Bekijk je eigen topicsBekijk je eigen berichten

Op zoek naar de ware agenda achter de chemtrails

Op zoek naar de ware agenda achter de chemtrails

Berichtdoor A Fan Of God » zo 20 mei 2012, 16:33

Belfort - group) Chemtrails zijn een fenomeen dat stilaan algemeen gekend raakt, ook al wordt het voorlopig door de politiek, de media, de wetenschap en de massa doorgaans niet als ernstig genomen. Men kan, wil, durft het niet geloven dat vliegtuigen wereldwijd zware metalen, chemische ingrediënten en virologische substanties in onze atmosfeer sproeien ook al gebeurt het letterlijk 'open en bloot' boven onze hoofden.

Een van de meest gehoorde tegenwerpingen is: "Waarom zou men zoiets doen?". Deze vraag is niet eenvoudig te beantwoorden: er zitten duidelijke meerdere agenda's achter dit wereldwijd georchestreerd project, maar één van de meest aanvaarde bedoelingen is deze van klimaatbeïnvloeding. Op deze manier zou men het binnenkomend zonnelicht willen filteren , daardoor het broeikaseffect minderen en uiteindelijk de global warming onder controle krijgen.

Het hele fenomeen van global warming is volgens ons een hoax en dus een vals voorwendsel om het klimaat te gaan controleren en bepalen. Maar men spreekt er openlijk over in politieke en wetenschappelijke kringen. Ook de grote multinationals zijn bijzonder geëinteresseerd en actief. Hetzelfde kan gezegd worden van het machtige en invloedrijke militair-indurstriële complex.

Gezien de lengte van het verhaal, lees de rest hier: http://www.earth-matters.nl/11/5285/ver ... chemtrails
http://sophiavassiliou.nl// voor herstel van de verbinding met jezelf
A Fan Of God
Lightworker
Lightworker

Delen op:

Delen op Facebook Facebook Delen op Twitter Twitter

Re: Op zoek naar de ware agenda achter de chemtrails

Berichtdoor A Fan Of God » za 01 okt 2016, 18:45

Chemtrails, antibiotica en de waarheid

We wonen hier nu alweer een week of vijf in het noorden van het land. Meestal is hier geen spoor te zien van vliegtuigen, hoewel we hier vlakbij een vliegbasis hebben, die bij het leger hoort. Daar wordt goed op losgevlogen. Ik kan dus goed observeren hoe het nou zit met sporen in de luchten en wat ervan waar is en niet. Ergens leg ik ook uit wat chemtrails zijn, want ik ontdekte al schrijvende dat niet iedereen dat weet. Je zult verbaasd staan van de conclusie!

Afbeelding
Witte strepen in een vierkant boven de Mont Blanc. Heel oude foto! In die tijd werden er zeker nog geen chemtrails gespoten.

Met chemtrails worden vliegtuigstrepen bedoeld, die bewust in de lucht gespoten worden. De naam staat voor ‘chemical trails’, chemische sporen dus. Vliegtuigen vliegen in rasterformatie over een gebied en laten allemaal gassen los. Die blijven in de lucht hangen en waaieren uit, waardoor de hele lucht lichtblauw wordt; om niet te zeggen: bijna wit.

In Wageningen had je altijd van die vliegtuigen, die over ons heenvlogen in van die vierkanten. Ze lieten een raster van witte sporen achter, die uitwaaierden en de hele lucht licht kleurden. Chemtrails, monddoodmakers! Is dit allemaal waar? Dat gaan we vandaag eens uitzoeken. Hiernaast zie je een heel oude foto van de Mont Blanc, ik vermoed uit de jaren ’70. Witte vierkanten erboven, terwijl er toen nog geen chemtrails bestonden. Hoe kan dat nou?

