Bekijk je eigen topicsBekijk je eigen berichten

Barts BoekenClub

Barts BoekenClub

Berichtdoor Yvonne » di 06 okt 2015, 13:41

Barts BoekenClub is een nieuwe literaire, multimediale programmavoorstelling en wordt gepresenteerd door mij, Bart Gielen - historicus en boekenfanaat.

In BBC staan verschillende gasten van uiteenlopende boekengenres (fictie en non-fictie) centraal. Het gaat hier niet zomaar om boeken, maar juist om bijzondere, interessante en aangrijpende boeken die naar mijn mening iedereen zou moeten lezen. Bij BBC draait het dan ook om een goed gesprek, het enthousiasme voor het boek en mijn passie dit met jullie te mogen delen.

BBC vindt plaats in het Betty Asfalt Complex wat inhoudt dat jullie je bevinden in een informele ‘huiskamer’ sfeer. Dat geldt zowel voor theaterzaal (max. 120 personen) als voor de nazit in de foyer. Het is de plek waar jullie in contact komen met de auteur en getuige zijn van mooie, interessante en stof-tot-nadenken verhalen. BBC is het oog van de orkaan die information-overload heet.

BBC: voor de nieuwsgierige, kritische en leergierige mens die houdt van de schoonheid van het boek en de kracht van een goed verhaal. Het heeft diepgang, maar is alles behalve elitair.

BBC: voor mij een droom die uitkomt en voor jullie: een inspirerende avond.

BBC: mede het initiatief van Paul Haenen en Dammie van Geest

De moeilijkste mensen zijn je grootste leraren

Afbeelding
Yvonne
moeder van TFC
moeder van TFC

Delen op:

Delen op Facebook Facebook Delen op Twitter Twitter

Keer terug naar Boekenplank