Bekijk je eigen topicsBekijk je eigen berichten

Dag Horoscoop

Re: Dag Horoscoop

Berichtdoor Yvonne » za 22 nov 2014, 16:36

Jasmin toch, ik heb toch extreme watervrees?

Ga nog net onder de douche, maar bv. een bad heb ik een bloedhekel aan :wink:
De moeilijkste mensen zijn je grootste leraren

Afbeelding
Yvonne
moeder van TFC
moeder van TFC

Delen op:

Delen op Facebook Facebook Delen op Twitter Twitter

Berichtdoor jasmin » za 22 nov 2014, 17:04

Ow, wat jammer nou. Zwemmen is zo'n mooie manier om je (vervelende) energie kwijt te raken, zonder belasting van je lichaam
Afbeelding
jasmin
ArchAngel
ArchAngel

Berichtdoor Yvonne » vr 03 apr 2015, 12:11

Persoonlijke Dagelijkse Horoscoop van Vrijdag, 3 april 2015
voor Vonnie, geboren 24 maart 1947

Inwendig kokend

Handel bij dit aspect rustig en voorzichtig. Hoe zorgvuldiger en nauwkeuriger u uw taken verricht, des te meer kans er bestaat dat u ze tot een succesvol einde zult brengen. Meestal betekent dit aspect een periode van frustratie en irritatie. Al uw pogingen schijnen schipbreuk te lijden, niet zozeer door tegenzittende omstandigheden, als wel doordat u zichzelf niet capabel voelt. Die negatieve krachten zullen u waarschijnlijk niet met rust laten, ook niet als ze uit uzelf voortkomen.

Het deel van u dat worstelt om zich los te maken, wordt razend over de ketens die het kluistert. Ten gevolge hiervan bent u geïrriteerd en maakt u zich snel kwaad; uw innerlijke terughoudendheid belet u echter uiting aan deze gevoelens te geven. Hoe u dit ook probeert te verbergen, iedereen zal merken dat u van binnen loopt te koken.
Voor vandaag geselecteerde transit:

Mars vierkant Saturnus, , exact op 18:03
werkende periode vanaf 2 april 2015 tot 5 april 2015

Afbeelding
Yvonne
moeder van TFC
moeder van TFC

Berichtdoor Yvonne » ma 06 apr 2015, 12:33

Persoonlijke Dagelijkse Horoscoop van Maandag, 6 april 2015
voor Vonnie M, geboren 24 maart 1947

De binnenkant van uw psyche
Onder deze transit bekommert men zich om de diepere levensvragen. Vandaag bent u geïnteresseerd in alles wat zich onder de oppervlakte bevindt; u bent bereid net zo lang te graven tot u alles hebt opgedolven. Deze energie kan zich ook naar binnen keren wat vaak heel nuttig kan zijn.

Misschien is het wel goed vandaag alleen te zijn: anderen kunnen u dan niet afleiden. U voelt zich waarschijnlijk aangetrokken tot onderwerpen die het onderbewustzijn bloot kunnen leggen, zoals psychologie of astrologie. Misschien ook ontmoet u iemand die een grote invloed op uw manier van denken kan hebben.

Een goede dag om iets nieuws te leren: nieuwe denkbeelden kunnen uw overtuigingen diepgaand veranderen. Zelf kunt u vandaag eveneens een sterke invloed op de denkwijze van uw medemensen hebben.

Mercurius driehoek Pluto, , exact op 03:35
werkende periode vanaf 5 april 2015 tot 6 april 2015

Afbeelding
Yvonne
moeder van TFC
moeder van TFC

Berichtdoor Yvonne » do 05 mei 2016, 11:04

Maar weer naar boven gehaald:

Een arrogante bui

Deze tijd is uitermate geschikt voor het afmaken van welk werk dan ook. U hebt veel energie, geloof en vertrouwen in uw kunnen. Uw gezondheid baart u over het algemeen geen zorgen en dit aspect is zeer goed voor allerlei vormen van lichamelijke activiteit. Het zou zelfs heel slecht zijn niet lichamelijk bezig te zijn, daar uw energie een uitweg moet vinden. Zorgt u daar niet voor, dan kunnen er, ondanks het feit dat dit een positief aspect is, problemen ontstaan. Ondanks dat, hebt u vandaag toch een vrij arrogante bui. Moet u om uw positie te handhaven de strijd met iemand aanbinden, dan zult u dat met vrucht doen. U bent niet van plan opzij te gaan; wel bent u bereid - indien mogelijk - naar gemeenschappelijke standpunten te zoeken.

Zon sextiel Mars, , exact op 15:24
werkende periode vanaf 4 mei 2016 tot 6 mei 2016

Klopt als een bus en ik heb degene ook uitgenodigd voor een kop thee te drinken vanmiddag, had ik dit nog niet gelezen :-o .

Afbeelding
Yvonne
moeder van TFC
moeder van TFC

Berichtdoor Yvonne » do 30 maart 2017, 11:35

Slinkse wegen

Dit kan een dag van grote verwarring en onzekerheid betekenen, maar het kan tevens een dag zijn waarin u zich meer bewust bent van de gevoelens van anderen en hun reacties op u. Contacten met anderen kunnen u vandaag ontmoedigen en verwarren. U beschikt over weinig energie en u bent niet in staat voor uzelf op te komen of met anderen te wedijveren. Neemt iemand een agressieve houding aan, dan probeert u de confrontatie te vermijden. U kunt zich terugtrekken, doch u kunt ook net doen alsof u het met de ander eens bent. U bent bang dat het geen enkele zin heeft op uw standpunt te blijven staan en dit heeft tot gevolg dat u eerder slinkse wegen bewandelt dan recht door zee te gaan. Vermijd dit zoveel mogelijk, het zal u nog dieper ontmoedigen.

Klopt ook als een bus. Ik heb 2 goede vriendinnen hier in Vlissingen en de ene heet Lucia, die van de sportwagen en de ander heet Gipsy.

Gipsy doet op haar vrije dag altijd leuke dingen met mij en Lucia deed altijd boodschappen met mij op de vrijdag.

Lucia heeft een alcohol probleem en op mijn verjaardag feestje was ze er niet en iedereen vroeg dan ook: Waar is Lucia? Dus zeg ik ook: Weet het niet, heb haar natuurlijk ook uitgenodigd.

Via de chat van messenger vroeg ik dan ook waarom ze niet was geweest en ze was ziek..... dan word ik kwaad, want op facebook had haar zoon die zaterdag een foto geplaatst op facebook en zaten ze in de kroeg...

Dus had haar dat gezegd....

Jammer dat door de alcohol een vriendschap zo weer naar de 'klote' gaat.

Afbeelding
Yvonne
moeder van TFC
moeder van TFC

Vorige

Keer terug naar Astrologie