Bekijk je eigen topicsBekijk je eigen berichten

De energiën van vandaag

De energiën van vandaag

Berichtdoor Yvonne » ma 16 nov 2015, 12:49

16 november 2015

De energie vandaag is Blauwe Hand toon 6
Dreamspelltelling (Kin 227)
Spreuk:
"And I have found both freedom and safety in my madness; the freedom of loneliness and the safety from being understood, for those who understand us enslave something in us”(Khalil Gibran)

6 Creatiekracht
Het is vandaag een regeldag, gebruik je inzicht om de verschillende mogelijkheden en invalshoeken te belichten en maak dan je keuzes. Realiseer je dat wat jij nodig hebt, net zo belangrijk is als wat anderen nodig hebben. Wees eerlijk naar iedereen en ook naar jezelf en zie het gemeenschappelijke belang, zo vind je balans tussen jezelf en je omgeving en stroomt jouw energie

Blauwe Hand

De blauwe hand heeft de kracht om iets te bereiken, tot stand te brengen, te ‘hand’elen, te vervaardigen met je handen, geven en ontvangen en je openstellen voor het Hier en Nu. Veel mensen zijn gericht op actie, bezig zijn, handelen, controle houden. Af en toe is het ook nodig om rust te nemen en niets te doen, deze momenten zijn bijzonder en kansrijk, het leven heeft alles wat je nodig hebt.

Welk impuls komt er bij je naar boven? Laat je vandaag verrassen voor wat er komt en geloof in je eigen kracht. Zoek het onbekende en kijk of je de controle van het bekende kunt loslaten. Creëer ruimte in jezelf en gebruik de kwaliteiten van de adelaar om harmonie te ervaren en onafhankelijk van anderen jouw visie de wereld in te brengen

De blauwe hand gidst je vandaag. Hoe zit je vandaag in je lijf? Is er iets dan vraagt om heling, wat mag er genezen vandaag? Luister naar je diepste zelf en geef alles wat er is de ruimte, sta jezelf toe dat het er mag zijn, zo heel je jezelf.

©Levenspadvlinder – h :heart49 groet van Carla
De moeilijkste mensen zijn je grootste leraren

Afbeelding
Yvonne
moeder van TFC
moeder van TFC

Delen op:

Delen op Facebook Facebook Delen op Twitter Twitter

Re: De energiën van vandaag

Berichtdoor Yvonne » wo 18 nov 2015, 00:59

17 november 2015
De energie vandaag is Gele Ster toon 7
Dreamspelltelling (Kin 228)

Spreuk:
Je hoeft de wereld niet te begrijpen, je moet alleen je plaats erin weten te vinden (Albert Einstein)

7 Creatiekracht
Met toon 7 heb je het hoogste puntje van de golf bereikt. Heerlijk om je vandaag af te stemmen op alles wat er is in jezelf en met anderen. Je plannen krijgen steeds meer vorm. Voel hoe alles met elkaar resoneert en overzie vanaf dit punt wat je allemaal al hebt gedaan en wat er nog nodig is om af te maken en je doelen te halen

Gele Ster
Diep van binnen zit in ieder van ons is een stralend Zelf. Wanneer we in het dagelijks leven samenzijn of samenwerken, hebben we allemaal onze eigen rol in het geheel. Soms ervaar je dit samenzijn als prettig en soms kan er disbalans zijn en is er iets in jou dat aandacht nodig heeft. Geef je over aan de stroom van het leven en vertrouw op je eigen kunnen en weten. Om harmonie te ervaren, is het belangrijk dat je zichtbaar wordt en je eigen plek inneemt, zo straal je schoonheid en harmonie de wereld in.

Wij zijn bedoeld om ons stralende Zelf te laten zien, dus straal jouw schoonheid de wereld in. Je zult zien dat mensen om je heen hierop reageren en graag willen aansluiten, dus neem ze mee zodat licht zich verspreid. Besef dat je een vrij mens bent en zelf keuzes mag maken, je bent schepper van je eigen leven als jij daarvoor kiest. We zijn allemaal kinderen van God en je mag Zijn wie je Bent. Dus straal als een ster aan de hemel en geniet van de leuke dingen!

