Bekijk je eigen topicsBekijk je eigen berichten

9/11: Explosive Evidence - Experts Speak Out, Full-length

9/11: Explosive Evidence - Experts Speak Out, Full-length

Berichtdoor Yvonne » ma 03 okt 2011, 13:15

Ik maak hier een vast bericht van, heb je weer iets nieuws omtrent 9/11 kan je het hier onder plaatsen.

Zo blijft alles netjes bij elkaar :mrgreen: .

This is the expert-packed feature-length,Pre-Release v1.3, Low-Res documentary by Architects & Engineers for 9/11 Truth.

De moeilijkste mensen zijn je grootste leraren

Afbeelding
Yvonne
moeder van TFC
moeder van TFC

Delen op:

Delen op Facebook Facebook Delen op Twitter Twitter

Re: 9/11: Explosive Evidence - Experts Speak Out, Full-lengt

Berichtdoor Yvonne » ma 14 mei 2012, 09:52

North Tower Exploding by David Chandler

Afbeelding

Brilliant onderzoek van natuurwetnschapper David Chandler naar het exploderen van WTC 1 op 11 september 2001.

Het onderwerp is nog steeds buitengewoon actueel:

De moeilijkste mensen zijn je grootste leraren

Afbeelding
Yvonne
moeder van TFC
moeder van TFC

Berichtdoor Dusty » za 19 mei 2012, 19:56

Check dit dan:

Afbeelding
Rather than being your thoughts and emotions, be the awareness behind them
Dusty
Grote Leeuw
Grote Leeuw

Berichtdoor Paul » zo 20 mei 2012, 10:40

Als je nu naar de feiten gaat kijken van het instorten van deze torens EN gebouw 7 kun je al zien dat het allemaal vooropgezet was...

De stalen binten waren schuin afgebrand, zie je alleen bij gecontroleerde demolition...
Alles werd gewoonweg verpulverd ipv dat alles brokstukken waren, zie je alleen bij een nuculaire explosie...
Gebouw van de twin towers welk het eerste geraakt werd storte het laatste in terwijl beide vergelijkbaar beschadigd waren...
Gebouwen waren beiden bestand tegen de impact van een vliegtuig, daar waren ze op gebouwd...
Weken na het instorten moest men af en toe stoppen met werken omdat er nog een enorme hitte op de plek van de gebouwen was...
Vele mensen die ziek werden door het inademen van het stof, zie je alleen bij besmet stof!!!

gebouw 7 is gewoon opgeblazen, in BBC nieuws zei men al dat dit gebouw ingestort was terwijl het nog gewoon overeind stond wat achter de nieuwslezeres te zien was...

Het zal mij niet verbazen als er onder elk van de gebouwen een nuculaire bom is geplaatst op zeg zo een 50 meter diepte om de 2 torens in te laten storten en dat dit gedaan is vanuit gebouw 7, dit is ook de reden dat dit gebouw opgeblazen moest worden juist om deze sporen te wissen...

Nuculaire bommen laten alles in as vergaan, er blijft werkelijk geen brokstuk heel zoals ook te zien was bij deze gebouwen, bovendien als je dit inademt word je ziek en krijg je de ziekteverschijnselen zoals vele reddingswerkers hadden, de reden dat de als tweede getroffen toren als eerste inzakte was eigenlijk simpel, deze stond het verst weg van gebouw 7, zouden ze de eerst getroffen toren laten instorten (bom ontploffen) dan zou de ondergrondse schacht naar de andere toren die verder weg stond ook geraakt zijn en dat kon men niet riskeren daar ze deze anders niet meer de bom eronder kon laten ontploffen, immers de bedrading zou dan beschadigd kunnen raken...

Nuculaire bommen verklaren ook waarom men weken later nog gloeiend metaal tegen kwam, deze ontploffing geeft zoveel hitte dat dit zolang zo heet blijft wat bij een normale ontploffing of zelfs een instorting niet het geval is...

Wat gebouw 7 betreft wel dit spreekt eigenlijk voor zich, is geen nadere verklaring voor nodig lijkt me, het enigste gebouw naast de torens welk instorte zonder geraakt te zijn door vallend puin, bovendien geen enkel slachtoffer daar, moet gewoon opgeblazen zijn...
IK BEN

De perfecte imperfectie
Paul
ArchAngel
ArchAngel

Berichtdoor Dusty » zo 20 mei 2012, 11:03

Maar hoe zit het dan met die vliegtuigen?
Dusty
Grote Leeuw
Grote Leeuw

Berichtdoor Paul » zo 20 mei 2012, 11:16

Ga daar maar eens op zoeken en informeer jezelf!!!

Als je het weet zet het hier dan neer...
IK BEN

De perfecte imperfectie
Paul
ArchAngel
ArchAngel

Berichtdoor A Fan Of God » zo 20 mei 2012, 17:27

Paul schreef:Ga daar maar eens op zoeken en informeer jezelf!!!

Als je het weet zet het hier dan neer...

