Bekijk je eigen topicsBekijk je eigen berichten

Jaarhoroscoop 2013

Re: Jaarhoroscoop 2013

Berichtdoor Force » zo 30 dec 2012, 01:15

Het klinkt idd veelbelovend. Zag door deze post ook andere jaar-scopes, en die weken hier en daar af en waren minder sterk.
Maar we houden vast aan die link hier onderin, haha. Meer fun.
Force
ArchAngel
ArchAngel

Delen op:

Delen op Facebook Facebook Delen op Twitter Twitter

Berichtdoor WhiteWings » di 01 jan 2013, 19:32

Tweelingen, 22 mei – 21 juni

2013 wordt totaal anders dan dit jaar. Je hebt de nodige ingrijpende veranderingen achter de rug. Dat was best heftig, maar dat gaat definitief veranderen.
Met dank aan jupiter en uranus wordt 2013 een uiterst voorspoedig jaar. Hier en dan zijn er opstootjes, maar het brengt ook lucht in je leven.
Waar jij je voorheen beperkt voelde, dienen zich nu nieuwe kansen aan.
De liefde heeft voor jou een feestmaal aangericht. Rond de zomer mag jij aanschuiven aan een tafel bedekt met een vlekkeloos kleed. Je gaat je intenser verbinden met je medemens.
Rond juni loopt jupiter in je geldhuis. Grote kans dat rijkdom je overvalt. Goed idee dus om af en toe een lot te kopen.
Onder invloed van neptunus krijgt je carrière steeds meer spirituele waarde. Je bent graag bereid anderen van dienst te zijn. Wat je ook doet, het moet iets zijn dat de wereld ten goede komt.
In juli ga je nieuwe plannen uit voeren. Je financiën gaan er behoorlijk op vooruit. Half augustus wordt het wat rustiger. Het is een prima tijd om een reis te maken. Voor het geld hoef je het niet te laten.
In september dienen zich nieuwe uitdagingen aan. Je gezondheid is goed, je hebt een tomeloze inzet. Een groot deel van 2013 staat onder de weldadige invloed van jupiter.
Er is veel voldoening en je bent permanent in een verhoogde staat van bewustzijn. Er is een stilheid in de hemel, een blijde verwachting, over wat jij dit jaar tot stand zult brengen.
Jouw motto is: ‘Ik kies voor volmaakt geluk’.

----------

Ik ga ervoor :love10

WhiteWings
ArchAngel
ArchAngel

Berichtdoor vlinder » za 05 jan 2013, 11:01

jasmin schreef:Maagd, 24 augustus – 23 september
Saturnus is verschoven en dat is belangrijk voor jouw financiën. In de 2013 ga je gemakkelijker geld verdienen. Het fortuin komt je als het ware aangewaaid. Ook ga jij grootste waarheden ontdekken, dat geeft jou veel vreugde. Dit jaar zal een stuk rustiger verlopen dan 2012. Je komt meer aan jezelf toe. De weg die je hebt afgelegd is niet meer van belang. Je gaat nieuwe keuzes maken. Dat begint meteen al in januari. Je schept orde in je hart en in je hoofd, waardoor jij je een stuk vrolijker voelt. Maart en april worden drukke maanden. Op je werk zijn er nieuwe uitdagingen, ook kan er iets moois ontstaan met een collega. Je gezondheid is goed te noemen en zal zich gaande het jaar verbeteren. Tussen mei en augustus vraagt je huis aandacht. Mogelijk is er een kleine verbouwing of aanpassing. Rond september neemt jupiter je mee op avontuur. Op romantisch gebied is er de nodige opwinding. Er wacht je een stormachtige ervaring waar je beslist van zult genieten. In oktober en november is er verdieping. Je gaat meer luisteren naar je innerlijke stem. Dat kan gepaard gaan met gedachteflitsen, spontane invallen, of misschien zomaar een gevoel dat je overmant. Verheug je op 2013, want de harmonie keert terug. In december kun je terugblikken op een fascinerend jaar. Je bent omringd met de mensen waar je van houdt. Jouw motto is: ‘Ik ben niet bang voor liefde’.

Joppie, ook voor mij geldt: dit vindt ik niet erg als het uit gaat komen... Verheug je op 2013, want de harmonie keert terug.

Dit vind ik nou heerlijk om te lezen.
Het is nu ook nog eens het jaar van de slang.
vlinder
Lightworker
Lightworker

Vorige

Keer terug naar Astrologie