Bekijk je eigen topicsBekijk je eigen berichten

Jaarhoroscoop 2013

Jaarhoroscoop 2013

Berichtdoor Yvonne » za 29 dec 2012, 11:34

Veel geluk gewenst in het komende jaar. Dat wij ons herinneren wie wij werkelijk zijn, dat we kiezen voor vrede en vreugde en, voorbij het ego, heel het jaar het feest van het licht vieren. Het is niet meer ik, maar WIJ.

Afbeelding

Wat brengt 2013 jou? Lees de laatste jaarhoroscoop van Lilian Ferru. Hou daarbij in gedachten dat de Nieuwe Tijd is aangebroken, dat wij allen verbonden zijn en dat wij rechtstreekse afstammelingen van het Licht, God, de Bron, of hoe je het ook wilt noemen, zijn. Veel geluk gewenst in het komende jaar. Dat wij ons herinneren wie wij werkelijk zijn, dat we kiezen voor vrede en vreugde en, voorbij het ego, heel het jaar het feest van het licht vieren. Het is niet meer ik, maar WIJ.

Als het allemaal klopt ziet het er goed uit voor mij :grin: :

Ram, 21 maart – 21 april
Het wordt een bijzonder jaar, beste ram. Uranus bepaalt de toon en dan kun je alleen maar het onverwachte verwachten. Je hebt een bepaalde visie, waardoor je niet langer aan het oude kunt vasthouden. 2013 staat in het teken van gebeurtenissen die je in geen miljoen jaar zelf had kunnen bedenken. Er dient zich een compleet nieuw leven aan. Ook hangt er een bepaalde intensiteit, een elektrische lading, om jou heen. Je gaat doelen verwezenlijken zoals nooit te voor. Vanaf februari is het hectisch. Vrienden lopen de deur plat, mogelijk komt er een familielid bij je inwonen. In juni kun je ontspannen, maar zelfs dan is het allesbehalve saai. Je transformeert als het ware in een witte engel en bereidt daarmee de weg die velen met jou zullen volgen. Dankzij saturnus komt er een eind aan een lange stressvolle periode. Je gezondheid zal enorm verbeteren. Veel ziekten zullen spontaan verdwijnen. In 2013 ben je sterker dan ooit. Het roer gaat om, ook in je carrière. Je denkt niet meer aan geldelijk gewin, je wilt iets doen waar je hart van overloopt. Geld volgt dan vanzelf. Vrijgezelle rammen ontmoeten de ware tijdens de zomermaanden. Vanaf september is het vrede sluiten met de laatste mensen waar jij nog iets mee uit te werken hebt. Je eindigt het jaar als een totaal ander persoon. 2013 hangt van geluksmomenten aan elkaar. Ondanks de nodige turbulentie zal het je aan weinig ontbreken. Jouw motto is: ‘Ik heb Vrede met mijzelf’.

Klik voor je eigen horoscoop op de volgende link:

http://a-url.nl/YUHD
De moeilijkste mensen zijn je grootste leraren

Afbeelding
Yvonne
moeder van TFC
moeder van TFC

Delen op:

Delen op Facebook Facebook Delen op Twitter Twitter

Re: Jaarhoroscoop 2013

Berichtdoor Alama » za 29 dec 2012, 11:42

Vissen, 20 februari- 20 maart
Neptunus staat het hele jaar in je eigen teken, je voelt je dus als een vis in het water. Alles komt in een hogere vibratie te staan, iets dat jou een bijna onaardse schoonheid geeft. Je bent dit jaar gevoeliger dan ooit. Je staat wagenwijd open voor kosmische informatie. Geregeld vang je glimpen op van voorbij de sluier. Je houding ten opzichte van geld verandert. Vanaf februari ga jij meer vertrouwen op de overvloed vanuit het universum. Tot en met juni ziet het leven er gelukkig uit. Daarna verschuift jupiter en ga je werkelijke vreugde ervaren. Het wordt een periode van plezier, je financiële speelruimte is ruimer, je gezondheid optimaal. Het gezinsleven vraagt in 2013 veel aandacht. Er zijn nogal wat mensen die je hulp nodig hebben. Hoewel je snel klaar staat, is het zaak dat jij jezelf niet wegcijfert. Oefen je in dankbaarheid en weet dat voor iedereen wordt gezorgd. Maart wordt een romantische maand. De grote liefde wandelt je leven binnen. Je kunt je zielsverwant op elke hoek van de straat tegenkomen. Bij getrouwde vissen is er mogelijk sprake van een buitenechtelijke affaire. Mei is een geweldige maand om op reis te gaan. Daarna, rond de zomer, doe je het rustig aan. Vanaf oktober ben je stapelverliefd, dat kan op je partner zijn, maar ook een bloem kan je helemaal in verrukking brengen. Elke stap die jij zet is gezegend. Je eindigt het jaar in het besef van je eigen heiligheid. Jouw motto is: ‘Ik rust in God’.
Alama
ArchAngel
ArchAngel

