Bekijk je eigen topicsBekijk je eigen berichten

desintresse

Re: desintresse

Berichtdoor Blauwewolk » di 11 feb 2014, 17:51

ja je hebt nog Uranus aspecten Paul die blijven tot het einde van de week.
geven het zoeken van het licht in jezelf aan.
velen leven nog in duisternis Paul, leven nog in het ego.
debunkers blijven er ook altijd.
maar vanaf volgende week krijg je Jupiter conjunct je Mercurius en wel een hele maand.
dat is dan weer een goed aspect om anderen te onderwijzen en je niet te storen aan zij die nog slapen.
of gewoon erg druk zijn met zichzelf.
we zijn allemaal kinderen van dezelfde vader en moeder kinderen van het licht.
de een is wakker en blijft wakker de ander blijft liever dicht bij zijn eigen ego en weer een ander blijft gewoon liever door slapen.
Jijzelf bent licht .je hoeft alleen maar naar binnen te kijken .
Blauwewolk
ArchAngel
ArchAngel

Delen op:

Delen op Facebook Facebook Delen op Twitter Twitter

Re: desintresse

Berichtdoor Delia » di 18 feb 2014, 17:04

Paul schreef:het gaat gewoon goed met me hoor maar na de laatste discussie had ik zoiets van "zoek het allemaal ff lekker zelf uit"...

ieder is verantwoordelijk voor zichzelf, of die nu iets plaatst of ergens mee bezig is alles komt uit jezelf, plaats je eits van een ander ben je daar OOK verantwoordelijk voor, vandaar dat ik daar zei weet wat je plaatst en doet, ieder vraagt aan de engelen en weet ik veel wat, foetert op deze en gene en wil daarmee zijn eigen verantwoordelijkheid ontlopen...

Kijk wat je plaatst, let op op wie je foetert en begin maar eens met jezelf en je eigen IK!!!

Voorlopig weer tot ziens...

Ik weet niet over welke discussie het hier gaat. Maar ieder heeft zijn eigen verhaal geprojecteerd, en is daar ieder idd. verantwoordelijk voor.
Maar dat wil niet zeggen dat je als een klein kind alles moet zelluf doen. De meesters en engelen zijn er voor om ons te helpen. Deden ze dat niet, dan liepen we nu nog rond in berenvellen, dus ben ik heel blij met hun hulp en de inzichten die in mag ontvangen en dán begint pas mijn verantwoordelijkheid. Niet door onbewustheid, maar juist door bewustheid. :Angel59
Het gebodene aanvaarden is ontvangen. En wat ontvangen wordt, wordt tegelijk gedeeld. Hierdoor wordt de eenheid bevestigd.
Delia
ArchAngel
ArchAngel

Vorige

Keer terug naar Algemene Onderwerpen