Bekijk je eigen topicsBekijk je eigen berichten

Doorbraak in onze Evolutie: Pleiadische visie Marc Smuldrsss

Re: Doorbraak in onze Evolutie: Pleiadische visie Marc Smuld

Berichtdoor Force » ma 21 mei 2012, 19:25

We hebben ook nog, dat je wordt meegenomen op reis.....ook heel mooi.
Lastig technische oplossing, maar als je dat beheerst, kan je een mens in een stoffelijk lijf meenemen, ver weg, zonder stoffelijk lichaam. je blijft wel verbonden ermee trouwens.
Och, er is zoveel moois out there...
Force
ArchAngel
ArchAngel

Delen op:

Delen op Facebook Facebook Delen op Twitter Twitter

Berichtdoor Dusty » ma 21 mei 2012, 19:27

:lol:
Rather than being your thoughts and emotions, be the awareness behind them
Dusty
Grote Leeuw
Grote Leeuw

Berichtdoor A Fan Of God » ma 21 mei 2012, 19:33

Force schreef:
tvgame schreef:Dit zouden ook dit soort ufo's kunnen zijn. Wie weet op wat voor manieren ze zich aan ons kunnen laten zien. Misschien zien wij het wel als lichtbollen, omdat ze in een andere dimensie zitten. Ik heb best veel lichtbollen gezien, en wil niet perse beweren dat dit allemaal energieën waren. Ze bewogen vaak erg gericht, in formaties enzovoort..maarja, wie weet het nou echt?

Force schreef:Wat ik ervan begrijp is, dat er technologie is, wat onzichtbaar mogelijk maakt, heeft met trillingsfrequentie te maken.

Dat zeg ik nu ook de hele tijd maar met een ander woord "Etherisch."

Force schreef:Die schepen zien we dus nooit.
Maar er is ook technologie om van vorm te veranderen. Ook een UFO (niet de Grey's in schotelachtige objects, die beheersen dat niet) kan dat dus, de personen daarbinnen sowieso.
Elke gewenste vorm kan er worden aangenomen. Ik praat over een hoog ontwikkeld ras, bijv. Ranthia. Het kan in een lichtbol, schim, zoiets. Het is o.a. dit ras, wat ons beschermt tegen "onverlichte" Zeta's (waar trouwens genetische varianten van bestaan, ze willen immers voortbestaan en knutselen al lang aan zichzelf).

Force schreef:Beiden rassen kunnen weer hele enge dingen. Nu niet relevant. Ging om verschijnselen nu.

Wat is daar nu zo eng aan? Lijkt mij juist heel mooi.

Force schreef:Zeta komen uit andere 3D dimensie trouwens.

Wat is dat "Andere"? 3D is toch 3D?

Force schreef:Ranthia niet, wel uit andere dimensie, maar ongelijk aan die van Zeta of ons.
Als je echt geinteresseerd bent hoe het zit, blijf ik boek Voyagers aanbevelen. Het eerste boek wat klopt met alle verhalen die over internet zwerven... :heart49 maar met meer precisie en nog zoveel meer...de moeite waard (€24).
En zitten wij ernaast, vragen we Arlyne wel :hartjes

Ik ontvang de nieuws brief v/d Zeta's doch heb nooit iets gelezen dat zij uit een 'andere' 3D dimensie komen, ook niet op hun web-site.
ik heb die woord voerster ooit eens een mailtje gestuurd. Zij antwoordt alleen vragen wanneer die ten bate zijn voor de mensheid dan wel grote groepen. Doch helaas nooit een antwoordt op mijn vraag danwel opmerking mogen ontvangen.
http://sophiavassiliou.nl// voor herstel van de verbinding met jezelf
A Fan Of God
Lightworker
Lightworker

Berichtdoor Dusty » ma 21 mei 2012, 19:36

Volgens mij komen 'greys' voor in 4D en verder. En volgens mij heb je inderdaad ook maar 1 3D??
Dusty
Grote Leeuw
Grote Leeuw

Berichtdoor A Fan Of God » ma 21 mei 2012, 19:53

http://sophiavassiliou.nl// voor herstel van de verbinding met jezelf
A Fan Of God
Lightworker
Lightworker

Berichtdoor Force » ma 21 mei 2012, 20:52

Ik vind het prettig als ik niet teveel indrukken of meningen krijg die vooraf gefilterd of vrijelijk geïnterpreteerd worden en dan pas tot me komen.
Ik waardeer dat wel, maar als ik een kans zie of voel, dat er info is dat dichter bij een/de mogelijke waarheid zit, dan heeft dat mijn voorkeur.
't boek Voyagers is zo'n bron dat dichterbij staat, althans dat is mijn voorlopige overtuiging.