Je wordt vandaag gegidst door de Gele Zon. Besef dat het belangrijk is om jezelf onvoorwaardelijk lief te hebben.
Kijk om je heen en bezie de wereld door de ogen van de zon, jouw innerlijke zon, zie alles zoals het is.

Omarm de zon, jij bent de bron, en je eigen zon!
©Levenspadvlinder – h :heart49 rtegroet Carla

Afbeelding
Yvonne
moeder van TFC
moeder van TFC

Berichtdoor jasmin » wo 18 nov 2015, 01:35

Zijn dit algemene boodschappen of persoonlijk naar jou gericht, Yvonne? En waarop is dit gebaseerd?
Afbeelding
jasmin
ArchAngel
ArchAngel

Berichtdoor Yvonne » do 19 nov 2015, 13:46

Dit is van de Maya kalender hè?

Is een groep op facebook, als ik het goed heb en heb eerst om toestemming gevraagd en ik mocht het hier plaatsen Jasmin.

Afbeelding
Yvonne
moeder van TFC
moeder van TFC

Berichtdoor Yvonne » do 19 nov 2015, 13:56

19 november 2015
De energie vandaag is Witte Hond toon 9
Dreamspelltelling (Kin 230)

Spreuk:
Zelfacceptatie is 'thuiskomen' bij jezelf. Blijf jezelf en houd van jezelf, authenticiteit oefent aantrekkingskracht uit (Daniel Herrero)

9 Creatiekracht
Heb jij de intentie gezet om je droom waar te maken deze golf? En heb je je plannen bijna uitgewerkt? Een spreekwoord is: de laatste loodjes wegen het zwaarst”. Nog even doorzetten dus vandaag en als het anders gaat dan je gepland hebt, gebruik dan dit inzicht om tegenslag en/of teleurstellingen te zien als een kans.

Buig het om, je hebt zelf hiervoor alle mogelijkheden in je en zo breng je ook jezelf weer in harmonie. Blijf trouw aan jezelf en je idealen, zodat je kunt bereiken wat je wilt

Witte Hond

Veel mensen in mijn omgeving hebben een druk leven vol dagelijkse beslommeringen van gezin, werk, sport, sociale contacten enz. Ook zijn we meer gericht op anderen dan op onszelf. Prestaties worden steeds belangrijker. Echter de beste relatie begint bij jezelf.

Hoe is dit bij jou? Hoe lief ben jij voor jezelf en hoe trouw ben je aan wat jij graag doet? Zorg je ervoor dat anderen eerst krijgen wat ze nodig hebben en sta je altijd klaar als dat nodig is of zorg je ervoor dat ook jij niets tekort komt? Luister naar wat je hart je vertelt en besef dat dit soms betekent dat je een ander wel eens teleurstelt. Durf te communiceren vanuit je gevoel en stel je open voor andersdenkenden.

Iedereen heeft een eigen mening en heeft zijn/haar manier om zich te uiten. Je mag best authentiek zijn! Zorg voor innerlijke rust, adem door en doe vandaag eens iets extra’s, wees toegewijd en ook zacht voor jezelf want als je het namelijk voor jezelf kunt zijn, ben je het ook voor anderen

De wereldoverbrugger is je gids vandaag. Laat oordelen en zelfoordelen los zodat je vrede ervaart in jezelf. Maak verbinding met jouw bron en zie hoe de eenvoud zich laat zien in jouw leven.