De stad Wageningen, waar wij eerst woonden, is een stadje met een grote, internationale agrarische universiteit, dus kun je je afvragen of er niet ‘gewoon’ landbouwgif gespoten wordt. Er wordt nogal wat verbouwd daar aan gewassen en aan de overkant van de Rijn heb je de Betuwe, waar bijna al het Hollandse fruit vandaan komt.

Waarom zou je je dat afvragen? Nou, omdat landbouwgifspuitvliegtuigen meestal laag vliegen, maar wél in vierkanten. Ze nemen een heel gebied mee, niet alleen één akkertje. Eerlijke vraag, eerlijk antwoord. In Nijmegen heb je precies dezelfde vierkanten in de lucht. Nog erger zelfs dan bij ons. In Den Haag kan ik me herinneren dat er daar nog vele malen meer strepen en witte ‘zooi’ in de lucht zaten dan bij ons. In de omgeving van Nijmegen begint ook alweer de Betuwe en in Zuid-Holland heb je heel veel tuinbouw.

Nu Leeuwarden. Dat is niet zo’n grote stad met z’n 108.000 inwoners en er is geen (belangrijke) universiteit. Wel veel hbo-scholen, maar mogelijk zijn die niet chic genoeg om op te spuiten. Of zouden ze niet het doelwit zijn? Er is een museum, een dierentuin met een paar krokodillen en loslopende wallaby’s, een scheve toren en een bibliotheek met wat belangrijke dingetjes erin. Ik kan me voorstellen dat dat niet genoeg is om daar eens even flink wat tonnen aan chemicaliën op los te laten. Wat óók kan, is dat de burgemeester chemtrails verbiedt. Wie zal het weten? Hoe dan ook: in Leeuwarden en wijde omstreken – ik mag wel zeggen: in heel Friesland – zie je zelden van die lichtgekleurde luchten.

Wat dan weer zo raar is: in het naburige Groningen is de lucht wél lichtgekleurd door die vierkanten. Groningen is iets groter met 190.000 inwoners en heeft een universiteit, maar geen extra beroemde. Ik neem niet aan dat die vierkanten er worden gespoten vanwege de Martinitóren … Wél is het zo dat er in Groningen niet alleen maar koeien zijn (nee, écht niet!), maar er ook nogal wat gewassen verbouwd worden. Lijnzaad bijvoorbeeld en mais voor het vee. In Friesland is dat in veel mindere mate het geval.

Ik moet ieder weekend naar Wageningen rijden en weer terug voor kleine puk. En dan hou ik de lucht ook een beetje in de gaten. Wat me dan opvalt, is dat normale vliegtuigen óók strepen achterlaten, die soms urenlang blijven zitten. Wist je trouwens dat ook biologische boeren verplicht minstens twee keer per jaar gif moeten gebruiken op hun gewassen? De echt wel dagelijks overvliegende luchtmachtvliegtuigen hier boven ons dorp veroorzaken niet zulke uiteenwaaierende strepen in de lucht. Daarvoor is dus iets anders nodig.

Ik ga even terug naar Wageningen. Dat ligt aan de noordkant van de Rijn en zoals ik al zei, ligt de Betuwe aan de zuidkant daarvan. Daar zit zeker niet minder wit in de lucht dan bij ons. In Arnhem is het net zo erg als in Nijmegen en in Apeldoorn weer veel minder. Nu hebben alledrie deze steden rond de 150.000 inwoners, dus een eventuele conclusie dat er meer witte strepen in de lucht zitten naarmate een stad meer inwoners telt, houdt geen steek. Er moet wel iets anders zijn. Apeldoorn ligt middenop de Veluwe en daar is dus geen landbouw. Een opmerking om mee te nemen.

In Wageningen vinden veel mensen het leuk om dingen te meten. Ze hebben daar gestudeerd en willen dat ook in praktijk brengen in hun leven. Zo kende ik daar mensen, die bijvoorbeeld zo’n regenmeter in de tuin hadden en dan eens een bakje van dat water naar een laboratorium brachten. Gewoon uit interesse en omdat ze daar iemand kenden. Van meerdere kanten hoorde ik dan zeggen dat er ontzettend veel aluminium en barium in dat regenwater zat en dat hadden weer andere wetenschappers eveneens in de lucht gemeten.

