overhaast ,dus hoop dat we nog veel mogen beleven en zien van alle mooi,s wat de dieren ons brengen .Liefs Carinjo xxx :sol :roos :heart49
carinjo

VorigeVolgende

Keer terug naar Brabbelbord