Bekijk je eigen topicsBekijk je eigen berichten

Zomergasten met Mark Rutte

Zomergasten met Mark Rutte

Berichtdoor Yvonne » di 06 sep 2016, 11:59

Tv-recensie: Zomergasten met Mark Rutte
Niet de fragmenten of de opvattingen van de premier verrasten, maar hints naar de oorsprong van zijn blijmoedige gelijkmatigheid.

Het gebeurt haast nooit dat een zittend premier drie uur lang op televisie over zichzelf en zijn favoriete beelden praat. Bovendien mocht interviewer Thomas Erdbrink echt alles vragen aan Mark Rutte, zo werd nog eens voor de camera vastgesteld.

Dan zou ik het wel geweten hebben, bij de keuze voor een fragment uit de dramaserie Den Uyl en de Affaire Lockheed, waarin een van Ruttes voorgangers met koningin Juliana praat over een passende maatregel voor haar echtgenoot. Die had steekpenningen aangenomen, gaf nu ook de minister-president openlijk toe.

Hoe gaat zo’n gesprek eigenlijk, in het algemeen gesproken? En hoe beoordeelt hij het optreden van Den Uyl, die destijds in huize Rutte op weinig welwillendheid kon rekenen? Het bleek een heel andere kant op te gaan. Joop den Uyl besprak het geheim van Soestdijk volgens de dramaserie met zijn vrouw Liesbeth. Maar Mark heeft niemand thuis, en dat is soms best eenzaam.

Video: http://www.nrc.nl/nieuws/2016/09/05/din ... 8-a1519691

Heel eerlijk gezegd: mijn mening over Mark Rutte is toch wel veranderd na dit intervieuw... Niet dat ik opeens een VVD-er ga worden :lol: .
De moeilijkste mensen zijn je grootste leraren

Afbeelding
Yvonne
moeder van TFC
moeder van TFC

Delen op:

Delen op Facebook Facebook Delen op Twitter Twitter

Re: Zomergasten met Mark Rutte

Berichtdoor Yvonne » di 06 sep 2016, 12:04

Zo wil premier Rutte de campagne in... - de Volkskrant

Afbeelding
Yvonne
moeder van TFC
moeder van TFC

Berichtdoor Blauwewolk » di 06 sep 2016, 12:35

gewoon een spel omdat hij zo graag aan de macht wil blijven.
:bang
Jijzelf bent licht .je hoeft alleen maar naar binnen te kijken .
Blauwewolk
ArchAngel
ArchAngel

Berichtdoor Yvonne » di 06 sep 2016, 15:54

Dat zal gedeeltelijk waar zijn BW, maar als heldervoelende voel ik toch een eerlijk mens en daar gaat het bij mij om.

Politiek is gewoon een spelletje en de film daarna is een meesterlijke zet van hem, ik had die al gezien, want Enrique had die naar mij toegestuurd toen hij pas uit was.

Afbeelding
Yvonne
moeder van TFC
moeder van TFC

Berichtdoor Blauwewolk » wo 07 sep 2016, 10:54

hij heeft zon vierkant Neptunus in zijn horoscoop, het is een sprookjes verteller. hij heeft ook Mercurius conjunct Saturnus, als hij zijn zin niet krijgt trekt hij je zo over de planken heen.
je krijgt niet wat je ziet. denk wel dat hij vroeger prachtige ideeen had over rechtvaardigheid en liefde, maar zoals zo velen heeft hij die gedachten allemaal omgezet en is slaaf van bilderberg geworden.
triest en zielig, krijg je yods om volledig belangeloos deze wereld naar een nieuw prachtig tijd perk te leiden en wat doe je , je verkoopt je land en je inwoners als slaven aan de elite, omdat je aan macht verslaaft bent geraakt. je bent dus voor niets geincarneert en je hebt je ziel tot het laatste straalje licht uitgedoofd. hoe dom en stom kun je zijn. je bent hier maar tijdelijk en gevallen voor de tijdelijke glinstering van deze wereld, even stralen op de berg van oorlog, corruptie en de puinhopen die je aanricht voor de elite en nu krijg je extra zendtijd voor een charme offensief om het volk daarna nog meer over de zelfde balk te strippen en voor te liegen.
nee, eerlijk is hij al lang niet meer. een marionet is het, speelgoed van de elite
Blauwewolk
ArchAngel
ArchAngel

Berichtdoor Yvonne » wo 07 sep 2016, 13:15

Tja, ik ben natuurlijk geen astrologe, maar iets in mij zei: dat hij niet degene is wat iedereen denkt BW. Solly :???: .

Afbeelding
Yvonne
moeder van TFC
moeder van TFC

Berichtdoor Blauwewolk » wo 07 sep 2016, 14:40

wie weet misschien is hij dan nog niet totaal verloren. wat ik wel denk.
maar goed genoeg weer over rutte.
Blauwewolk
ArchAngel
ArchAngel

Berichtdoor A Fan Of God » wo 16 nov 2016, 15:57

Afbeelding
http://sophiavassiliou.nl// voor herstel van de verbinding met jezelf
A Fan Of God
Lightworker
Lightworker

Keer terug naar Politiek