Bekijk je eigen topicsBekijk je eigen berichten

NIBURU berichten

NIBURU berichten

Berichtdoor Yvonne » wo 12 dec 2012, 17:47

Afbeelding

Krijg regelmatig berichten binnen van Niburu.nl en zal ze hier voortaan plaatsen, wat ik wel raar vind dat het nog steeds onder Niburu.co valt :sad: ?:

Beste Yvonne,

Zo is het een tijd lang stil in nieuwsbrievenland en zo ontvang je er twee binnen enkele dagen.

Er is een reden voor deze speciale nieuwsbrief en dat is een oproep die wij vandaag ontvangen hebben van de redactie van EénVandaag. Deze volgt iets verderop in de nieuwsbrief, maar eerst willen wij nog even je aandacht vragen voor het volgende.

Het is de afgelopen dagen best heftig geweest in verband met de onthullende verklaring van de Russische premier Medvedev. Ondanks het feit dat men dit probeert af te doen als een grap, zijn wij en velen met ons nog steeds van mening dat Medvedev bijzonder goed wist wat hij deed en waarom.

Een goede waarheidsindicatie is altijd de snelheid waarmee videos van Youtube verdwijnen. Dit gebeurt nu ook met de Medvedev opname waarvan er al een aantal zijn verwijderd van Youtube. Wij hebben gelukkig een kopie die op een veilige plaats wordt bewaard voor het geval straks alle video’s van het web zijn verdwenen. Als de link in ons artikel naar de beelden niet meer zou werken, mail ons dat dan alsjeblieft, dank.

Ook kregen wij van diverse mensen commentaar over dat Medvedev in het Russisch waarschijnlijk over iets heel anders praat. Om dit te checken hebben wij een betrouwbaar contact in Rusland verzocht om ons te vertellen of Medvedev inderdaad zegt wat de ondertiteling aangeeft. We kregen als antwoord terug: “Translation is correct”.

Mochten zich binnen dit zeer belangrijke onderwerp nieuwe ontwikkelingen voordoen, dan zullen wij eenieder van jullie zo snel mogelijk informeren.

En dan verder, de oproep van EénVandaag:

Wij zijn benaderd door de redactie van EénVandaag om hen behulpzaam te zijn bij het vinden van mensen die binnenkort op reis gaan naar Bugarach of daar misschien nu al zijn. Wij vinden het leuk dat we hierbij kunnen assisteren.

Het gaat om een serieuze reportage omtrent de achtergronden en beweegredenen van mensen die daar naartoe gaan.

Hieronder volgt de tekst van de oproep van EénVandaag en het emailadres waar je je reactie naartoe kunt sturen:

Het programma EénVandaag maakte in februari een reportage over het Franse plaatsje Bugarach. Volgens verhalen zou dit de enige plaats ter wereld zijn waar mensen door UFO's gered zullen worden op 21 december van dit jaar als 'de wereld vergaat.'

EénVandaag wil graag een mooi follow-up verhaal maken met mensen die volgende week naar dit Franse plaatsje afreizen. Het zal een integere reportage worden waarbij we de voorbereidingen in het dorp registreren en mensen vragen waarom ze er naartoe gaan .

Hoe hebben ze zich voorbereid en wat denken ze dat er precies zal gebeuren daar en op die dag? Wanneer u naar Bugarach afreist en EénVandaag u daar een paar vragen over mag stellen, neemt u dan contact op via e-mailadres: bugarach@niburu.co

Alle informatie zal uiterst vertrouwelijk worden behandeld en zal geenszins worden geridiculiseerd.

Redaktie EénVandaag.
De moeilijkste mensen zijn je grootste leraren

Afbeelding
Yvonne
moeder van TFC
moeder van TFC

Delen op:

Delen op Facebook Facebook Delen op Twitter Twitter

Re: NIBURU berichten

Berichtdoor jasmin » wo 12 dec 2012, 17:54

Ik ben niet voor niks daar weg... :shock:
Afbeelding
jasmin
ArchAngel
ArchAngel

Berichtdoor Arlyne » wo 12 dec 2012, 18:39

@Jasmin....
Weg uit Bugarach of bij Niburu??? :lachen2
Leer van gisteren, Droom van morgen, Leef vandaag
Arlyne
ArchAngel
ArchAngel

Berichtdoor jasmin » wo 12 dec 2012, 19:09

Arlyne schreef:@Jasmin....
Weg uit Bugarach of bij Niburu??? :lachen2

:lachen2 :blob

weg, weg, weg....

bij Niburu natuurlijk...
Afbeelding
jasmin
ArchAngel
ArchAngel

Berichtdoor Arlyne » wo 12 dec 2012, 19:34

Bij Niburu zijn ze alleen geinteresseerd in Bugarach. Maar er is nog een plaats waar
horden toeristen rond de kerst heentrekken las ik net. :ufo :ufo :lol4
Maya Armageddon toeristen massaal naar Mystic Mount Rtanj in Servië - 12 december 2012

Ligt diep in Servië Karpaten gebergte, Mount Rtanj wordt gedacht aan een 'piramidale' structuur achtergelaten door buitenaardse bezoekers duizenden jaren geleden dat een krachtige krachtveld zal uitzenden op het moment van Armageddon, de bescherming van deze in de nabijheid onder te brengen.

Lees verder:
http://www.thetruthbehindthescenes.org/ ... nt-page-1/
Arlyne
ArchAngel
ArchAngel

Berichtdoor Yvonne » wo 12 dec 2012, 22:16

:goodpost Arlyne, dank je wel en wie weet komen ze straks aan bij de Pyramide van Austerlitz :lol4 .
De moeilijkste mensen zijn je grootste leraren

Afbeelding
Yvonne
moeder van TFC
moeder van TFC

Berichtdoor jasmin » wo 12 dec 2012, 23:41

Yvonne schreef: weet komen ze straks aan bij de Pyramide van Austerlitz :lol4 .

:shock: :shock: :shock: dat is bij mij in de achtertuin zowat.... als die zotten komen, jaag ik ze weg, weg, weg.... :blob :blob :blob
Afbeelding
jasmin
ArchAngel
ArchAngel

Berichtdoor Blauwewolk » wo 12 dec 2012, 23:48

:lol4 :lol4 :lol4 :lol4 daar komen waarschijnlijk erg weinig ufo s uit . erg klein. :wiet2 :wiet2
wij lopen er weleens met de hond.
Jijzelf bent licht .je hoeft alleen maar naar binnen te kijken .
Blauwewolk
ArchAngel
ArchAngel

Berichtdoor jasmin » wo 12 dec 2012, 23:52

Veel méér bergen zijn er niet, en mijn eigen Berg is privé... deel ik niet met pelgrims en toeristen... ha, ha, ha....
Afbeelding
jasmin
ArchAngel
ArchAngel

Berichtdoor Arlyne » wo 12 dec 2012, 23:54

@Jasmin.... dat is bij mij in de achtertuin zowat.... als die zotten komen, jaag ik ze weg, weg, weg....

Voor een fikse vergoeding kan je ze toch wel even toelaten!!! :wiet2 :lol4
Arlyne
ArchAngel
ArchAngel

Volgende

Keer terug naar Overige Discussie's