Bekijk je eigen topicsBekijk je eigen berichten

Hoe mannen denken

Re: Hoe mannen denken

Berichtdoor Yvonne » ma 26 jan 2015, 17:24

De man op de bank

Hij praat niet. Hij blijft zitten, zo stil mogelijk. Niet opvallen is zijn missie. Niemand tot last zijn. Blijven zitten, muisstil en gewoon kijken. Vooral gewóón kijken. Op één punt richten, dat is het makkelijkste.

Gelukkig wordt de man al jaren genegeerd. Elke dag zit de man op de houten bank voor de supermarkt. Naast hem staat standaard een grote blauwe plastic tas van dezelfde supermarkt. ‘s Morgens vroeg zit deze tas nog vol met goedkope halve literblikken bier. Hoe later in de ochtend, hoe leger de tas. En hoe stiller de man voor zich uit gaat kijken. Rond het middaguur zal hij weer verdwenen zijn. Dan wankelt hij richting zijn rijtjeshuis en zal hij in zijn stoel in slaap vallen, met zijn droevige rode ogen op de lege stoel van zijn vrouw gericht.

De man doet niemand kwaad, daarom wordt hij gedoogd. Hij steelt niet, hij is niet agressief en hij valt geen enkele klant lastig. Daarbij vindt men hem zielig. Men vindt hem zelfs zo zielig, dat hij af en toe een croissantje aangeboden krijgt. Of hij krijgt van de supermarktmanager iets wat eigenlijk niet meer verkocht kan worden, maar nog wel eetbaar is. Of ze het nu in de grote afvalbak gooien of aan de man geven; het is de supermarktmanager om het even. Het is de man ook om het even. Hij eet het aangeboden eten gretig op; ander vast voedsel eet hij niet meer

http://www.hoemannendenken.nl/2015/01/2 ... p-de-bank/ :lees

Mooi artikel :ok
De moeilijkste mensen zijn je grootste leraren

Afbeelding
Yvonne
moeder van TFC
moeder van TFC

Delen op:

Delen op Facebook Facebook Delen op Twitter Twitter

Berichtdoor Yvonne » zo 01 feb 2015, 12:37

Hoe verwarde “mannen” (bomen) denken

30-01-2015 DOOR FRITZ DE ROO REAGEER

Een (lidwoord) “man” eiste gisteren zendtijd op bij de NOS. Kort na het voorval bleek het te gaan om een verwarde man. Waarom worden wij, televisiekijkende mannen en vrouwen, geïndoctrineerd met deze leugens?

Op de vrijgegeven beelden is een donkerbruine cirkelredenering te zien boven het hoofd van de “man”. Aan de cirkel hangen vier doorzichtige, groene duplicaten van hem, telkens met een tussenliggende afstand van negentig graden. Normaliter waaien de groene bladeren boven de stam. Koolstofdioxide (Co2) opnemen.

Wortels voorzien hem van water, afkomstig uit een wolkendek zoals alleen Rembrandt van Rijn ze kon schilderen.
Waarom iemand geloven die zegt: ‘Ik ben een verwarde man met een neppistool.’ ?

http://www.hoemannendenken.nl/2015/01/3 ... -111423509 :lees

Afbeelding
Yvonne
moeder van TFC
moeder van TFC

Berichtdoor Yvonne » vr 06 feb 2015, 14:08

Hallo jij daar! Mooie dame! ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) Is het niet verschrikkelijk :-| :-| :-| :-| :-| :-| :-| :-| :-| :-| :-| :-| :-| :-| :-| :-| :-| :-| :-| :-| :-| :-| :-| :-| :-| :-| :-| :-| :-| :-| :-| :-| :-| :-| :-| :-| al die oorlog en dat geweld?

http://www.hoemannendenken.nl/2015/02/0 ... -111423509 :lees

Afbeelding
Yvonne
moeder van TFC
moeder van TFC

Berichtdoor Yvonne » zo 08 maart 2015, 11:48

Mama is onmisbaar; internationale vrouwendag-special

Speciaal voor alle vrouwen; internationale vrouwendag! Vandaag is het jullie dag!

Normaal regelt mijn vrouw dit, maar ze is vanavond niet thuis.

Zo stil als ik kan strompel ik de trap op. De deur van Draak twee staat op een kier, want ze heeft bedacht dat ze bang is in afgesloten ruimtes. 015Als ik de deur wat verder open duw zie ik in de hoogslaper een hompje kind tussen de knuffels liggen. Zenuwachtig aai ik haar neus.

“Liefke, wakker worden. Je moet even plassen schat….meiske. Meiske. Wakker worden. Plassen. Lieffie. Lief-fie. Meis, word eens wakker, je moet op het potje.” Etc.
Draak twee wil ‘s morgens wakker zijn, droog en zonder luierbroekje. De consequentie is dat ze elke avond laat wakker gemaakt moet worden totdat ze uit zichzelf wakker wordt, mocht ze drang hebben. Helaas voelt ze al zeven maanden die drang niet; mevrouw slaapt net zo vast als haar vader dat kan.

http://www.hoemannendenken.nl/2015/03/0 ... -111423509

Afbeelding
Yvonne
moeder van TFC
moeder van TFC

Vorige

Keer terug naar Overige Discussie's