Wees eerlijk naar jezelf en onderzoek wat voor jou waarheid is, waar verlangt jouw ziel naar?

https://www.facebook.com/LevensPadVlind ... 046711051/

Afbeelding
Yvonne
moeder van TFC
moeder van TFC

Berichtdoor Yvonne » ma 23 nov 2015, 00:27

22 november 2015
De energie vandaag is Rode Hemelwandelaar toon 12
Dreamspelltelling (Kin 233)

Spreuk:
Het geheim van geluk is vrijheid; het geheim van vrijheid is moed (Thucydides)
Creatiekracht 12

Alles komt vandaag samen. Kijk maar eens terug op wat je de afgelopen 12 dagen gecreëerd hebt. Misschien heb je ontdekt wat voor jou echt belangrijk is en wat niet. Evalueren is ook handig om straks weer een nieuwe intentie neer te zetten. Intuïtief weet je misschien wat klopt en wat niet, realiseer je dat er geen goed of slecht is. In al jouw ervaringen zit veel wijsheid zit. En je hoeft het niet alleen te doen, wanneer je afmaakt waar je aan begonnen bent en jouw ervaringen deelt met anderen, help je niet alleen jezelf maar ook anderen

Rode Hemelwandelaar

Soms ervaar je avontuur in je leven en misschien vind je het soms ook wel een sleur met vaste patronen. Je dromen waarmaken, vraag om moed, durf jij op ontdekkingsreis te gaan zonder te weten waar je uitkomt? Wat heb je nodig om bewuster te worden. Mijn ervaring is dat het best spannend is om eens je grenzen te verleggen. Hoe zou het bv zijn om eens in een trein te stappen en zomaar ergens uit te stappen , zonder een bepaald doel.

Hoe vul je dan je dag? Het kan een heerlijk avontuur zijn en als het niet bevalt dan heb je altijd de keus om weer in te stappen en verder te gaan naar een andere plek. Het doet mij denken aan Tienertoeren wat ik vroeger altijd deed. Hierbij daag ik je uit om iets te doen wat totaal vreemd voor je is, ga het avontuur tegemoet en maak hierbij contact met je gevoel, de spanning, het plezier, de uitdaging en de tinteling in je lichaam om vervolgens heerlijk ervan te genieten! Vertrouw erop dat alles wat er gebeurt een reden heeft en creëer de hemel op aarde voor jezelf!

De rode slang is je gids vandaag. Besteed aandacht aan je lichaam, voel wat het nodig heeft en voel het tot diep in al je cellen! Je lichaam is het grootste kompas dat we hebben. Hier zit jouw levenskracht en je passie. Hoe gepassioneerd leef jij? Wees je bewust van dat waar jij je lichaam mee voedt…..letterlijk en figuurlijk

Afbeelding
Yvonne
moeder van TFC
moeder van TFC

Berichtdoor Yvonne » ma 23 nov 2015, 20:07

23 november 2015

De energie vandaag is Witte Tovenaar toon 13

Dreamspelltelling (Kin 234)

Spreuk:
Ik heb geen tijd te verliezen, daarom heb ik geen haast
13 Creatiekracht
Op deze laatste dag van de Witte wind golf mag alles “Zijn”! Ben je erachter gekomen wat jouw roeping is en heb je hier uiting aan gegeven? Neem de tijd om te genieten van alles wat je hebt bereikt ook al is het niet perfect en laat je inspireren voor een nieuwe creatie.
Vandaag is het de laatste dag van het Witte Wind Levenspad. Ben jij deze periode uitgedaagd om vanuit je Hart te handelen en te denken voor het grotere geheel of heb je gedaan wat alleen voor jou belangrijk was? Hoe heb jij structuur aangebracht in jouw leven en opgeschoond?

Witte tovenaar

Vanuit ons hart zijn we verbonden met alles wat er is. Iedereen doet ervaringen op in het leven en dit kan leuk zijn of minder leuk. De minder leuke ervaringen kunnen ervoor zorgen dat je je hart sluit om jezelf te beschermen. Hoe meer je jezelf sluit, hoe meer je in je hoofd gaat zitten en ooit was dit nodig. Realiseer je dat diep van binnen jouw ziel ook de mooie kanten van het leven herinnert en vertrouw op je eigen harts-wijsheid.