Berichtdoor Sam » za 29 dec 2012, 12:17

Leeuw, 24 juli -23 augustus
2013 wordt voor de leeuw een onvergetelijk jaar. Visie zal eerst in glimpen tot je komen, maar die zullen volstaan om jou te tonen wat moet worden gedaan. 2013 staat in het teken van zachtmoedigheid. Het wordt een sterk sociaal jaar. Tot en met april moet je nog wat misverstanden uit de weg ruimen. Iemand uit het verleden, een ex of verloren gewaande vriend, laat weer van zich horen. Ook is er hier en daar wat irritatie. Daarna wordt het pas echt leuk. De zomer wordt groots, er breekt een romantische tijd aan. Vrijgezelle leeuwen vinden hun soulmate. Bestaande relaties wordt nieuw leven ingeblazen. Jou is veel beslissingsmacht gegeven. Je licht zal gestaag uitdijen tot een stralende cirkel die alles omvat. Daarbinnen is alleen maar plaats voor het besef van eenheid. Eind juli gaat mercurius in je eigen teken lopen. Het wordt sociaal gezien een drukke tijd, met veel uitnodigingen voor feestjes en etentjes met vrienden. September is jouw geluksmaand. Belangrijk is om geregeld te ontspannen. Ga naar de sauna, neem af en toe vakantie, gun geest en lichaam rust. In november is er sprake van een volledige innerlijke omslag. Je ervaart een constante vreugde die je begrip nu nog ver te boven gaat. Je staat onwankelbaar in het leven. Al wat je oprecht verlangt komt onherroepelijk naar je toe. Het jaar eindigt met een nieuwe belofte die bepalend is voor de tijd die hierna komt. Jouw motto is: ‘Ik ben Vrij’.
Sometimes the world you create on the page seems more friendly and alive than the world you actually live in.
Sam
ArchAngel
ArchAngel

Berichtdoor Geel Kristal Ster » za 29 dec 2012, 13:20

Waterman, 21 januari- 19 februari
Voor de ambitieuze waterman wordt 2013 een topjaar. Er is veel voldoening, maar ook de nodige positieve stress. De adrenaline zal met momenten door je heen gieren, van plezier wel te verstaan. In januari kun jij je geluk gaan beproeven. Er zijn veel onderwerpen die je boeien. Naast je drukke baan, grijp je iedere kans om te studeren aan. Tussen de bedrijven door ga je graag op reis. Veelal gesponsord door je werkgever, of je lief. Gratis uitstapjes staan op de agenda. Er is geen overdreven aandacht voor relaties, je hebt het veel te druk met andere dingen. Vanaf juni komt jupiter in de picture. Dat wijst op een fortuinlijke periode. Denk aan een schenking. Cadeautjes vallen het heel jaar zomaar uit de lucht. De zomer is vol mooie mogelijkheden. Je financiën zijn op orde, dus logisch: je gaat op reis. Zo lang jij je niet overmatig haast, is je gezondheid sterk te noemen. Mediteer af en toe, luister geregeld naar rustgevende muziek. In 2013 zijn rustmomenten cruciaal voor je welzijn. In augustus ondergaat je vriendenkring een metamorfose. Hier en daar zal er iets ingrijpends gebeuren. Mogelijk is er een sprake van een breuk. In november is er een climax, een hoogtepunt. Het regent bonussen en complimenten. Je bent in de tuin van Eden, het Nirwana, het Walhalla, de Watermanhemel. Je voelt je vrij en ver boven alle aardse sores verheven. 2013 wordt een adembenemend jaar. Jouw motto is: ‘Er woont Licht en Vreugde in mij’.
Turn your own light on !
Geel Kristal Ster
ArchAngel
ArchAngel

