Bekijk je eigen topicsBekijk je eigen berichten

Horoscoop duiding Judith

Horoscoop duiding Judith

Berichtdoor Dusty » zo 20 maart 2016, 15:35

Hooi,

Ik heb een tijd geleden een boek over astrologie gekocht. Hierin stond ook een duiding van een vrouw in. Het leek me wel interessant om dit te delen. K heb haar naam veranderd in Judith.
Rather than being your thoughts and emotions, be the awareness behind them
Dusty
Grote Leeuw
Grote Leeuw

Delen op:

Delen op Facebook Facebook Delen op Twitter Twitter

Re: Horoscoop duiding Judith

Berichtdoor Mona » zo 20 maart 2016, 15:45

Lijkt me wel interessant maar waar kan ik het openen?
Mona
Lightworker
Lightworker

Berichtdoor Dusty » zo 20 maart 2016, 15:58

Imago en eerste indruk

Duiding: ascendant Tweelingen, Jupiter in het eerste huis, ascendant opposiet Mercurius, ascendant opposiet Neptunus, ascendant driehoek Pluto.

Judith laat een heel ander beeld naar buiten zien dan wie ze in de kern is. Ze heeft een Tweelingenascendant met jupiter in het eerste hhuis, wat haar een joviale uitstraling geeft. In wezen is ze veel serieuzer dan ze overkomt. Judith maakt in eerste instantie gemakkelijk contact met anderen. Haar tweelingenascendant vindt het leuk om met anderen te praten en informatie uit te wisselen. Soms is ze een echte flapuit en kan ze gedachten eruit gooien voor ze er erg in heeft. Dit laatste heeft ook met de stand van Mercurius die bij Judith in boogschutter staat, conjunct Neptunus. Ze heeft behoefte om veel te praten (en ook wat te overdrijven) en samen met Neptunus kan er een waterval aan woorden ontstaan. Met mercurius in Boogschutter en Jupiter op de ascendant is Judith ook wat eigenwijs en denk ze het soms beter te weten. Ze wilt anderen graag onderwijzen, iets leren, wat soms een beetje betweterig overkomt. Judith is wel oprecht geinteresseerd in en nieuwsgierg naar de ander.

Aan pluto driehoek ascendant zie je dat ze ook niet bang is om door te vragen. Pluto gaat graag rechtstreeks naar de kern. Dat kan wel eens confronterend zijn, maar omdat pluto een driehoek maakt met de ascendant, levert dit niet heel veel confrontaties op met haar omgeving. Ondanks haar behoefte aan contact zal ze zelf niet zo snel het achterste van haar tong laten zien. Ze komt met haar Pluto driehoek ascendant sterk over, maar dat komt niet altijd overeen met hoe ze zich voelt.

Individualiteit en persoonlijkheid

Duiding: Elementen, Zon in Steenbok, Zon in acht, Zon conjunct Venus, Zon sextiel Maan, Zon sextiel Uranus, Zon vierkant Pluto, Pluto in vijf, vijfde huis in maagd.

Judith is een Steenbook van sterrenbeeld. Dat wil zeggen dat ze in de kern iemand is die nuchter in het leven staat en problemen en ervaringen in haar leven op een praktische manier oppakt.

De elementen die bij Judith overheersen zijn lucht en aarde, wat haar behalve een praktisch ook een rationeel mens maakt. Met zon conjunct venus in het achtste huis, het huis van onder andere de geborgenheid, is Judith gesteld op haar privacy en is ze voorzichtig met het toelaten van mensen in haar leven. Ze laat zich niet zo snel kennen en vindt het moeilijk om persoonlijke aandacht te ontvangen(vijfde huis in Maagd zorgt ervoor dat ze wat verlegen kan zijn, en samen met pluto in dit huis zorgt dit ervoor dat ze zichzelf liever verbergt).

Met zon en venus in steenbok staat ze serieus in het leven en heeft ze een groot gevoel voor verantwoordelijkheid, zowel in haar priveleven als in werksituaties. Soms heeft ze de neiging zichzelf te ondermijnen en de lat te hoog te leggen. Daardoor faalt ze snel in haar ogen. Judith heeft het gevoel niet echt uit de verg te komen, alsof een deel van haar nog moet rijpen (zon en venus in het achtste huis). Ze beseft dat ze soms dingen laat uit angst en een onzeker en onveilig gevoel. Ze vindt zichzelf eigenlijk een gevoelsmens, ondanks haar nuchtere inslag. Dit kun je zien aan haar Maan in Schorpioen, dat een gevoelig waterteken is. Maar ook haar zon in acht, het huis van de schorpioen kan hier invloed op hebben.
Dusty
Grote Leeuw
Grote Leeuw

Berichtdoor Dusty » zo 20 maart 2016, 15:59

Dit is maar een gedeelte. Wanneer ik meer tijd heb zal ik de rest plaatsen. Ik weet ook niet in hoeverre dit allemaal klopt.
Dusty
Grote Leeuw
Grote Leeuw

Berichtdoor jasmin » zo 20 maart 2016, 16:14

Ja, dat is het lastigste van de horoscoop van een ander. Eigenlijk kan je alleen bij jezelf testen of je eigen horoscoop klopt. Of misschien nog die van iemand die je na staat, en daarom ook goed kent.
Afbeelding
jasmin
ArchAngel
ArchAngel

Berichtdoor Dusty » zo 20 maart 2016, 16:21

Ik bedoelde eigenlyk dat ik niet zeker weet of deze astroloog de informatie juist geinterpreteerd heeft. Je kan vrij accuraat zyn met een duiding
Dusty
Grote Leeuw
Grote Leeuw

Keer terug naar Astrologie