Creëer balans tussen denken en doen en realiseer je dat ook jij deel uitmaakt van het grote geheel. Ervaar de verbondenheid tussen het zichtbare en het onzichtbare in je leven/ Laat jouw Licht de wereld in stralen en realiseer je dat alles wat in je leven gebeurt een afspiegeling is van jezelf. Maak gebruik van jouw magische krachten en tover nieuwe verbindingen vanuit je hart, stel je open voor het leven, tover jouw werkelijkheid en neem afstand van je angsten en beperkingen

Al-wat-is ontstaat uit het niets als jij Licht brengt naar waar je “Nu” bent. Voel hoe jouw hart klopt voor jou!
Je wordt vandaag gegidst door de Witte spiegel. Alles wat er in je leven gebeurt, is een afspiegeling van jezelf. Zie je iets wat je niet bevalt, dan zegt het iets over jou. Verander dit dan in jezelf en realiseer je dat alles wat er gebeurt in je leven, uit Liefde gebeurt

Ik wens jullie een magische en liefdevolle dag!

Afbeelding
Yvonne
moeder van TFC
moeder van TFC

Berichtdoor Yvonne » di 24 nov 2015, 13:23

24 november 2015
De energie vandaag is Blauwe adelaar toon 1
Dreamspelltelling (Kin 235)
Spreuk
Het is gemakkelijk om vanaf een afstand dapper te zijn (Omaha)

1 Creatiekracht
Het leuke van een nieuwe golf is dat je weer een nieuwe start kunt maken. Vandaag begint de Blauwe Adelaarsgolf met nieuwe kansen en volop ideeën. Heb je al helder wat je de komende 13 dagen wilt bereiken? Wat is jouw visie op het leven? Zet een duidelijke intentie neer en blijf dicht bij jouw eigen hart.

Blauwe adelaar

Alles begint bij onszelf en je mag jezelf best in het middelpunt zetten om vandaar jouw leven te overzien. Hoe kom jij voor jezelf op, hoe stel jij je grenzen? In hoeverre ben je betrokken bij de dingen die om je heen gebeuren en in de wereld gebeuren? Het helpt om af en toe even afstand te nemen, erboven te gaan hangen of aan de zijkant te gaan staan……zo overzie je het geheel. Vind jouw focus en gebruik de kwaliteiten van de adelaar om harmonie te ervaren en onafhankelijk van anderen jouw eigen mening te vormen.

De wereld vraagt om jouw visie de wereld in te brengen en je open te stellen voor het leven. Je mag de wereld best laten weten wat voor jou belangrijk is

De blauwe adelaar is ook je gids vandaag. Stel je open voor het Hier en Nu vanuit je hart en creëer jouw eigen visie. Zorg ook voor harmonie in jezelf en geef ruimte aan dat wat je dwars zit. We zijn allemaal gelijk en alleen jij maakt de eerste stap naar een betere wereld
©Levenspadvlinder – H :heart49 rtegroet carla

http://www.levenspadvlinder.nl/blog-sch ... yakalender :lees

Afbeelding
Yvonne
moeder van TFC
moeder van TFC

Berichtdoor Yvonne » do 26 nov 2015, 00:48

25 november 2015
De energie vandaag is Gele Krijger toon 2
Dreamspelltelling (Kin 236)
Spreuk
Aan de geest die stil is, geeft het hele universum zich over (Lao Tse)
2 Creatiekracht

Toen ik gisteren de nieuwe golf schreef, dacht ik :”wat vind ik nu zelf belangrijk en wat is de reden dat ik dagelijks de energie op FB zet?” Wat is er in mijzelf wat me hiertoe beweegt? En na het lezen van de reacties van jullie (na een weekje rust) besefte ik dat ik met de Tzolkin ook echt mijn dromen aan het leven ben, ik mijn visie en kennis de wereld in wil brengen, dit wil delen met anderen. Door dagelijks de dagenergie te schrijven, inspireren wij elkaar, ik jullie en jullie mij. Natuurlijk ervaar ik ook (dis)balans in mijn leven en is er dualiteit en dan bekijk de dingen weer van verschillende invalshoeken, voel ik in mijn lichaam wat er is. En dat betekent ook dat ik accepteer dat er spanningsvelden mogen zijn. Door dit te onderzoeken, geef ik ruimte aan deze gevoelens. Zet ook jouw ideeën in de wereld op de manier die voor jou goed voelt, volg je gevoel. Alleen zo creëer je evenwicht in jezelf.

