Bekijk je eigen topicsBekijk je eigen berichten

aantrekkingskracht

aantrekkingskracht

Berichtdoor Paul » ma 04 jan 2016, 09:27

het moment dat de wetenschap er achter komt dat de aantrekkingskracht van de aarde niet bestaat maar dat dit een electronisch/magnetisch fenomeen is is het moment dat vrije energie mogelijk is en ook werkelijk word...
IK BEN

De perfecte imperfectie
Paul
ArchAngel
ArchAngel

Delen op:

Delen op Facebook Facebook Delen op Twitter Twitter

Re: aantrekkingskracht

Berichtdoor jasmin » ma 04 jan 2016, 16:03

Ha Paul, wat bedoel je precies met de aantrekkingskracht van de aarde? Is dat de zwaartekracht die we ervaren in ons dagelijks leven, of de aantrekkingskracht van planeten onderling? Op zich hetzelfde fenomeen.

Zeggen dat iets niet bestaat intrigeert me. Dit impiceert al zoveel, zonder dat je het definieert. Wanneer bestaat iets, wanneer bestaat iets niet? Op dit moment verklaren we iets tot Werkelijkheid als we een fenomeen met onze zintuigen kunnen waarnemen, onafhankelijk van een waarnemer. Iets is 'waar' net zolang het tegendeel nog niet aangetoond kan worden.

De laatste ontwikkelingen in de kwantum mechanica halen dit onder uit, doordat er kennelijk een verband bestaat tussen waarnemer en object/verschijnschijnsel.
Afhankelijk van de vooronderstelling van de waarnemer kan eenzelfde verschijnsel verschillend worden waargenomen door verschillende waarnemers.

Het leuke gevolg hiervan is dat je dus eigenlijk nooit kan zeggen dat iets niet (meer) bestaat, aangezien het voor de een wel, en voor de ander niet zal gelden, en er geen Absolute Waarheid meer is te geven.

Als jij het hebt over de zwaartekracht: dit is ook aantrekkingskracht. Een magneet ook.

Ik ben wel benieuwd hoe je jouw woorden bedoelt.
Afbeelding
jasmin
ArchAngel
ArchAngel

Berichtdoor Paul » ma 04 jan 2016, 18:11

men noemt dit inderdaad zwaartekracht in de wetenschap, heb er meer discussie's over gehad ik meen op niburu zelfs al, ik denk dat het geen zwaartekracht is maar een magnetisme dan wel electrisch fenomeen, van zodra de wetenschap dit ontdekt EN vooral wat dit betekent voor de energie dat er vrije energie kan zijn, oftewel energie uit het "niets"...
IK BEN

De perfecte imperfectie
Paul
ArchAngel
ArchAngel

Berichtdoor jasmin » ma 04 jan 2016, 21:37

Zwaartekracht dus. Maar waar ben je het precies niet mee eens? Jij zegt dat zwaartekracht niet bestaat, dus ik neem aan dat je het niet eens bent met een van de diverse theoriën over zwaartekracht.

Magnetisme is ook een soort aantrekkingskracht, btw.

Maar het aardmagnetisch veld, en de zwaartekracht zijn niet hetzelfde. Twee verschillende dingen.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Zwaartekracht
Afbeelding
jasmin
ArchAngel
ArchAngel

Berichtdoor WhiteWings » ma 04 jan 2016, 22:14

Je hebt het ook niet over Law of attraction, toch..?
WhiteWings
ArchAngel
ArchAngel

Berichtdoor Paul » di 05 jan 2016, 09:53

nee geen wet van aantrekking, wat ik zeg is eigenlijk dat zwaartekracht zoals ons dat verteld word gewoon aardmagnetisme is, dat wij, maar ook de rest daardoor op onze plek gehouden worden, dat moet gebeuren door electra, wij zijn eigenlijk kleine +polen als het ware en de aarde is dan de min pool...

als je dat doortrekt dan kun je dus vanuit de aarde en nog iets anders stroom opwekken...
IK BEN

De perfecte imperfectie
Paul
ArchAngel
ArchAngel

Keer terug naar Algemene Onderwerpen