Bekijk je eigen topicsBekijk je eigen berichten

desintresse

desintresse

Berichtdoor Paul » zo 01 dec 2013, 16:52

ik betrap mezelf erop dat ik de laatste tijd rondloop met dit fenomeen, uiteraard niets mis mee maar het zegt wel iets over mezelf, niets intreseert me op dit moment, internet niet, tv niet personen niet niets niet...

op zich natuurlijk hartstikke mooi, is een mooi uitgangspunt, de leegte van het niets, om weer verder te groeien!!!

is al het ware een beginpunt, althans, zo zie ik het zelf, om weer stappen vooruit te zetten, een soort van leegte om vanuit verder te gaan, om weer te vullen maar nu met nieuw "materiaal"...

we zullen in het nieuwe jaar zien dat dit veel meer voor gaat komen, mensen met desintresse op elk vlak, hieruit kan het nieuwe ontstaan en dus op zich een goede ontwikkeling als je eht mij vraagt...

het nieuwe jaar zal nog veel meer brengen trouwens, net als de komeet ison als het ware een gedaantewisseling ondergaan heeft, (de buitenkant is eraf gebrand), zo zal de aarde ook aan veranderingen onderhevig zijn in dit nieuwe jaar, aardbevingen waar dit nodig is net als overstromingen en andere natuurfenomenen zullen zich veelvuldiger voor gaan doen, personen en instituten zullen als het ware "ontmaskert" gaan worden, banken, politiek en nog veel meer zal net als ison "afgepeld" gaan worden tot de volle waarheid in het zicht gaat komen!!!

Als gevolg hiervan zal er een nieuwe "munt" gaan ontstaan of een andere betaalwijze, banken, politiek en andere instantie's zullen met de billen bloot moeten gaan en zullen anders ingericht gaan worden, mensen zullen veel meer op elkaar aangewezen zijn dan eerder het geval was en niet te vergeten de beurs zal halveren ten opzichte van nu...

Dit alles is geen ramp, eerder een zegen voor ons allemaal, eindelijk zullen we te weten gaan komen wat er nu allemaal achter de gordijnen zich afspeelt, is het niet aanstaand nieuwe jaar dan komt het wel in het jaar daarop maar komen doet het...

Net als ik persoonlijk als het ware afgepeld werd, ison afgepeld werd, zal ook de rest van de wereld afgepeld gaan worden op elke laag die we kennen!!!

ik zou zeggen, veel plezier en trek je niet te veel aan van de eventuele rampen, elke ziel heeft er zelf voor gekozen om daarbij aanwezig te zijn om zijn of haar steentje daar aan bij te dragen!!!
IK BEN

De perfecte imperfectie
Paul
ArchAngel
ArchAngel

Delen op:

Delen op Facebook Facebook Delen op Twitter Twitter

Re: desintresse

Berichtdoor MilkyWay » zo 01 dec 2013, 21:41

:ok Fijn stukje herkenning om te lezen :lol:
Betrap me er gigantisch op dat het me helemaal niks of zeer weinig doet allemaal..
gedachten van ga maar de boom in, of zoek het lekker uit komen regelmatig in me op :lachen2
En laat het maar gebeuren.... :wiet2
MilkyWay
Lightworker
Lightworker

Berichtdoor WhiteWings » do 05 dec 2013, 10:17

Hihi..jah wel herkenbaar..
Er is veel wat me allang niet meer echt interesseert, :sad3: maarr ik merk dat ik nog niet helemaal leeg ben..dus ik neem aan dat het vast alleen maar erger wordt :lol: Maar ik geef me er maar gewoon aan over.
Eerst leeg de hele handel..en ondertussen benieuwd zijn waar het mee gevuld gaat worden.. :razz:
WhiteWings
ArchAngel
ArchAngel

Berichtdoor MilkyWay » do 05 dec 2013, 10:30

Afbeelding
MilkyWay
Lightworker
Lightworker

Berichtdoor WhiteWings » do 05 dec 2013, 11:04

:lachen2
WhiteWings
ArchAngel
ArchAngel

Berichtdoor Yvonne » za 08 feb 2014, 12:25

En hoe gaat het nu met Paul :hartjes ?