Gele Krijger
Vraag jezelf eens af of jij je wel helemaal durft te laten zien in al je kwetsbaarheid. We hebben allemaal dingen meegemaakt in ons leven en misschien heb je daar nog iets mee te doen. Durf jij jouw gedachten, jouw angsten of overtuigingen werkelijk onder ogen te zien? De krijger die zonder angst op pad gaat, stelt vragen en laat zich leiden door zijn eigen innerlijke kompas. Door trouw te zijn aan jezelf en te vertrouwen op je intuïtie kun je meer genieten van de rust en de volheid die het leven je brengt. Omarm wat zich aandient en laat jouw liefde groeien. Luister naar je innerlijke stem en verwelkom alle gevoelens die er zijn, breng voor jezelf licht naar de donkere plekken, er is altijd licht aan het eind…….van een tunnel. Door betrokken te zijn en evenwichtig en te handelen vanuit passie blijf je in balans

De gele ster is je gids vandaag. Realiseer je dat je je eigen kunstwerk bent, jij bent schoonheid! Laat deze innerlijke schoonheid naar buiten stralen en neem de tijd om te ervaren wat er om je heen gebeurt en wat het met je doet. Maak dingen mooi en besef dat het leven mooi is!
©Levenspadvlinder – H :heart49 rtegroet carla

Afbeelding
Yvonne
moeder van TFC
moeder van TFC

Berichtdoor Yvonne » zo 29 nov 2015, 14:54

29 november 2015
De energie vandaag is Gele Zon toon 6
Dreamspelltelling (Kin 240)

Spreuk
Loop met je gezicht in de zon….dan valt de schaduw achter je!
*
6 Creatiekracht
Het is vandaag een regeldag, gebruik je inzicht om de verschillende mogelijkheden en invalshoeken te belichten en maak dan je keuzes. Realiseer je dat wat jij nodig hebt, net zo belangrijk is als wat anderen nodig hebben. Wees eerlijk naar iedereen en ook naar jezelf en zie het gemeenschappelijke belang, zo vind je balans tussen jezelf en je omgeving en stroomt jouw energie
*
Gele Zon
Houd het simpel en laat de zon, jouw zon, er zijn. Ervaar innerlijke rust en vrede en laat jouw innerlijke zon schijnen zodat je iedereen om je heen kunt verwarmen. Voel de warmte van de zon op je lichaam als je contact maakt met anderen en ga eens na wat jou hierbij raakt. Wanneer we in gesprek zijn met elkaar is het soms zo makkelijk om met een oordeel klaar te staan als het ons niet bevalt. Maar jij bent jij, een Goddelijk mens en je bent al perfect met alle beperkingen die erbij horen. Dus als je oordeelt, veroordeel je in feite jezelf. Bekijk de situaties en mensen om je heen met een liefdevolle blik en omarm ze om wie ze zijn, immers alles is liefde, onvoorwaardelijk, Liefde is altijd het antwoord! Neem vandaag stralend jouw plek in en laat je licht schijnen naar iedereen om je heen en vergeet vooral niet van de leuke dingen te genieten
*
De gele zon is je gids vandaag. Besef dat alles Liefde is, er is geen goed of slecht en niet alles hoeft perfect te zijn. Straal warmte naar buiten, jouw innerlijke zon en vergeet vooral jezelf niet te verwarmen. De grootste energiebron die er bestaat is de zon van Onvoorwaardelijke Liefde. Jij bent Liefde!
*
Als het regent buiten......wees je eigen zonnestraal en heb een fijne zon-dag! smile-emoticon

Afbeelding
Yvonne
moeder van TFC
moeder van TFC

Keer terug naar Astrologie