En let op: overtuigingen over iets zijn er om te worden herzien. Anders is geen groei en inzicht mogelijk. Maar dat snapt iedereen wel inmiddels :lachen
Ik kan dus gigantisch op mijn waffel gaan he en ernaast zitten :shock: :lachen2

Er zijn andere 3D werelden, laat ik het zo zeggen. Net zoals jij, is dit niet uit eerste hand.
Dus stoffelijk, hogere dichtheid. Jullie opmerking dat er maar één 3D wereld is, is ook interessant, ik weet het alleen niet zeker of dat zo is.
Je kan best uit een andere tijddimensie komen dat ook 3D is, lijkt me. Maar dan steggelen we over definities. :smile:

Etherisch:
Ik zie dat ietsje anders en deels ook niet. Letterlijk is het "ijl, dun" zoals de Grieken ooit bedachten. Ik denk dan aan 5D en hoger gelijk. Ook levensvormen btw.
Iets onzichtbaar maken kan nog steeds materie hebben. Je ziet het enkel niet. Een schip van hard materiaal dat anders trilt, blijft hard, alleen niet zichtbaar...zo moet ik het zeggen.
De truc is vaak door in te spelen op ons biochemisch proces hoe onze zintuigen dingen waarnemen en opslaan.

Eng:
Ik zal een voorbeeld geven wat eng is. En ik ben niet bepaald een watje...ik was best even onprettig geraakt over wat ik las.
Stel ik ben een (onverlichte) Zeta. Dan kan ik een herinnering in je hoofd implanteren zodat jij denkt dat het echt is. Nog leuker: je gaat naar India, of waar je ook was. Klopt he...je was weg. Welnu. Stel dat dat niet waar is dat je daar geweest bent. Wat zou jij dan zeggen tegen mij?
Zou het zoiets kunnen zijn als: "Hé Force, klets niet uit je nek, ik liep al twee jaar hierover te denken, boekte zelf de reis, vloog erheen, zag allerlei dingen, sprak mensen, proefde sfeer en eten."
Dus jij bent er zeker van dat je bent geweest. Niemand die jou van wat anders overtuigt, toch? Toch!
Goed.....dit is precies wat onverlichte Zeta kunnen met het menselijk brein (heet: holografische insertie). En geen hond, die het ooit door zal hebben dat het niet echt is, immers het is al ingeplant in je geheugen. (hier hoort nog een Deel II verhaaltje bij, maar goed...)

DAT noem ik dus eng, dat je niet meer weet wat werkelijkheid is en wat niet meer.
Heel gluiperig worden mensen dus bedot met herinneringen, gebaseerd op waarneming, gehoor, geur, etc en je zal niet doorhebben dat het niet bij jou hoorde.
Als zoiets gebeurt, zullen die mensen reageren zoals jij naar mij over de India reis. Ik beweer dat je er nooit geweest bent, en jij houdt stug vol van wel. Immers je ervaarde het zelf.

Nog rottiger, het kan ook al met massa's mensen inééns. Massa inserties....

Ga eens heel even mee in mijn flow, verhaal....wat dit voor de mensheid zou betekenen...als dit al gebeurd...

(ik begrijp wat je bedoelt met niet eng hoor....da's duidelijk, maar deze zeta techniek is extreem link, mss was de twin tower explosie met vliegtuigen wel een zeta voorbeeld?)
(shit, stel dat dit nog waar is ook......)

en wederom...we zullen het niet echt precies weten....joehoe :roll:
en, ik kan er naast zitten, maar wat als dit niet zo is.
Force
ArchAngel
ArchAngel

Berichtdoor Dusty » ma 21 mei 2012, 20:58

je zei andere 3D, dus dat klonk anders dan 3D werelden :grin:
Dusty
Grote Leeuw
Grote Leeuw

Berichtdoor Arlyne » di 22 mei 2012, 00:02

Force ,,,schreef:Ranthia niet, wel uit andere dimensie, maar ongelijk aan die van Zeta of ons.
Als je echt geinteresseerd bent hoe het zit, blijf ik boek Voyagers aanbevelen. Het eerste boek wat klopt met alle verhalen die over internet zwerven... maar met meer precisie en nog zoveel meer...de moeite waard (€24).
En zitten wij ernaast, vragen we Arlyne wel

Ik heb alleen ervaringen vanuit mezelf, jullie mogen de benamingen en de daarbij behorende boeken invullen. :smile:

' Force Goed.....dit is precies wat onverlichte Zeta kunnen met het menselijk brein (heet: holografische insertie). En geen hond, die het ooit door zal hebben dat het niet echt is, immers het is al ingeplant in je geheugen. (hier hoort nog een Deel II verhaaltje bij, maar goed...)

Deze mogelijkheden kan ik me goed voorstellen. Het is inderdaad niet moeilijk om dit bij mensen te bewerken. Door onwetendheid zou dat zomaar kunnen. Dan zou de hologr. insertie niets anders zijn dan waanvoorstellingen die ze dan tijdelijk of voor lange termijn overbrengen wat niet van de werkelijkheid te onderscheiden is.
Wij kunnen en doen dat in zwakkere vorm al met elkaar. Ook massahysterie is al een beginvorm hiervan.

