Bekijk je eigen topicsBekijk je eigen berichten

Gratis persoonlijke kinkaart

Re: Gratis persoonlijke kinkaart

Berichtdoor Geel Kristal Ster » vr 14 dec 2012, 00:12

jasmin schreef:Ik geef altijd nepdatums als ik een horoscoop aanvraag. Ze hoeven toch niet alles van me te weten.... :lol: :lol:

Kan wel grappig klinken als je wat analytisch ingesteld bent...dan vertegenwoordigen nep datums weinig van wat het beeld is over wie jij werkelijk bent, nep datums en jij gelooft er in...dat geeft nogal een vertekend beeld over de kennis van iemand die er twintig jaar of meer over heeft gestudeerd en dat meestal in een karakteristieke verhouding weet te brengen...natuurlijk ben jij wie jij bent, maar een nep datum opgeven staat hetzelfde met jezelf zo in de weg te staan en alsmaar minder te willen weten over jezelf...maar de grondreden om nep datums te geven begrijp ik natuurlijk wel, daartegenover staat dan wel de spot over de waardevolle kennis over de invloeden van bepaalde energieën die je in eerste instantie niet kunt negeren of ontkennen, ze zijn er voor wat ze zijn plus het het ontkennen van de reële (en essentiële) bestaansreden van energie !

GKS

PS: Je mag er een spelletje van spelen hoor en je mag een ander voortdurend mee voor de gek houden zoals je het in een paar topics mij hebt toebedeelt, scepticisme heeft zijn prijs...die verliezen betekend niet dat je daarom de waarheid over jezelf ontkent als vlucht voor excuses nep datums in te geven en ze vervolgens wel te geloven alsof het je eigen werkelijke geboortedatum gaat, dit heet dan jezelf en je omgeving voorliegen !
Turn your own light on !
Geel Kristal Ster
ArchAngel
ArchAngel

Delen op:

Delen op Facebook Facebook Delen op Twitter Twitter

Re: Gratis persoonlijke kinkaart

Berichtdoor jasmin » vr 14 dec 2012, 00:50

Geel Kristal Ster schreef:
GKS

PS: Je mag er een spelletje van spelen hoor en je mag een ander voortdurend mee voor de gek houden zoals je het in een paar topics mij hebt toebedeelt, scepticisme heeft zijn prijs...die verliezen betekend niet dat je daarom de waarheid over jezelf ontkent als vlucht voor excuses nep datums in te geven en ze vervolgens wel te geloven alsof het je eigen werkelijke geboortedatum gaat, dit heet dan jezelf en je omgeving voorliegen !

Als je een draak hebt, dan moet je gewoon zo nu en dan de draak steken... :mrgreen: met jezelf, met een ander...
een geintje tussendoor moet kunnen

maar als jij daar voortaan van verschoond wilt blijven... kan je dat aanvragen, en zal dat 100% gehonoreerd worden... :lachen

dan zal ik nooit meer grapjes met je maken....

:ufo

promise
Afbeelding
jasmin
ArchAngel
ArchAngel

Vorige

Keer terug naar Astrologie