Piloten waren aan het mediteren tijdens de vlucht. :ufo :knipoog2
http://sophiavassiliou.nl// voor herstel van de verbinding met jezelf
A Fan Of God
Lightworker
Lightworker

Berichtdoor Force » zo 20 mei 2012, 18:23

Geloof ik niet dat het nucleair is.
Dan was er veel meer ingestort in de omgeving. Vind ik dus te ver gevonden.

Dat bestand zijn tegen vliegtuigen was vast tegen kleinere vliegtuigen.
Je kan trouwens niet alles tegen alles beschermen. Dan moet je een bunker aanschaffen....en dan nog.

Precisie bombing, oké, dat is mogelijk en vaak een knap staaltje werk, mocht het zelf gedaan zijn die towers.

Compleet wat anders: holografische insertie kan het idd wel eens geweest zijn.
Massa's volk zien en horen dezelfde beelden, dus moet het wel gebeurd zijn.

Zoiets moet je je bedenken als er UFO's zouden landen, of Jezus komt weer, en dat wij voorbeelden van "goed" zien door hen.
Opdat we in hen geloven straks, meer technologie, minder zieken, minder oorlog, etc....tot iedereen verzadigd is in geloof van dit "goede".
En ineens na 20 jaar of zo, blijken die wezens die 20jr terug geland waren ineens kwaad te doen, en gaan de boel overnemen....maar dan is er al wat met ons lijf en brain gebeurd waardoor we niet meer terug kunnen. Dit wil niemand horen natuurlijk, is ook helemaal niet waar wat ik zeg, maar pas op, wat als het wel klopt....
Holografische inserting, herprogrammering en misleiding..........

Daarom is het maar goed dat er verlichting is op individueel niveau, dat een elk een hoger bewustzijn start...niet via massa-manipulaties.
Force
ArchAngel
ArchAngel

Berichtdoor Paul » zo 20 mei 2012, 18:48

Hoef je ook niet te geloven hoor Force maar onderzoek eerst voor je iets geloofd, dus ook als ik iets zeg...

Als je een kleine bom diep onder zo een toren wegstopt met een radius van zeg 50 of van mijn part 100 meter en je stopt hem zover onder de grond dan zie je er boven de grond niets van...

Toch doet ie dan zijn werk perfect, zal zelfs zo zijn dat de ontploffing wel omhoog gaat de toren in en niet daar buiten komt uiteindelijk...

Ook het feit trouwens dat deze torens recht naar beneden zakten kan niet, zeker niet als de zogenaamde vliegtuigen de oorzaak zouden zin, iedereen weet toch wel dat als iets aan 1 kant verzwakt is dat alles wat er boven uit steekt dan die kant op klapt, eigenlijk hetzelfde als een boom die doorgezaagd word, die valt ook om naar de zwakste kant!!!

Zo werkt dat bij die torens dus ook en aldus kan het niet dat ze recht in mekaar zakken en dan ook nog eens met de snelheid alsof je een hamer naar beneden laat vallen, dit ka normaal gesproken niet zimpel omdat ze steeds een vloer tegen komen dus ze zouden niet in elkaar kunnen zakken met de snelheid van de zwaartekracht, als dat gebeurt en dat is gebeurt dan moet er iets anders gebeurt zijn...

Tvgame om je een stukje op weg te helpen zoek eens op de officiele instap lijsten en op de namen van de zogenaamde kapers, kijk vooral veel utube filmpjes van de inslagen van de vliegtuigen en kijk wat je daar ontdekken kan en neem daarbij bovenstaande woorden van Force mee...

Kijk ook eens naar de inslag in het pentagon en vergelijk dit punt met een vliegtuig EN met een raket en zie dan welke er het meest lijkt op de inslag, kijk eens of een vliegtuig zo laag kan vliegen als men je wil doen geloven als dat het inslagpunt in het pentagon was en zoek eens filmpjes op hierover en dan met name die van de beveiligingscamera's die rondom het pentagon hangen, het zou daar toch op moeten staan niet???

en als laatste kijk eens naar de brokstukken van het vliegtuig welk zogenaamd neerstorte in Pensylvenie en vergelijk die met het vliegtuig welk neerstorte bij Lockerbie...
IK BEN

De perfecte imperfectie
Paul
ArchAngel
ArchAngel

Berichtdoor Dusty » zo 20 mei 2012, 19:31

Ik heb nooit dat verhaal geloofd. Heb een hele tijd geleden 'onderzoek' naar 9/11 gedaan, en mijn eigen conclusie was dat die vliegtuigen wel enige schade hadden aangericht, maar het uiteindelijke instorten een andere oorzaak had. Dacht aan een bom ofzoiets..Maar ik denk nu van, hoeveel dingen zijn er wel niet in de media gebracht, die wss niet zo gelopen zijn..ik wacht wat deze dingen betreft gewoon af tot de waarheid aan het licht komt..want er is niet zo heel veel wat ik er aan kan doen, zoek soms nog wel dingetjes op, alleen niet zo veel als vroeger meer :smile:
Dusty
Grote Leeuw
Grote Leeuw

Volgende

Keer terug naar Samenzweringen