Wanneer dit ook daadwerkelijk zou gebeuren door je verkeerde dingen te laten doen, en dit resoneert niet met jou innerlijk, zal je ten alle tijden tegenstrijdigheden in jezelf gaan ervaren en dit weer te niet kunnen doen.
Hierbij kan en zal je zeker hulp van boven bij krijgen wanneer je hierom vraagt. :Angel59
Laat je niet gek maken door wat de mogelijkheden zijn van hun kant, want deze methode kan ook ten goede gebruikt worden om je o.a. vertrouwen, wijsheid en inzicht te geven. :heart49
Leer van gisteren, Droom van morgen, Leef vandaag
Arlyne
ArchAngel
ArchAngel

Berichtdoor Force » di 22 mei 2012, 00:40

Het was een uitnodiging Arlyne omdat ik zo weinig weet nog. Jouw kennis waardeer ik erg. Andere binnenkomst van info bij jou, en ander nivo, maar wel boeiend en mss linkbaar met e.e.a.

Inserties:
Mee eens dat het twee kanten op werkt.

Bij onjuist gebruik, moet ik denken aan plannen van een ras die mogelijkerwijs dit met ons voorheeft. Al eeuwen bezig is btw. Dit is een aanname, want ik was er niet bij :smile: .
Als je HSP hebt of andere hogere begaafdheden zul je verschil merken en e.e.a. detecteren. Echter het gross zal niet doorhebben wat nog werkelijk gebeurt en wat niet.
Zou je de biochemie compleet doorgrond hebben v.d. mens en weten hoe (geluid, keylonta codes) dan is dat zeer vervelend voor ons, maar erg prettig voor wie het goed uitkomt.
Het enge is en blijft dat je geen onderscheid kan maken tussen eigen en opgelegde ervaringen.

Mensen die ontvoerd zijn, geabduceerden, vooral jonge vruchtbare vrouwen, die weer terugkomen op aarde na zo'n abductie worden ook op die manier geherprogrammeerd.
Het lijf na terugkomst, echter, heeft moeite met deze ingeplante herinneringen, die niet van het eigen zelf zijn. Dus ontstaan er processing problemen in het lichaam (zenuwstelsel en celnivo, waar ook geheugen in zit), dus het gevolg is psychologische en emotionele problemen. Ze komen verward over, praten wartaal, en dat niemand hen gelooft maakt het nog een schepje erger. Niet altijd gebeurt dat herprogrammeerwerk goed. Soms is het menselijk zijn complexer en gaat het zelf herkennen dat er iets niet klopt (= niet resoneren met eigen zelf zoals je zei).

Ik durf nog een stap verder te gaan. We zijn zelf letterlijk gemaakt, gecreeerd, van prachtig DNA trouwens door een zeer hoog ras, of groep rassen. Dan weet je ook hoe alles werkt. De hele organische etherische mikmak, alles! Als die kennis nou net bij verkeerde rassen belandt...of dat ze het zelf ontdekt hebben na eeuwen en eeuwen studie en onderzoek. Daar lijkt onze geschiedenis soms ook wel op. Dus, kortom, dan is wat programmeerwerk, wat wij dan weer niet begrijpen door onze onwetendheid, een eitje. En die psychologen maar denken te weten hoe alles zit....hahaha, ik lig in een deuk, echt. (psst, ze weten wel meer dan ik, dat is wel zo).
Of ben ik het die nu een behandeling nodig heeft...kan ook, wel zonder dwangbuis en spuitjes aub.

Maar t.b.v. een happy ending: met de juiste hulp is er herstel mogelijk...en toch hou ik daar een zorg. Bij preventie (van bovenaf) zou ik me meer happy voelen.
Force
ArchAngel
ArchAngel

Berichtdoor Paul » di 22 mei 2012, 17:16

Dit kan makkelijk allemaal gebeuren of gebeurd zijn tegelijk is het een ervaring die we dan weer mee mogen nemen naar een volgend leven dus op zich ben ik er niet zo bang voor of zo, aan de andere kant kan het je eeuwen van de weg afhouden die je eigenlijk lopen wil en uit eigen ervaring kanik je vertellen dat dit echt vele levens lang invloed kan hebben op je...

Ik heb ooit een keus gemaakt in een bepaald leven, vele levens lang heb ik volgens die keus geleefd en ervaringen opgedaan die me in dit leven dwars zitten of beter dwars hebben gezeten, ik begin daar nu over heen te komen en in te zien dat het mijn eigen keus is geweest al maakt dit het in gevoel niet anders...

Zo kan ik me ook voorstellen dat als je herinneringen ingeplant krijgt je dit als een "last" ervaart en hier naar gaat leven op een bepaald ogenblik en daardoor van je pad afdwaalt welk je eigenlijk had uitgestippeld voor jezelf, je moet dan wel sterk in de schoenen staan om dit pad weer op te pakken en ja ook ik ben er van overtuigd dat als je om hulp vraagt dit er ook is voor je...
IK BEN

De perfecte imperfectie
Paul
ArchAngel
ArchAngel

VorigeVolgende

Keer terug naar Astrologie