Bekijk je eigen topicsBekijk je eigen berichten

Ontdek de verborgen spirituele betekenis van je naam

Re: Ontdek de verborgen spirituele betekenis van je naam

Berichtdoor Sam » zo 18 sep 2016, 22:09

Laat ik de mijne ook eens invullen :')

De betekenis van je naam
De naam die je hebt ingevuld is: samira
De numerologische waarde van deze naam is: 7

De betekenis van het getal Zeven
Mensen met de zeven als persoonlijk getal hebben grote belangstelling voor mystiek het paranormale in al zijn facetten. Zevens zijn vaak helderziend of op andere wijze paranormaal begaafd. Vaak hebben ze fantastische dromen. Ze houden er vaak onorthodoxe religieuze ideeen op na. Het getal zeven is het getal van dichters en filosofen. In hun persoonlijk leven zijn ze hartstochtelijk en emotioneel. Ze hebben veel begrip voor anderen en zijn goedhartig en oprecht. In geldzaken zijn Zevens niet erg goed. Het zijn individualisten met een sterke magnetische persoonlijkheid.

Het klinkergetal van je naam (ook wel zielsgetal genoemd)
In het Hebreeuws komen geen geschreven klinkers voor.
Daarom staan de a, e, i o en u voor het 'verborgen ik' of de 'ziel'.
Het klinkergetal van je naam vertegenwoordigt je innerlijk, het deel van je persoonlijkheid dat meestal voor anderen verborgen blijft.
Tevens geeft het karakter en de wijsheid aan die je in vorige levens hebt ontwikkeld.
Het klinkergetal van deze naam is: 2

De betekenis van het Klinkergetal 2
Mensen met twee als klinkergetal houden van rust en harmonie. Vanuit vorige levens heb je veel tact en begrip voor anderen meegenomen. Daarom is in dit leven de rol van degene die evenwicht en vrede moet handhaven op je lijf geschreven. Maar pas op dat anderen niet over je heenlopen! Soms moet je anderen echt de waarheid zeggen.

Het medeklinkergetal van je naam (ook wel persoonlijkheidsgetal genoemd)
Medeklinkers laten zien hoe we ons aan de buitenwereld tonen. Dat is het beeld dat anderen van ons krijgen,wat niet overeen hoeft te komen met ons werkelijke karakter.
Het medeklinkergetal van deze naam is: 5

De betekenis van het Medeklinkergetal 5
Mensen met het medeklinkergetal 5 zijn sprankelend en geestig. Het zijn geboren 'verkopers'. Ze weten precies hoe ze producten maar ook ideeën aan anderen kunnen verkopen. Ze houden van afwisseling en vrijheid.
Sometimes the world you create on the page seems more friendly and alive than the world you actually live in.
Sam
ArchAngel
ArchAngel

Delen op:

Delen op Facebook Facebook Delen op Twitter Twitter

Berichtdoor jasmin » ma 19 sep 2016, 00:14

jasmin schreef:Ik heb hem gedaan met mijn roepnaam: vond ik nou niet zo'n puike omschrijving.

Toen met al mijn geboortenamen op een rijtje... daar was ik het wel mee eens...

maar ja... als ze iets zeggen dat je al van jezelf wist... ben ik niet zo onder de indruk... :lol: :lol:

LOL

Ik wist niet eens meer dat ik hier al gereageerd had. Heb net EXACT hetzelfde gedaan, met geboortenaam en met roepnaam, met EXACT dezelfde conclusie... dat de omschrijving met mijn volledige geboortenamen redelijk was, maar met mijn roepnaam herkende ik niet echt mezelf.

Met mijn volledige geboortenamen (een lekker katholiek uitziend rijtje) ben ik ook een 3, net als Jasmin...
Afbeelding
jasmin
ArchAngel
ArchAngel

Berichtdoor WhiteWings » ma 19 sep 2016, 09:20

Een vriend van mij was onlangs bij een pendelaarster geweest en zij liet hem het (fysieke) verschil ervaren tussen zijn originele geboortenaam en de roepnaam die hij gebruikt .
Bleek dat zijn geboortenaam veel meer kracht bezat, dan zoals hij zichzelf noemt. Dat was dus zijn èchte naam, verklaarde ze.
Hij was er zelf verbaasd over dat het zo'n verschil maakte, want hij vindt zijn geboortenaam zelf niet leuk , vandaar dat hij die afkorting gebruikt.

WhiteWings
ArchAngel
ArchAngel

Berichtdoor Yvonne » ma 19 sep 2016, 11:45

Grappig dat door een post van Anja deze topic weer omhoog is gekomen.

Schijnbaar vernaderd het regelmatig want had ik eerst 3 als getal nu kwam het cijfer 1 naar voren :???: .

De betekenis van je naam
De naam die je hebt ingevuld is: yvonne miedema
De numerologische waarde van deze naam is: 1

De betekenis van het getal Een
Mensen met een 1 als persoonlijk getal zijn pioniers en vernieuwers. Hun vasthoudendheid stelt hen in staat om gezag en respect te verwerven. Enen zijn bereid om hard te werken en ze zijn ook in staat om de dingen voor elkaar te krijgen. Ze zijn geboren leiders en gaan recht op hun doel af. Een echte Een zoekt zelden hulp bij anderen want ze lossen hun problemen liever zelf op. Als ze eenmaal een bepaalde koers gekozen hebben, wijken ze er niet snel meer van af. Enen zijn trouw, oprecht en hartelijk.

Het klinkergetal van je naam (ook wel zielsgetal genoemd)
In het Hebreeuws komen geen geschreven klinkers voor.
Daarom staan de a, e, i o en u voor het 'verborgen ik' of de 'ziel'.
Het klinkergetal van je naam vertegenwoordigt je innerlijk, het deel van je persoonlijkheid dat meestal voor anderen verborgen blijft.
Tevens geeft het karakter en de wijsheid aan die je in vorige levens hebt ontwikkeld.
Het klinkergetal van deze naam is: 4

De betekenis van het Klinkergetal 4
Sleutelwoorden voor mensen met dit klinkergetal zijn: betrouwbaarheid en ordelijkheid. Vanuit vorige levens heb je een natuurlijk overwicht over anderen meegenomen. Hierdoor hebben mensen uit je omgeving respect voor je en zullen ze je vertrouwen.

Het medeklinkergetal van je naam (ook wel persoonlijkheidsgetal genoemd)
Medeklinkers laten zien hoe we ons aan de buitenwereld tonen. Dat is het beeld dat anderen van ons krijgen,wat niet overeen hoeft te komen met ons werkelijke karakter.
Het medeklinkergetal van deze naam is: 6

De betekenis van het Medeklinkergetal 6
Mensen met het medeklinkergetal 6 stralen verantwoordelijkheid uit. Anderen komen graag naar hen toe voor raad, hulp en bescherming. Ze zijn huiselijk, maar hebben een artistieke inslag die vooral in het gebruik van kleuren goed tot zijn recht komt.

:lol4
De moeilijkste mensen zijn je grootste leraren

Afbeelding
Yvonne
moeder van TFC
moeder van TFC

Berichtdoor jasmin » ma 19 sep 2016, 13:32

Misschien heb je nog meer geboortenamen die je de vorige keer wél erbij invulde??

Ik ben altijd een drie, bij welk systeem ik mezelf ook uitreken of laat uitrekenen
Afbeelding
jasmin
ArchAngel
ArchAngel

Vorige

Keer terug naar Nummerologie