Bekijk je eigen topicsBekijk je eigen berichten

Zo houdt u de overheid voorgoed bij uw organen weg

Zo houdt u de overheid voorgoed bij uw organen weg

Berichtdoor jasmin » do 15 sep 2016, 21:11

Zo houdt u de overheid voorgoed bij uw organen weg, in 6 simpele stappen

Vandaag werd de toch al zo bemoeizuchtige Nederlandse dwang- en betutteloverheid nog een stukje bemoeizuchtiger waardoor de vrijheid in Nederland verder in het geding is gekomen. Dankzij de niet aflatende ijver van het crypto-fascistoide D66 (gekscherend ook wel eens ‘liberaal’ genoemd) staat het u als burger niet langer vrij zelf te bepalen of en wanneer u over orgaandonatie denkt. Vanaf heden bent u automatisch orgaandonateur, tenzij u specifiek aangeeft dat niet te willen zijn.

Oftewel: uw lichaam en uw organen zijn vanaf heden automatisch staatseigendom, tenzij u zichzelf daarvan actief vrijpleit. Wat in de praktijk betekent dat de overheid u dwingt over zaken na te denken waarover u zelf misschien helemaal niet wilt nadenken.

Inderdaad, een overheid die bepaalt waarover u moet denken.

Omdat u geen slaaf bent, ook niet na de dood, en omdat u ook geen oogklepdragend schaap in de deugende kudde van moralistische volgzame burgerschaapjes bent, wilt u direct voorkomen dat uw lichaam na uw dood zal dienen als honeypot waaruit de overheid naar believen kan wegscheppen wat zij wil.

Hoe eerder u voorkomt dat uw lichaam bezit is van de overheid hoe beter, want de dood kan immers elk moment intreden. (En wilt u werkelijk dat uw huilende nabestaanden te horen krijgen dat ze even ergens anders moeten gaan zitten rouwen omdat de overheid het lijk wil leegtrekken nu het nog warm is en slechts hersendood dus misschien stiekem toch nog wel in leven? Nee toch?)

Middels de nu volgende simpele stappen houdt u uw lichaam voor eeuwig vrij van overheidsstruikroverij. En het zijn ook nog eens online stappen dus u hoeft er de deur niet voor uit.

Hoe mooi is dat? Uw vrijheid voor eeuwig en altijd vastleggen zonder ook maar op te hoeven staan? Het enige dat u nodig heeft zijn uw DigiD gegevens.

LEES VERDER: http://politiek.tpo.nl/column/zo-zorgt- ... e-stappen/
Afbeelding
jasmin
ArchAngel
ArchAngel

Delen op:

Delen op Facebook Facebook Delen op Twitter Twitter

Re: Zo houdt u de overheid voorgoed bij uw organen weg

Berichtdoor jasmin » do 15 sep 2016, 21:12

Afbeelding
jasmin
ArchAngel
ArchAngel

Berichtdoor Blauwewolk » vr 16 sep 2016, 10:44

had me al een tijdje geleden afgemeld als donor, net als mijn hele familie.

weet je, als mensen die dit soort dingen uitvoeren niet tot op het bot verrot en corrupt waren te maken, zouden we een hele andere wereld hebben.
Al die multie bedrijven, zoals monsanto en bayer met hun gif, de rotschild en bilderberg waren er dan allemaal niet geweest. Deze mensen floreren op de hebzucht en corruptie van zieke geesten die bereid zijn hun slaven te zijn.
mensen die bereid zijn zichzelf met huid en haar aan duivels uit te leveren, om voor een paar minuten op een bergje van zogenaamde macht te staan, waarvoor ze bereid zijn deze aarde en mensheid te vernietigen.
We zouden dan wijsheid hebben gehad, gezonde geesten die deze wereld tot een paradijs hadden omgetoverd. Aarde is rijk en er is genoeg voor iedereen. Aarde was dan een planeet geweest waar men wakker en bewust op zou kunnen worden, een wereld met verschillende landen en culturen, die elk hun eigen weg naar huis weer vonden.
Jijzelf bent licht .je hoeft alleen maar naar binnen te kijken .
Blauwewolk
ArchAngel
ArchAngel

Berichtdoor Anja » zo 18 sep 2016, 20:12

Tip: als je bijvoorbeeld ouderen in je omgeving hebben, die een paar jaar geleden, of onlangs, per papieren post hun "nee" hebben laten registreren, kijk dan digitaal voor hen na wat ermee is gebeurd!!! Mijn moeder heeft haar NEE in 2013 per papieren post laten registreren. Ik vroeg haar naar de bevestigingsbrief, maar die heeft zij nooit gekregen. Toen ik het met digid checkte, bleek er niets te zijn geregistreerd. Maar.....nou komt ie.....we hebben die registratie voor haar in orde gemaakt, maar nu staat er nog steeds dat de datum dat die nee-registratie ingaat, in de toekomst ligt. Ergo: je weet nooit hoe lang ze blijven weigeren de online registratie in te laten gaan. Je kunt er dus niet op vertrouwen dat je registratie ingaat op het moment dat je hem hebt ingevoerd, :!: :!: :!: Blijf het opvolgen, en maak een screenshot, want je staat met lege handen tegenover een steeds meer goddeloze overheid.
Solo Christo

Unthinking respect for authority is the greatest enemy of Truth (naar Einstein)
Anja
Lightworker
Lightworker

Berichtdoor WhiteWings » zo 18 sep 2016, 21:30

:shock:

Nou tnx voor de tip Anja..!

