Bekijk je eigen topicsBekijk je eigen berichten

Over politiek

Re: Over politiek

Berichtdoor Blauwewolk » di 13 nov 2012, 00:23

http://nieuws.nl.msn.com/buitenland/mer ... n-portugal

dat is dan weer goed nieuws Jasmijn , die mensen hebben al genoeg meegemaakt.
Jijzelf bent licht .je hoeft alleen maar naar binnen te kijken .
Blauwewolk
ArchAngel
ArchAngel

Delen op:

Delen op Facebook Facebook Delen op Twitter Twitter

Berichtdoor jasmin » di 13 nov 2012, 00:44

Blauwewolk schreef:http://nieuws.nl.msn.com/buitenland/merkel-als-hitler-onthaald-in-portugal

dat is dan weer goed nieuws Jasmijn , die mensen hebben al genoeg meegemaakt.

en er emigreren steeds meer jonge, goed opgeleide Portugezen naar voormalige kolonies in Afrika, zoals Angola.

:lachen :lachen

Als wij geen kinderen hadden gehad, hadden we zoiets ook allang gedaan. Weg hier, en dan spreek ik als zelfstandig ondernemer... er is hier in Nederland geen uitdaging meer na te jagen. Alles is dichtgetimmerd met regels, vergunningen, verboden.... en morele verontwaardiging als je iets op een andere manier wilt.
En dan gaat het niet om het najagen van groot geld, maar gewoon ideeën kunnen uitwerken...
Afbeelding
jasmin
ArchAngel
ArchAngel

Berichtdoor Alama » zo 18 nov 2012, 16:34

Overheid kiest kant Shell in Nigeria

DEN HAAG - De Nederlandse overheid stemt haar informatie en beleid nauwkeurig en voornamelijk af met Shell als het gaat om de omstreden oliewinning van het Brits-Nederlandse bedrijf in Nigeria.

Dat blijkt uit correspondentie en stukken die NU.nl heeft opgevraagd bij de ministeries van Buitenlandse Zaken en Economische Zaken.

Shell is aanhoudend onderwerp van kritiek van verschillende organisaties (ngo’s) zoals Amnesty International en Milieudefensie, die het bedrijf wijzen op zijn aandeel in de milieuvervuiling en corruptie in Nigeria.

lees verder http://www.nu.nl/politiek/2960050/overh ... geria.html
Alama
ArchAngel
ArchAngel

Berichtdoor Yvonne » zo 18 nov 2012, 22:26

Tja, Nederlands hè :cry: :roll:
De moeilijkste mensen zijn je grootste leraren

Afbeelding
Yvonne
moeder van TFC
moeder van TFC

Dit moet doorgestuurd worden naar Den Haag

Berichtdoor Yvonne » di 25 dec 2012, 23:22

Dit moet doorgestuurd worden naar Den Haag: Rutte, Roemer, Samsom, Pechtold en Wilders niet vergeten..

Super idee voor bezuinigingen die bijna niemand pijn doen en veel mensen een goed gevoel bezorgen! Laten we onze ouderen in de gevangenis zetten en de criminelen in een verpleeghuis! Op deze manier hebben de ouderen toegang tot:
Douches, hobby’s en wandelingetjes. Ze krijgen dan ongelimiteerd gratis medicijnen, medische en tandheelkundige behandelingen, rolstoelen enzovoort.

Bovendien krijgen ze geld in plaats van te moeten betalen. Ze worden constant via videocamera’s in de gaten gehouden, dus ze kunnen direct geholpen worden als ze vallen of hulp nodig hebben. Het beddengoed wordt twee maal per week verschoond enalle kleding word gewassen en gestreken terug bezorgd. Een surveillant checkt elke 20 minuten hoe het met ze gaat en brengt maaltijden en hapjes naar hun cel.

Ze kunnen familiebezoek ontvangen in een vertrek dat speciaal hiervoor ontworpen is. Ze hebben toegang tot een bibliotheek, de sportzaal, een geestelijke raadgever, het zwembad en mogen een opleiding volgen!

Eenvoudige kleding, schoenen, slippers en hulp zijn gratis voorhanden.

Privévertrekken waar ze zich met een sekspartner kunnen terugtrekken. Sinterklaas, kerstviering, af en toe eens een barbecue of theatervoorstelling allemaal gratis! Elke oudere heeft de beschikking over een computer, tv, radio en dagelijkse telefoongesprekken.

