door Paul » za 22 sep 2012, 09:28
Dit is al lang en breed bekend bij iedereen en er is helemaal niemand die er ook maar iets aan wil doen, sterker, ze willen allemaal dat baantje in europa en hun zakken vullen...
Toen de parlementalier van Buiten naar europa ging om de zaken aldaar aan de kaak te stellen betreffende corruptie enz werd ie alleen maar uitgekotst, ook door Nederland, hij heeft geen enkele steun gehad, niet vanuit hier en niet vanuit europa terwijl je toch \zou zeggen dat het in ieders belang is dat dit beeld verdwijnt!!!
Op Vrijdag komen er heel veel inklokken en gaan dan spoorslags naar huis, daarvoor blijven ze overnachten op onze kosten klokken in om de dagpremie te ontvangen en gaan met weekend, de hele dag word betaald maar ze zijn er niet, er was een duitse zender die dit aan de kaak stelde maar die werd aan alle kanten tegengewerkt door deze figuren...
Ik schrijf erover en word er kwaad om tegelijk weet ik dat dit geen zin heeft, wel zou ik ze eens goed door mekaar willen rammelen en ze aan het verstand willen brengen dat er anderen zijn die dit zien en het niet zo goed hebben maar wel voor hun mogen betalen!!!
IK BEN
De perfecte imperfectie