Ik heb mijn "Nee" ook al enkele jaren geleden kenbaar gemaakt. Zal het ook eens checken!

WhiteWings
ArchAngel
ArchAngel

Berichtdoor jasmin » zo 18 sep 2016, 22:17

Na mijn dood maakt het me niet veel uit wat er met mijn lichaam gebeurd, maar het probleem is dat je organen vóór je dood uit je lichaam gehaald moeten worden. Bij mij, bij iedereen. Je sterft door de handeling van orgaandonatie, niet andersom.
Je moet nog leven, de organen moeten nog functioneren op het moment van extractie. Gewoon gruwelijk als je het daadwerkelijk tot je door laat dringen. Omdat je technisch hersendood verklaard wordt, is het ook niet automatisch of je lichaam verdoofd wordt voor de laatste operatie of niet. Een dode hoef je immers niet te verdoven.
Ik vraag me zelfs af of ontvangers wel beseffen dat voor dat begeerde orgaan dus iemand technisch vermoord is geraakt. Zo lig t het wel. Verzachtende omstandigheid is dat veel mensen waarschijnlijk toch niet meer terug zouden keren naar het leven, maar zeker weten???

Het betekent óók, en dat weegt ook zeer zwaar bij mij, dat iemand niet ongestoord kan sterven. Tijdens het waken bij iemand die bijna zal overlijden, wordt het lichaam al weggehaald. Dit zou voor mij onverteerbaar zijn als nabestaande. Recentelijk heb ik een overlijden meegemaakt, en het is zo'n heilig moment.

Jonge mensen zijn natuurlijk het meest aantrekkelijk als donor, maar als ik als moeder (nabestaande) een beslissing zou moeten nemen over een van mijn kinderen, zou ik absoluut niet toestemmen voordat de absolute dood zou zijn vastgesteld, en dan nog een kwartier erbij.

Bij leven en welzijn zou ik wel bereid zijn een nier af te staan aan iemand , maar volgens mij ben ik al te oud als donor, in elk geval al te oud voor beenmergdonatie.

Ik erken wel dat het een moeilijke materie is, want ik gun ontvangers in principe wel donororganen, maar ik hoop dat de technologieën zo verfijnd gaan raken, dat het niet nodig meer is om nog levende lichamen te vermoorden, en dat de operaties pas na daadwerkelijk overlijden zullen plaatsvinden.
Afbeelding
jasmin
ArchAngel
ArchAngel

Berichtdoor jasmin » zo 18 sep 2016, 22:18

PS
Ik heb me een aantal dagen officieel geregistreerd als NEE
Afbeelding
jasmin
ArchAngel
ArchAngel

Berichtdoor jasmin » zo 18 sep 2016, 22:34

Knipsel.JPG
Knipsel.JPG (71.3 KiB) 1047 keer bekeken

@Anja, ik heb eens even gekeken bij de officiële registratie van mezelf, en je hebt gelijk. Geen datum. Maar nu mogen mijn nabestaanden beslissen, vind ik ook OK. Die bevoegdheid had ik ze zowiezo al gegeven (mondeling).
Afbeelding
jasmin
ArchAngel
ArchAngel

Berichtdoor Anja » zo 18 sep 2016, 22:57

@Jasmin, ik zou het toch maar blijven opvolgen. Zeker voor oudere mensen die nog sneller iets kan overkomen... En wat dacht je van verdeeldheid in families..... Of als de familie bijvoorbeeld op vakantie is, en er gebeurt iets met mama...... Dan kom je terug van vakantie, maar dan kun je te laat zijn, met dit nieuwe beleid.

Dat zijn allemaal dingen die je kunt missen als kiespijn als je ervoor komt te staan. Dit deugt gewoon niet. Er kan gewoon de datum staan waarop je digitaal registreerde. Er is geen enkele reden waarom dat niet zou kunnen. Hier klopt iets niet.
Solo Christo

Unthinking respect for authority is the greatest enemy of Truth (naar Einstein)
Anja
Lightworker
Lightworker

Berichtdoor WhiteWings » zo 18 sep 2016, 23:10

Zal vast even verwerkingstijd overheen gaan Jasmin. Het is weekend hè :tong:

Welkom mevrouw
Uw keuze: Nee, ik geef geen toestemming.
Ik stel mijn organen en weefsels na mijn overlijden NIET beschikbaar voor transplantatie.

Geldig vanaf
31 december 2012

Bij mij staat het er netjes in. :buik En ik heb het ook per post bevestigd gekregen. Dus er is hoop! :wink:

Laatst bijgewerkt door WhiteWings op zo 18 sep 2016, 23:11, in totaal 1 keer bewerkt.
WhiteWings
ArchAngel
ArchAngel

Volgende

Keer terug naar Overige Discussie's