Een bestuur met managers is aangesteld om klachten in behandeling te nemen en de surveillanten moeten zich aan een strenge code houden, hoe om te gaan met de ouderen.

Terwijl aan de andere kant..

.. De criminelen koud eten krijgen, alleen worden gelaten achter gesloten deuren zonder dat er naar ze wordt omgekeken. De lichten 's avonds om negen uur uit gaan en er ééns per week kan worden gedoucht. Ze in een kleine kamer wonen, hiervoor per maand een vermogen betalen, nauwelijks privacy hebben en geen enkele hoop koesteren er ooit nog uit te komen!

Zet je toch wel even aan het denken, niet dan?

Afbeelding
Yvonne
moeder van TFC
moeder van TFC

Berichtdoor Blauwewolk » wo 26 dec 2012, 14:58

beste idee van het jaar. :buik helemaal top
Jijzelf bent licht .je hoeft alleen maar naar binnen te kijken .
Blauwewolk
ArchAngel
ArchAngel

Berichtdoor Yvonne » zo 19 jan 2014, 11:42

Arthur Japin: 'Beste Mark Rutte, neem mij mee naar Sotsji'

'De zware delegatie die naar Rusland afreist, heeft me geschokt, gekrenkt en verontrust', schrijft Arthur Japin in een open brief aan Mark Rutte. De zaken liggen anders nu de premier overweegt een homo in de delegatie op te nemen. 'Ik bied mij aan, bij dezen, opdat ik straks met een gerust geweten kan roepen: Leve Sotsji!' .

© anp.
De Olympische Spelen hebben wereldwijd een belangrijke symboolfunctie. Daarom is het voor elk deelnemend land belangrijk tijdens de spelen kenbaar te maken waar het voor staatGeachte minister-president Rutte, beste Mark,

Lang heb ik gewanhoopt over de Nederlandse houding inzake Sotsji. De zware delegatie die daarheen afreist, heeft me geschokt, gekrenkt en verontrust. Op de dialoog die er gevoerd gaat worden was ik allerminst gerust. Dit is volstrekt anders nu u overweegt een homo in de delegatie mee te nemen. Ik stel voor, geachte minister-president: laat mij het doen!

Prachtige brief, waard om het te lezen...

http://www.volkskrant.nl/vk/nl/11304/Vo ... tsji.dhtml :lees

Afbeelding
Yvonne
moeder van TFC
moeder van TFC

Berichtdoor hotspot » zo 19 jan 2014, 18:37

:goodpost
ceci n'est pas une onderschrift.
hotspot
ArchAngel
ArchAngel

Berichtdoor Yvonne » zo 19 okt 2014, 14:47

Interview Jeanine Hennis, minister van Defensie

'Ze houden me wel erg nauwlettend in de gaten'

Jeanine Hennis, minister in oorlogstijd, ziet eindelijk het tij keren voor defensie. 'Het gaat om het voortbestaan van de staat. We kunnen ons die zwabberkoers niet meer permitteren.'

http://www.mediacourant.nl/?p=180909 :lees

Afbeelding
Yvonne
moeder van TFC
moeder van TFC

Berichtdoor Yvonne » ma 23 maart 2015, 23:03

Van Rijn en Asscher verlagen eigen bijdrage Huishoudelijke Hulp Toelage
Nieuwsbericht | 23-03-2015

Staatssecretaris Martin van Rijn (VWS) en minister Lodewijk Asscher (SZW) verlagen tijdelijk de eigen bijdrage voor het gebruik van de Huishoudelijke Hulp Toelage. In 2015 kunnen gemeenten met geld van het Rijk de eigen bijdrage van cliënten verlagen tot € 5 per uur. Zo wordt het financieel aantrekkelijk voor mensen om gebruik te maken van de toelage en huishoudelijke hulp te houden.

Het kabinet zet met de Huishoudelijke Hulp Toelage gericht in op het behoud van werkgelegenheid in loondienst en daarmee het voorkomen dat mensen uitstromen van loondienst naar alfahulpconstructies. Elke week zijn er meer gemeenten die hun bewoners de mogelijkheid geven om via deze regeling hun huishoudelijke hulp te organiseren.

Dat is nog op te brengen voor iemand met alleen een AOW-tje :ok

http://www.rijksoverheid.nl/nieuws/2015 ... elage.html :lees

Afbeelding
Yvonne
moeder van TFC
moeder van TFC

VorigeVolgende

Keer terug naar Politiek