Den Haag is de regeringshoofdstad, Arnhem de hoofdstad van Gelderland, Wageningen een internationaal bekend stadje met een ‘chemische’ universiteit en Nijmegen een redelijke stad met ook een bekende universiteit. In Groningen zit ook weer die universiteit en dan heb je nog Brabant, waar het echt overal wemelt van die strepen. Geen beroemde universiteit en ook niets anders waarvoor de mensen monddood gemaakt dienen te worden, maar wel strepen. In de Randstad zijn ze ook overal. Mensen weten niet eens meer wat voor kleur de lucht behoort te hebben, zo erg is het!

Er is dus in ieder geval iets

aan de hand, maar wat

wordt daar nou gespoten?

Aangezien er in zo’n groot agrarisch gebied als de Betuwe ook best nog wat in de lucht gespoten wordt, dienen we nu het verschil te zien tussen chemtrailsporen en landbouwgifsporen. Er zijn wel eens bewijzen voor chemtrails gevonden in die zin dat er bijvoorbeeld een vliegtuig neergestort was, waar hele installaties in waren gevonden om strepen in de lucht te spuiten. Ook is een piloot een keer vergeten z’n spuitknop uit te zetten en kwam hij ergens in Frankijk – Marseille meen ik – in een wolk van gifstoffen aan op het vliegveld. Dat nieuws werd heel even verteld in alle media en daarna werd het gelijk weer doodgezwegen. Opvallend. Het was een prima moment geweest om duidelijkheid te kweken … Het feit dat dat niet gebeurd is, zegt heel wat. Maar er is niet bewezen dat het wel echt chemtrails waren.

In Wageningen zijn veel milieumaatregelen vanwege de universiteit. Zo mag er daar geen vervuilende industrie zijn, omdat er dan geen onderzoek en ook geen schone landbouw bedreven kan worden. Dan is het wel héél vreemd dat er zoveel gifstoffen in de lucht worden gespoten! Nóg gekker: niemand heeft door wat er in de lucht gebeurt en dát geeft tot nadenken. Ik heb ooit eens op instigatie van een clubje verontruste burgers aangifte gedaan vanwege chemtrails. De politie heeft daar niet naar gekeken, maar wel besloten dat ik niet in orde zou zijn. Dat even als voorbeeld van hoe diep het allemaal in de doofpot zit.

Wetenschappers, intelligente, kritische mensen dus, die onderzoeken wat er in de lucht zit en in het water en zien dat er een paar kilometer verderop veel schonere lucht is en die dan niet snappen dat er een oorzaak moet zijn voor dat gif. Mensen die zo logisch nadenken en alles analyseren, komen niet tot welke conclusie dan ook, behalve dat er inderdaad wel veel zware metalen in de lucht boven hun stad hangen. Punt. Maar wetenschappers zoeken toch altijd naar verbanden? Waarom doen ze dat dan niet in dit geval?

De officiële versie van het spuiten is dat het proeven zijn ter controle van het weer, maar wat moet het weer dan dóén door die strepen? Dat wordt er niet bij verteld en dus klopt het niet. Ja, in Wageningen wordt gesteld dat er iedere keer weer andere metalen worden gevonden in hun proeven van de lucht. Alleen aluminium, kwik en barium zijn er altijd. Je zou dus kunnen denken dat het inderdaad proeven zijn.

Maar meer dan 30 jaar dagelijkse proeven: is dat niet wat raar? Mwah … Na een paar jaar weet je toch wel een keer wat die metalen doen, toch? Hoe dom kan een mens zijn. Van die officiële versie blijft niet veel over. Eigen schuld overheid, moet je maar met iets beters komen. Anders gaan de mensen eh … dénken.

