Bekijk je eigen topicsBekijk je eigen berichten

Hillary Clinton And Donald Trump (Full Debate) | NBC News

Re: Hillary Clinton And Donald Trump (Full Debate) | NBC New

Berichtdoor jasmin » do 24 nov 2016, 14:55

Blauwewolk schreef:hij is al gekozen dat kan niemand meer veranderen en hij wordt al ingewerkt.
dat stuk in trouw in niets meer dan media vervalsing

Nee hoor, theoretisch en technisch zijn er nog meerdere opties. Als Trump in deze fase grof blundert, kan hij zelfs nog afgewezen worden door zijn eigen partijgenoten. Hij doet niet voor niks zijn stinkende best om fatsoenlijk over te komen op dit moment.

Het is namelijk niet het volk dat hem kiest, maar de afgevaardigden in het Congres.

Het zou wel heel bizar zijn als hij afgewezen zal worden als nieuwe presidentt, omdat het volgens mij nooit of slechts 1x eerder is gebeurd (weet ik even niet uit mijn blote hoofd).
Afbeelding
jasmin
ArchAngel
ArchAngel

Delen op:

Delen op Facebook Facebook Delen op Twitter Twitter

Berichtdoor Paul » vr 25 nov 2016, 10:07

ik heb steeds gezegd dat deze man gekozen zou worden, of ie het ook werkelijk word weet ik niet, kan zo maar zijn dat ie OF het niet word OF er niet lang zit.

in ieder geval is en word er nu duidelijk wat voor rottigheid er allemaal is, wat de mens daar eigenlijk wil...

iedereen roept maar om Clinton maar dat is echt een grote vuilnisbak als je het bekijkt vanuit de mens, die democraten doen maar wat ze willen, beloven van alles en doen vervolgens het tegenovergestelde en de mens is daar spuugzat van...
IK BEN

De perfecte imperfectie
Paul
ArchAngel
ArchAngel

Berichtdoor jasmin » vr 25 nov 2016, 10:19

Ik had steeds zo'n voorgevoel dat Clinton werd gekozen,maar dat zij het óók niet zou worden uiteindelijk, maar haar running mate.

Ook niet gebeurd.

Grappig zou zijn dat na de hertellingen zou blijken dat Clinton alsnog een zeer nipte overwinning zou hebben, maar dat zij inmiddels niet meer in staat is president te worden (gezondheid).

Ik denk dat het Trump kamp ook niet denkt dat hij de vier jaar vol gaat maken, en dat hij daarom ineens weer meewerking krijgt van Republikeinen: Mike Pence als echte president en Trump als voorfrontje.
Afbeelding
jasmin
ArchAngel
ArchAngel

Berichtdoor Blauwewolk » vr 25 nov 2016, 12:19

het is Uranus tijd en Trump is een Uranus. Hij is gewoon op tijd.
het oude moet sterven voor het nieuwe, gebeurd hier ook al volop.
Jijzelf bent licht .je hoeft alleen maar naar binnen te kijken .
Blauwewolk
ArchAngel
ArchAngel

Berichtdoor Paul » vr 25 nov 2016, 17:59

helemaal met je eens BW, ook hier in europa gaat het volop die kant op, neem Wilders die slimme man, lokt een proces uit precies in de verkiezingstijd, word ie veroordeeld roept ie dat de vrijheid om ioets te zeggen om zeep word geholpen, word ie niet veroordeeld gaat ie nog veel meer roepen dan ie tot nu toe gedaan heeft...

in beidde gevallen wint ie...
IK BEN

De perfecte imperfectie
Paul
ArchAngel
ArchAngel

Vorige

Keer terug naar Politiek