Berichtdoor Drome » za 29 dec 2012, 13:35

Boogschutter, 23 november -21 december
Komend jaar draait veel om de liefde. Na acht jaar ontwrichting, valt er in 2013 het nodige te vieren. Allereerst zorgt Jupiter voor de nodige romantiek en je gezondheid zal ontzettend verbeteren. Eigenlijk is er vooruitgang op allerlei gebied. Ook staat je meer persoonlijke macht ter beschikking. Januari tot en met mei wordt fantastisch. Je ziel zal oplichten. Elke stap brengt je dichter bij je doel. Op alledaags niveau zal het nodige verbeteren, maar eigenlijk gaat het om het ontwaken in je Zelf. De zomer wordt luchtig en sereen. Je stelt je huis open. Misschien ga je meditatielessen geven of organiseer je spirituele activiteiten. In het najaar is er sprake van een complete transformatie. Je staat in het licht. Dat is altijd wel zo, maar nu ben jij je ervan bewust. Het is alsof een straal vanuit het universum op je is gericht. Neptunus zorgt voor verzachting. Vanaf augustus is er meer geld. Aan de buitenkant lijkt het alsof er financieel weinig veranderd, maar nieuwe rijkdom is in aantocht. Wat de liefde betreft ga je er zelf achter aan. Je hart zal openbarsten als je de ware hebt gevonden. Getrouwde boogschutters gaan ervaren hoe heilig een relatie kan zijn. Aan het eind van het jaar zul je overspoeld worden door golven van vreugde. Het leven lijkt een groot kosmisch orgasme dat voorbij alle wereldse begrippen gaat. Voordat het jaar voorbij is vind jij je ware bestemming. Je schept je eigen avonturen en die zijn groots. Jouw motto is: ‘Ik ben Heel en Onschuldig’

IEeejawheee, lol vind ik toch toch een liefde met als gevolg groot kosmisch orgasme. :lol4
Wat die orgasmes betreft, die zijn te voelen in ALLE CHAKRA's en niet enkel in de chakrale chakra bij de sexuele delen.
It's teh bliss! :grin:
Tselem Elohim

Duisternis is enkel de schaduw die wij zelf werpen.
Drome
ArchAngel
ArchAngel

Berichtdoor jasmin » za 29 dec 2012, 13:45

Maagd, 24 augustus – 23 september
Saturnus is verschoven en dat is belangrijk voor jouw financiën. In de 2013 ga je gemakkelijker geld verdienen. Het fortuin komt je als het ware aangewaaid. Ook ga jij grootste waarheden ontdekken, dat geeft jou veel vreugde. Dit jaar zal een stuk rustiger verlopen dan 2012. Je komt meer aan jezelf toe. De weg die je hebt afgelegd is niet meer van belang. Je gaat nieuwe keuzes maken. Dat begint meteen al in januari. Je schept orde in je hart en in je hoofd, waardoor jij je een stuk vrolijker voelt. Maart en april worden drukke maanden. Op je werk zijn er nieuwe uitdagingen, ook kan er iets moois ontstaan met een collega. Je gezondheid is goed te noemen en zal zich gaande het jaar verbeteren. Tussen mei en augustus vraagt je huis aandacht. Mogelijk is er een kleine verbouwing of aanpassing. Rond september neemt jupiter je mee op avontuur. Op romantisch gebied is er de nodige opwinding. Er wacht je een stormachtige ervaring waar je beslist van zult genieten. In oktober en november is er verdieping. Je gaat meer luisteren naar je innerlijke stem. Dat kan gepaard gaan met gedachteflitsen, spontane invallen, of misschien zomaar een gevoel dat je overmant. Verheug je op 2013, want de harmonie keert terug. In december kun je terugblikken op een fascinerend jaar. Je bent omringd met de mensen waar je van houdt. Jouw motto is: ‘Ik ben niet bang voor liefde’.

Joppie, ook voor mij geldt: dit vindt ik niet erg als het uit gaat komen... Verheug je op 2013, want de harmonie keert terug.
Afbeelding
jasmin
ArchAngel
ArchAngel

Berichtdoor Blauwewolk » za 29 dec 2012, 16:11

Drome ons jaar kan niet meer stuk. :hartjes :hartjes

krijg volgend jaar allemaal driehoeken van Uranus .
Jijzelf bent licht .je hoeft alleen maar naar binnen te kijken .
Blauwewolk
ArchAngel
ArchAngel

Berichtdoor Drome » za 29 dec 2012, 16:17

Dat is mooi!
Tijd om uit onze capsules te breken. :lachen
Life starts Now. :sol
Tselem Elohim

Duisternis is enkel de schaduw die wij zelf werpen.
Drome
ArchAngel
ArchAngel

Berichtdoor jasmin » za 29 dec 2012, 17:40

En dan niet alemaal van het forum verdwijnen!! Ik wil ieders Goeie Tijden ook meebeleven!!

Volgens mij gaat bijna iedereen aan de Swing volgend jaar. Ik schijn beter in de financiën te komen zitten... :shock: :wiet2

Plus lekker veel actie... :lachen
Afbeelding
jasmin
ArchAngel
ArchAngel

Berichtdoor Sam » za 29 dec 2012, 19:07

Nou, als ik dit horoscoop mag geloven komt er voor mij ook een geweldig jaar aan vol liefde en vriendschap, nou laat maar komen hoor :')
Sometimes the world you create on the page seems more friendly and alive than the world you actually live in.
Sam
ArchAngel
ArchAngel

Volgende

Keer terug naar Astrologie