Voorlopige conclusie: het verhaal van de chemtrails is in zóverre waar, dat er inderdaad bewust iets in de lucht wordt gespoten en dat dat bovendien bijna dagelijks gebeurt. Als je wereldwijd kijkt, worden ze in steeds meer landen gevonden. Landen die geïndustrialiseerd worden, krijgen wit spul in de lucht als beloning. En wat er dan opvalt, dat heb ik dus in Griekenland gezien: onze mensen zijn altijd ontzettend kritisch geweest en van alles op de hoogte. Of ze nou boer zijn ergens in de bergen of bekend persoon in Athene: iedereen weet altijd alles wat er gebeurt en denkt daarover na.

En dat is nu niet meer zo, heb ik geconstateerd. Mensen zien niet meer wat er om ze heen gebeurt en het leven kan ze niets meer schelen. Ja, ze gaan nog wel uit en kopen spullen, maar dat doen ze zelfs tot in het ridicule toe, wat vroeger wel anders was. Vroeger heb ik de eerste dingen die ik nu allemaal weet over de bovenwereld en over wat onze overheden doen, daar geleerd. Nu gelooft niemand dat meer en toevallig heeft die ontwikkeling in dezelfde tijd plaatsgevonden als de ongebreidelde groei van het materialisme daar.

Mensen worden gesloopt door het leven. Moeten keihard werken, lang reizen om op hun werk te komen en zien hun kinderen bijna niet meer. Het is moeilijk om aan een baan te komen en veel mensen moeten vervelend werk doen. Het leven is ontzettend stressvol en vroeger kwam die stress eruit, door ’s avonds uit te gaan en te feesten. Nu is dat feesten niet meer lekker eten en dansen, maar jezelf klem zuipen en vreemdgaan. Het Duitse Oktoberfest is er niets bij, zal ik maar zeggen. Mensen zijn niet meer verbonden met elkaar en zijn koud, net als Europeanen. Alle cultuur is weg. Plus dit gebeurt niet alleen in Griekenland, maar in alle landen, waar ook die strepen gevonden worden.

Als het spuiten als doel weerbeheersing had, dan zouden ze het toch koud spuiten, zou je denken. Onze overheden worden helemaal overspoeld met verhaal over klimaatverandering en geloven daarin. Het weer wordt momenteel echter wat warmer en is vooral in de war. Dat is eerder een gevólg van het spuiten in de lucht dan het doel ervan, dat is duidelijk. Of we hebben écht een zootje minkukels in de regeringen van de hele wereld zitten. Die proberen het kouder te maken, maar het wordt warmer. Nee, die koop ik niet, die onzin.

Zware metalen zorgen ook voor andere nare dingen. Je weet al dat kwik bijvoorbeeld autisme veroorzaakt. Wat je waarschijnlijk níet weet, is dat het veel erger is; kwik veroorzaakt namelijk haat en die kan zich heel gemakkelijk gaan uiten in geweld. Het veroorzaakt ook een voedselintolerantie en nog wel meer ook. Gelukkig eten de meeste mensen wel zout en daarin zit jodium, waar kwik een onderdeel van is. Dus heel veel kwik uit de lucht, uit vaccins en uit je gebit wordt wel opgevangen. Daardoor worden de gevolgen van dit metaal een heel stuk verminderd en is het moeilijker uit te zoeken wat het nou echt doet.

Barium hoort bij het mineraal borium en zorgt voor een gezond libido. Dat mag je iets ruimer nemen, omdat het spul in grote hoeveelheden in de lucht verschijnt. Het verstoort liefdesrelaties en waarschijnlijk maakt het mensen ook kouder en afstandelijker. Dat is immers ook wat er gebeurt in een relatie waar geen seksuele intimiteit is. Dan kun je elkaar niet meer vergeven voor een fout en blijf je met dagelijkse problemen zitten. En dan wil je niet meer bij elkaar zijn, sluit je je af voor elkaar. En ook voor anderen, want als jij met allerlei zorgen in je hoofd blijft zitten, wil je geen mensen zien. Dit is precies wat er in de maatschappij gebeurt: vervreemding.

