Bekijk je eigen topicsBekijk je eigen berichten

Ik kom van de Zon - Flavio Cabobianco

Ik kom van de Zon - Flavio Cabobianco

Berichtdoor Alama » do 07 jun 2012, 09:47

Ik Kom Van De Zon

Geschreven door Gordon http://www.nieuwetijdskind.com
Gepubliceerd: juni 7th, 2012

De Nederlandse vertaalster van dit boek “Ik kom van de zon” belde me met de vraag om dit boek onder de aandacht te brengen bij mijn lezers. Ik heb het boek besteld om het te lezen, en ik geef er met liefde wat aandacht aan omdat het zo’n mooi verslag is van een wijs jongetje, met trouwens ook een wijze iets oudere broer. Flavio legt al als jongetje uit hoe het universum in elkaar steekt, compleet met tekeningen.Dit doet hij ook met ‘het systeem van het lichaam’. Daarnaast vertelt hij over de nieuwe mensen die nu naar aarde komen. Zijn ouders hebben veel van wat hij vertelde gedocumenteerd in dit mooie boek. Met “ik kom van de zon “bedoelt Flavio trouwens dat hij voor dit leven in het Licht verkeerde, de spirituele dimensies. Flavio is inmiddels een volwassen man en komt binnenkort als gastspreker naar Nederland.Hij is 16 t/m 20 juni in Nederland op de Sevengeneration Wisdomgathering (link) in Dalfsen. Het programma staat hier: http://seven-generations.com/programma/.

een jonge Flavio Cabobianco

“Flavio omhelst zijn moeder in een bui van tederheid. Ik vind je zo lief mama!Ik ben gelukkig, omdat ik zoveel van je houd. Maar ik kan je ook lief vinden als je niet mijn moeder bent; ik kan iedereen liefhebben, net zoals jou. Als men een mens zeer lief heeft, heeft men iedereen lief. Ik heb je lief omdat we deeltjes zijn die uit God gekomen zijn! Alle mensen zijn deeltjes van God! God is in alle werelden, hij is in deeltjes opgedeeld, hij is overal en hij is ook in de leegte. Iedere wereld is een deel van God. Maar God is ook in de ruimte, God is alles wat er bestaat, alles, alles wat men kan aanraken, wat men ziet en wat men niet ziet. God sterft nooit, maar om levend te kunnen zijn, moet men een deeltje zijn dat uit God komt. Ik geloof dat ikeen deeltje ben dat uit het hart van God gekomen is. Nou ja, niet letterlijk bedoelt, omdat God geen lichaam heeft, maar ik wil zeggen dat ik uit de liefde van God kom.

Er worden nu nieuwe kinderen geboren. Het zijn andere mensen, ook al zien ze er niet zo uit. Ik ben maar één van hen, één van de eersten. De mensheid is aan het veranderen. De verbinding met de geestelijke wereld is opener.”

Flavio is een Argentijnse jongen, een Nieuwetijdskind die vanaf drie jaar begon te spreken over zijn leven voor zijn geboorte op aarde. Hij spreekt over de sferen van licht waarin hij vertoefde voordat hij zijn ouders uitkoos om te reïncarneren op aarde. Hij en zijn twee jaar oudere broer Marcos zijn voor het eerst op deze aarde om de mensen te informeren over deze hogere sferen, over het leven voor en na de dood. Het is Flavio’s taak om de mensheid te helpen een hoger geestelijk bewustzijn te ontwikkelen. De aarde is aan het vergeestelijken, zo schrijft hij in zijn boek.

Als drie jarig kind moet hij wennen aan het leven hier op aarde omdat men niet telepathisch communiceert, maar slechts spreekt via de mond, omdat men voedsel tot zich neemt via de mond en niet rechtstreeks kan leven van de energie van God. Hij moet enorm wennen omdat het leven op aarde zo materialistisch is en ze weinig geestelijk.

In dit boek deelt Flavio zijn wijsheid en spirituele inzichten die niet passen bij een kind van drie jaar oud. Het is een aaneenschakeling van wijsheden over het ontstaan van materie, de schepping van het universum, leven op andere planeten, de sferen van licht, leven na de dood, de zin van het leven…

Directe Link naar Ik Kom Van De Zonbij Bol.com

Auteur: Flavio Cabobianco

Nederlands – Paperback

Ook verkrijgbaar als: Digitaal boek
Alama
ArchAngel
ArchAngel

Delen op:

Delen op Facebook Facebook Delen op Twitter Twitter

Re: Ik kom van de Zon - Flavio Cabobianco

Berichtdoor Paul » do 07 jun 2012, 09:58

Mooi dat ie dit zo schrijft, vergeestelijken, zo zie ik het ook, uiteindelijk zullen we deze lichamen niet meer nodig hebben kunnen we leven als in een lichtlichaam welk enkel uit energie bestaat...
IK BEN

De perfecte imperfectie
Paul
ArchAngel
ArchAngel

Berichtdoor Briggitte » vr 03 mei 2013, 21:42

Haha, bij het googlen op info over dit boek staat tfc dus lekker hoog in de zoeklijst :-)
En ik google'de omdat dit boek vanaf nu dus op m'n verlanglijstje staat: lijkt me razend interessant namelijk.
Iemand hier die dit boek al gelezen heeft?

:hartjes
♡ Volg je HART, dan verdwaal je nooit ♡

♡ Don't change so people will like you; be yourself and the right people will love you ♡

♡ Namasté ♡ Ho O Pono Pono ♡ In L'akech ♡
Briggitte
Lightworker
Lightworker

Berichtdoor Mona » za 04 mei 2013, 10:40

Ik heb het eBook hiervan en ook gelezen, was wel een aardig boekje.
Maar of er nu iets nieuws in staat wat nog niet bekend is?
Staan ook veel tekeningetjes in dus je bent er snel doorheen.

liefs,
:heart49 Mona
Laatst bijgewerkt door Mona op di 23 sep 2014, 16:38, in totaal 3 keer bewerkt.
Mona
Lightworker
Lightworker

Berichtdoor Briggitte » za 04 mei 2013, 15:07

Of er voor mij wel of niet iets 'nieuws' in staat laat ik open: ik weet wel dat ik dit soort info heel graag lees.
Na je berichtje even rondgekeken op het www, en bij het e-book op bol.com lees ik dat dit e-book alleen met de speciale bol-app gelezen kan worden.. lijkt me raar.. maar ok.
Da's sowieso voor mij al een reden om deze versie daar niet te bekomen.

Enneh.. bied je boek hier maar niet aan hoor Mona: je weet nooit wie er meeleest..
Kun je een hoop gedoe mee krijgen.. hoe lief bedoeld ook..
Fijne zaterdag nog en bedankt voor je reactie :-)
Liefs :hartjes
♡ Volg je HART, dan verdwaal je nooit ♡

♡ Don't change so people will like you; be yourself and the right people will love you ♡

♡ Namasté ♡ Ho O Pono Pono ♡ In L'akech ♡
Briggitte
Lightworker
Lightworker

Keer terug naar Boekenplank