Ik mis je...
De moeilijkste mensen zijn je grootste leraren

Afbeelding
Yvonne
moeder van TFC
moeder van TFC

Berichtdoor Delia » za 08 feb 2014, 13:47

des-interesse. Hier ook dus. Heb ik ook. Ieder heeft zijn eigen geprojecteerde verhaal en moet er zelf mee dealen. Niemand kan dat voor een ander doen. Enkel hulp vragen aan de Meesters/H.Geest/Engelen en loslaten.
Alles is door onszelf geïnterpreteerd, en van lieverlee gaan we dit loslaten en anders zien. :hartjes
Het gebodene aanvaarden is ontvangen. En wat ontvangen wordt, wordt tegelijk gedeeld. Hierdoor wordt de eenheid bevestigd.
Delia
ArchAngel
ArchAngel

Berichtdoor jasmin » ma 10 feb 2014, 13:56

Ik herken dat natuurlijk ook. Maar ik heb alweer een andere weg ingeslagen: mijn eigen passies volgen. Ik heb een heleboel creatieve projectjes die ik doe. En ook praktische: ik heb weer een nieuwe lichting beginnende moestuinders om een beetje te begeleiden zonder te betuttelen. Daarnaast ben ik voortdurend bezig dingen te ontwerpen, uit te denken, uit te voeren. Niet alleen zeep, ook grafisch. Ook enorm veel lezen over tuinieren, permacultuur, toepassen ervan, plantenrassen, veredelen .. bla, bla...

Om de zoveel tijd zit ik wel in een mini-dipje, maar nooit stil... dan stap ik even over met de focus op een ander onderwerp.

Het is precies wat Delia zegt: iedereen zit vast aan zijn/haar eigen projecties. Dat vind ik nog moeilijker te behappen dan de grote wereldproblematiek. Ikzelf zit natuurlijk ook in mijn eigen projecties. Het enige verschil is misschien dat ik héél bewust die projecties aan het opbouwen ben. Ik probeer mijn leven en omgeving zo in te richten dat ik me prettig voel. De wereld draait ook door als ik het niet doe, maar wel met een ongelukkige ikke. Dan kan ik maar beter mijn leefruimte leuk inrichten (eigen projecties, eigen projecten).

Gewoon maar in mijn eigen kracht staan. Als iemand mee wil liften: prima. Het was de enige keus die ik nog had. Dus mijn des-interesse is geen synoniem voor apathie, lusteloosheid of depressie. Eerder het tegendeel. Loslaten wat je niet veranderen kan, opbouwen wat je wél kan bereiken. Alles kleine schaal, maar ook daar kies ik voor. Geen zin om op grotere schaal andere mensen te beïnvloeden (politiek bv.), gewoon geen zin in. Dan zou ik mijn energie/kracht weggeven.
Afbeelding
jasmin
ArchAngel
ArchAngel

Berichtdoor WhiteWings » di 11 feb 2014, 07:27

Net een artikeltje gelezen over levenslust..! Jasmin leeft er in ieder geval lustig op los..! :heart49
WhiteWings
ArchAngel
ArchAngel

Berichtdoor Paul » di 11 feb 2014, 17:27

het gaat gewoon goed met me hoor maar na de laatste discussie had ik zoiets van "zoek het allemaal ff lekker zelf uit"...

ieder is verantwoordelijk voor zichzelf, of die nu iets plaatst of ergens mee bezig is alles komt uit jezelf, plaats je eits van een ander ben je daar OOK verantwoordelijk voor, vandaar dat ik daar zei weet wat je plaatst en doet, ieder vraagt aan de engelen en weet ik veel wat, foetert op deze en gene en wil daarmee zijn eigen verantwoordelijkheid ontlopen...

Kijk wat je plaatst, let op op wie je foetert en begin maar eens met jezelf en je eigen IK!!!

Voorlopig weer tot ziens...
IK BEN

De perfecte imperfectie
Paul
ArchAngel
ArchAngel

Volgende

Keer terug naar Algemene Onderwerpen