Toch missen we nog een component: het monddood worden van de mensen, het in slaap raken van de bevolking. Dat gebeurt niet door deze spuitacties; ik kom er verder in dit artikel op terug, want ik heb wél gevonden waardoor het veroorzaakt wordt. Het is echter niet door gespuit in de lucht.

De wetenschap weet van geen enkele stof wat die precies doet en dus denken ze dat bijvoorbeeld barium, kwik en aluminium iets anders doen dan dat wat ik vertel. Het zorgt voor mooie en vele gewassen, dat weten ze en meer niet. Dat is altijd het probleem met de mensen: ze gebruiken hup maar allerlei stoffen en weten helemaal niet wat ze daarmee allemaal aanrichten. Ze pleuren de lucht en het water vol met chemicaliën, zonder te weten wat ze eigenlijk doen. Ze nemen zomaar in het wilde weg allerlei maatregelen tegen allerlei problemen en die maatregelen hebben nooit het beoogde effect. Hebben ze dat wel, dan worden ze na de testfase weer afgeschaft.

Je kent het: dat is de invloed van die witte strepen in de lucht. Je denken wordt erdoor beïnvloed en je kunt de waarheid niet meer zien. Vooral de mensen die dénken dat ze de waarheid zien, die zien ze niet. Dat is nog het ergste eigenlijk. Als je dan een stukje waarheid ziet – dus dat we volgepropt worden met zware metalen en dat dat niet gezond is – ga je gelijk allerlei Vreselijke Complotten vermoeden. Nee, onze politici zijn sowieso al niet de slimsten en worden daarnaast ook nog eens platgegooid door een ongeziende beïnvloeding. Ze nemen risico’s met de veiligheid van mens en dier, omdat ze gewoon niet beter kunnen nadenken om een betere oplossing te vinden voor de problemen die er zijn.

En nu de conclusie!

Ja, er worden bewust strepen in de lucht gespoten. Dat gebeurt vaak door speciale vliegtuigen, maar ook vaak door chartervliegtuigen, waarvan de bazen een centje willen bijverdienen. Wat ze spuiten, daar zul je verbaasd van staan: landbouwgif!!!

Dat is de echte reden waarom er hier in Friesland bijna geen witte strepen zijn en in Groningen wel. Waarom sinds een jaar of 15 in Griekenland wordt gespoten, maar in Turkije niet. In Japan en de VS wel, in Afrika niet. Het is de EU die achter het spuiten zit en de boeren weten niets af van dit spuiten. Zij moeten verplicht een aantal keer per jaar zélf landbouwgif op hun gewassen spuiten, zelfs als ze biologische kwekers zijn, en daarnaast wordt er ‘geheel gratis en voor niks’ nog even bijna dagelijks vanuit de lucht op hun groente en fruit gespoten. En op hun granen en hun bloemen.

Waarom? Omdat de EU mooie gewassen wil, die ze duur kunnen verkopen. Veel opbrengst. In Amerika heb je de American Union, die hetzelfde wil en die spuiten gelijk ook effies in Japan, tegen betaling. Hebbie allemaal appeltjes van gelijke grootte en kleur, want dat is toch wat de mensen willen. Dénken onze regeringen. Ik ben het daar niet mee eens, want kijk maar eens wat er in biologische winkels voor een hoop geld wordt verkocht: slecht uitziend, maar iets gezonder aanvoelende groentes en fruit. Mensen willen dat graag!

Edoch dit eventjes terzijde. Wij mogen niet weten dat er zo gespoten wordt, precies om dezelfde reden als waarom niemand het woord ‘magie’ overleeft. Die reden is dat alles door elkaar is gaan lopen en dat eraan wordt verdiend. Als er geld verdiend wordt, is het immers ‘goed’? In zo’n maatschappij leven we! Alles wat centen opbrengt, moet blijven en alles wat dat niet doet, moet stoppen. Verdienen moeten we en besparen. Noeste arbeid, rijke centen.

Afbeelding
een monster …
De mensen van onze overheid die weten van het spuiten, zijn bang om aan de bevolking te vertellen wat ze nu weer voor monster hebben gecreëerd. Eerst de melk- en boterberg, dan graanbergen, dan een ongefundeerde uitleg waarom we die overvloed niet gewoon aan Afrika kunnen geven, dan stijgende, nee de pán uitrijzende kosten werkelijk overal, waardoor we de meest belachelijke belastingen moeten betalen … en nu dit. Dagelijks landbouwgif in de lucht spuiten op de halve planeet, waardoor de temperatuur stijgt. Dan een flauwekulverhaal ophangen over ‘global warming’, dat gewoon geen steek houdt en iedereen die het lef heeft te zéggen dat het niet klopt, voor gek verklaren. Dat is best een monster van enig formaat …

En nu conclusie 2: antibiotica

Het verhaal over extra spuiten van gif in de lucht om mensen monddood te maken, is niet waar. Er zit namelijk niets in die gifwolken, want dat als effect heeft. Plus die gifstrepen worden voor agrarische doeleinden gespoten en … onze regeringen willen er óók wel vanaf, maar weten niet hoe ze dat moeten doen. Ze zijn immers allemaal medeplichtig, al is het maar doordat ze hun mond erover houden. Zíj kunnen het niet oplossen. Laten wij het doen! Gif spuiten kan gewoon niet en iedereen die daaraan verdiend heeft, moet dat geld inleveren en aan de arme landen geven. En ook aan onze zorg. Nu het monddood maken.

Monddood maken van de bevolking is alwéér iets wat níet bewust wordt gedaan. Iemand die zélf monddood is en dus in slaap, heeft niet eens door wat ie met een ander doet. Als er iemand in slaap is, dan zijn het wel bijna alle regeringen van de wereld! En de artsen, wat dacht je daarvan? Die doen dat dus niet expres. Geen Tom Poes en de Pruikenmaker, waarin een pruikenmaker iedereen welbewust controleert door gemanipuleerde pruiken te verkopen.

Wat het wél is? Hiervan zul je verbaasd staan. Ik was zonet nog weer even bezig om mijn mineralenlijstje opnieuw te controleren. Wat ziet mijn oog? Het stofje penicilline. Echt, ik had het eerder niet gezien, maar penicilline samen met het bijbehorende mineraal molybdeen zorgt dat je bewust wordt, dat je dus wakker bent, om het maar zo te zeggen. Zónder molybdeen doet penicilline het omgekeerde: het brengt je juist in slaap en maakt je dus monddood.

Penicilline wordt in de medische wereld in enorme hoeveelheden als antibioticum gebruikt tegen allerlei infecties, vooral in maag en darmen. Het vervelende is dat je dat inderdaad vaak nodig hebt om een infectie weg te krijgen. Mensen zijn er dus geweldig mee geholpen, maar het heeft twee enorme nadelen: 1. je goede darmflora gaat er ook aan en 2. je valt in slaap. Tegen het eerste nadeel kun je gewoon wat goede yoghurt nemen, terwijl je aan de antibiotica bent en vooral in de periode daarna. Dan bouw je je darmflora weer op. Maar het tweede ligt moeilijker …

Afbeelding
een granaatappel is goed om wakker te zijn

Waarom zijn mensen dus zo in slaap gevallen? Juist: omdat ze penicilline als antibioticum gebruiken. Ren nu niet gelijk naar je medicijnenkastje om alle penicilline en andere antibiotica direct weg te gooien! Als je het nodig hebt, kun je gewoon veel zwarte thee drinken, veel kaneel gebruiken (IN de thee bijvoorbeeld), veel koffie en … het is er tijd voor: granaatappels eten. Dan bereikt je penicilline het beoogde effect én val je niet in slaap. Daarom zijn mensen in zuidelijke en oosterse landen minder in slaap dan Europeanen en Amerikanen. Die eten dat gewoon niet of weinig.

Van zwarte thee wordt al jaren beweerd dat het ongezond zou zijn, maar daar klopt helemaal geen woord van. Mensen die groene thee verkopen, willen meer opbrengst en dus beweren ze dat hún thee beter zou zijn en gezonder dan andere soorten. De waarheid is dat beide soorten thee prima spul zijn, maar als je wakker wilt blijven, kun je maar beter zwarte thee drinken. Of koffie! Die wordt ook volkomen gedemoniseerd, terwijl het hét geneesmiddel voor je maag en darmen is en je ook nog wakker houdt. Nee, niet slapeloos, maar alert, bij de pinken en bij de les.

Tegen veel infecties kun je zilverwater gebruiken. Colloïdaal zilver, dat je een paar dagen langt inneemt als kuur. Maar zilverwater doodt niet alle bacteriën die weg moeten. Kruidnagelen willen ook nog wel eens iets verhelpen en zelfs de rozenolie die ik maak, helpt in weer andere gevallen. En teatree. Maar alles krijg je er niet mee weg. Antibiotica zijn en blijven nodig in vrij veel gevallen. Wees er niet bang voor en neem gewoon bovenstaande middeltjes in om wakker te blijven, wanneer je onverhoopt antibiotica nodig hebt. Niet bang zijn voor koffie en zwarte thee en neem eens een granaatappel mee uit de Turkse winkel! Of een potje kaneel.

Bron: http://bit.ly/2dzClH1
A Fan Of God
Lightworker
Lightworker

Re: Op zoek naar de ware agenda achter de chemtrails

Berichtdoor A Fan Of God » wo 14 jun 2017, 16:27

Chemtrails: wat het echt zijn en een oplossing

Net zoals jij maak ik me zorgen om al die vliegtuigen, die een paar keer per week ‘iets’ in de lucht lijken te spuiten. We hebben het fenomeen maar chemtrails genoemd, omdat we niet weten wat er nou precies gespoten wordt. En óf het gedaan wordt. Alle stoffen waarvan gezegd wordt dat ze gespoten worden, zitten ook zónder die vliegtuigstrepen al in de lucht en er is uitleg over hoe ze daar komen. Eén voor één ga ik alle mogelijkheden af, die een antwoord kunnen geven op de vraag wat die vliegtuigen daar nou toch doen.

Onderzoek van de ionosfeer

De overheid doet er moeilijk over en zegt iets vaags over ‘onderzoek van de ionosfeer’ of ‘klimaatbeheersing’. Dan zeggen wij als burgers: “Ho ho, je spuit iets in de lucht en legt ons niet duidelijk uit wat het is en waarvoor? Dan is het dus een geheim en worden we vergiftigd!”. Dat is te kort door de bocht. Een dag of 10 geleden werd er echt iets in de lucht gespoten in het Amerikaanse Virginia. Dat was voor onderzoek van de ionosfeer en daar werd openlijk duidelijke informatie over gegeven. Het ging met een raket en die kon je op het internet gewoon volgen. Gisteren was er ook een onderzoek daar en dat kun je hier vinden. Daar wordt niet moeilijk over gedaan en dus zijn die in vierkanten vliegende vliegtuigen niet van een onderzoeksbureau ofzo.

Zijn het pesticiden?

Hier heb ik een grappig stukje voor je over luchtschrijven uit de NRC. Luchtschrijven – in het Engels skywriting – is met een chemisch stofje letters in de lucht uitstoten met een vliegtuigje. Wordt in de reclamewereld gedaan, maar heeft niets met de vraag van vandaag te maken. Dan heb ik hier een stukje over de Wingsprayer, een erg handig apparaat om gewassen te besproeien. Niet alleen met pesticiden, maar ook gewoon met water. Het wordt ook vanuit de lucht gedaan. Ik heb wel eens gezien dat een zweefvliegtuigje enorm laag ging vliegen en er van alles uitkwam, wat voor de gewassen bestemd was. Dit betekent dat de sporen in de lucht niet van pesticiden zijn, hoewel sommige van de metalen die gevonden worden, ook wel op gewassen (zouden) werken.

O nog één: ik heb laatst uit wanhoop toch eens een spuitbus tuingif van Monsanto gekocht. We hebben zoveel onkruid dat ik niet meer weet hoe ik dat ooit moet wegkrijgen en -houden. Het was ook een mooi onderzoekje. Nou … het was een vooraf gemengde fles, dus er hoefde geen water meer bij en dat moest je dan over een paar meter in je tuin sproeien. Ik deed dat en er gebeurde NIETS! Toen heb ik de fles over een paar plantjes onkruid leeggespoten en een week later waren er daarvan eindelijk een paar dood. Dat kan dus niet zulk gevaarlijk spul zijn als men denkt.

Uitstoot van industrie

Dan http://mijn-kijk-op.infonu.nl/mens-en-s ... rails.html hier een artikel van Infonu over chemtrails. Ze noemen daarin drie zware metalen die worden gespoten, maar feitelijk zijn het er vier. Het zijn dezelfde metalen waar ik mensen in Wageningen, die wel eens wat regenwater naar het lab brachten om te zien wat erin zat, melden:

barium
cadmium
aluminium
kwik (niet zo vaak)

Hier in de hele provincie Friesland wordt het niet gedaan. Ik ben overal zo ongeveer wel geweest inmiddels, maar je ziet geen kriskrasvliegende vliegtuigen. Wat die dan doen, is een vraag die we allemaal graag beantwoord willen zien, denk ik. Een opmerkzame vriend meldde me laatst dat er in het Westland ook gespoten wordt, terwijl de landbouw daar alleen in kassen zit. Mijn aanname dat het landbouwgiffen zijn, kan niet juist zijn. Ik had het ook een beetje zo stellig gezegd, omdat ik hoopte dat jullie lezers ermee aan de slag zouden gaan. Maar dat gebeurde niet, want op de een of andere manier zit het onderwerp flink op slot.

Toen ik een keer aangifte deed – op verzoek van een organisatie van zogenaamd bewuste burgers – van chemtrails bij de politie, verklaarden die me stiekem voor gek en toen ik ging scheiden, stonden ze altijd aan mijn ex-mans kant. Die kon ze alles wijsmaken, maar ze geloofden hem altijd. Als ik iets vertelde wat wél waar was, geloofden ze mij steevast niet en ik werd totaal zwart gemaakt. Zo erg zit dit onderwerp op slot. Bij het KNMI vertelden ze me dat ze iedere maand een paar maal worden gebeld door mensen met dezelfde vraag als ik. Ze weten het antwoord niet en de meneer die ik aan de telefoon had, zei dat ik een Knapperd ben, als ik het antwoord weet te vinden. Op het moment waarop ik dit schrijf, ben ik daar nog niet zeker van.

Een beetje onderzoek wees uit dat de zware metalen hierboven genoemd, door industrieën worden uitgestoten. Ik belde de WUR, de Universiteit van Wageningen er eens over op en kreeg een beetje hulp bij het zoeken. Volgens een uitgave van het RIVM worden de volgende zware metalen door industrieën uitgestoten:

cadmium
kwik
lood
zink
chroom

Helaas, op de een of andere manier zit erin de rest van het verhaal een error en kan ik het hier niet plaatsen.
De rest staat nog altijd hier.
http://sophiavassiliou.nl/chemtrails-wa ... oplossing/
http://sophiavassiliou.nl/chemtrails-wa ... scherming/
A Fan Of God
Lightworker
Lightworker

Keer terug naar Wetenschap