Bekijk je eigen topicsBekijk je eigen berichten

Gratis persoonlijke kinkaart

Re: Gratis persoonlijke kinkaart

Berichtdoor Geel Kristal Ster » zo 09 dec 2012, 19:41

Yvonne schreef:
Geel Kristal Ster schreef:Ik dacht Gratis Maar is betalend precies...??? Ach, ik snap het weer niet he "zucht" !

Mocht ik toch iets ontvangen zal ik die hier maar plaatsen !

GKS

Als het een betalend iets was zou ik het niet plaatsen GKS, heb zelf een hekel daar aan.

Kijk je spam map anders even na :grin: .

Ik ontving maar niets tot ik ontdekte dat ik een verkeerde mailadres gaf... :-o

Is gepost in het eerste posting van mij dus even terug scrollen...
Turn your own light on !
Geel Kristal Ster
ArchAngel
ArchAngel

Delen op:

Delen op Facebook Facebook Delen op Twitter Twitter

Berichtdoor Dusty » wo 12 dec 2012, 11:43

Hmmm, ben wel skeptisch over deze kaarten. Ik bedoel, iedereen met dezelfde geboortedatum heeft dan toch hetzelfde verhaaltje?

Jouw kleur 'Rood'.

Je bent geboren op 15 augustus 1994. Jouw geboortedatum geeft je volgens de Tzolkin (de heilige Maya kalender) een kinwaarde van 9. De 'dirigent' in je leven, ook wel je innerlijke kracht genoemd, is daardoor rode maan (MULUC). De rode kleur van de maan geeft aan dat je leven in het teken staat van nieuwe ideëen en ook een nieuwe start te maken. Je bent creatief. Je kunt impulsief zijn en je brengt zaken in beweging.

Jouw toon 'Negen'.

De dirigent van je leven staat op toon negen. Deze toon negen, ook wel solaire toon genoemd, is de toon van de uitbreiding. Je dient grotere gebieden te bewerken. De Tzolkin zegt onder andere het volgende over jouw toon negen: Je hebt het doorzettingsvermogen in het omzetten van je idealen en je diepgaande overtuigingen. Je weet wat je wilt en je kunt het grote beeld zien zonder dat je jezelf in het detail verliest. Je ziet je doel helder voor ogen en gebruikt je Innerlijke autoriteit om het nodige waar te maken. Blijf niet vastzitten in oude patronen en gewoontes en benut je teleurstellingen om te leren. Je bent een voorbeeld voor anderen doordat je een eigen uitgestippeld leven leidt en continu je gebieden aan het vergroten bent.

Jouw zonneteken 'Maan'.

Het zonneteken maan orchestreert je leven vanuit de kracht van je zelfvertrouwen. Andere kwaliteiten die dit zonneteken jou geeft zijn: Het onderbewustzijn, stromende levensenergie, zuiveren en het Goddelijk licht laten schijnen, een baken voor anderen te zijn. Het leven is een paradox. De schaduwzijde van het zonneteken maan is traumatische herinneringen, je eigen grootheid verstoppen en negatieve innerlijke dialogen hebben. De Tzolkin zegt het volgende over je zonneteken: Je kunt logisch redeneren en je hebt een grote mentale kracht. Je initieert en activeert. Je formuleert je creatieve impulsen en draagt deze aan anderen over. Je wordt uitgedaagd om je onderbewustzijn te onderzoeken en verantwoordelijkheid voor je blokkades te nemen. Je leeft vanuit een collectief bewustzijn en werkt daarbinnen als een kracht die zuivert. Je bent daardoor zeer emotioneel, fantasierijk en zelfs paranormaal begaafd. Je kunt romantisch en dromerig zijn. Wees je er van bewust dat je je sterke emoties niet te veel projecteert op anderen en daardoor dominerend wordt. Leer grip op deze emoties te krijgen en neem de verantwoordelijkheid voor de reden waarom ze zijn ontstaan. Tracht je te herinneren wie je in werkelijkheid bent. Je bent een kind van God. Door je eigen blokkades op te lossen ben je een lichtend voorbeeld voor anderen. Laat je licht stralen.

Jouw familie.

Je behoort tot de familie die 'de poorten openen.' Wanneer je wilt weten wat dat precies inhoud en welke andere families de Tzolkin nog meer kent, zo ook de gidsen die bij je horen, je talent, je bedoeling van je leven, je partnerkruis en nog veel meer, kijk dan op onze website voor meer informatie. Wellicht is het bestellen van je potentieelprofiel een eerste volgende stap. Wij raden je dit profiel van harte aan.
Rather than being your thoughts and emotions, be the awareness behind them
Dusty
Grote Leeuw
Grote Leeuw

Berichtdoor Yvonne » do 13 dec 2012, 13:55

tvgame schreef:Hmmm, ben wel skeptisch over deze kaarten. Ik bedoel, iedereen met dezelfde geboortedatum heeft dan toch hetzelfde verhaaltje?

Met dezelfde naam :shock: :shock: :shock: :?:
De moeilijkste mensen zijn je grootste leraren

Afbeelding
Yvonne
moeder van TFC
moeder van TFC

Berichtdoor Dusty » do 13 dec 2012, 14:10

Hoe bedoel je? Dit verhaaltje zit hem in je geboortedatum, niet in je naam enzo. Het is wel een beetje persoonlijk aangezien niet iedereen die op 15 augustus is geboren dezelfde dingen hebben, je hebt namelijk ook nog het jaartal. Alleen het zou pas echt persoonlijk zijn geweest als het met geboortetijd was geweest.
Dusty
Grote Leeuw
Grote Leeuw

Berichtdoor jasmin » do 13 dec 2012, 15:21

Yvonne schreef:
tvgame schreef:Hmmm, ben wel skeptisch over deze kaarten. Ik bedoel, iedereen met dezelfde geboortedatum heeft dan toch hetzelfde verhaaltje?

Vul jij dan altijd je eigen naam enzo in bij dit soort dingen? :shock: :-o
Afbeelding
jasmin
ArchAngel
ArchAngel

Berichtdoor Geel Kristal Ster » do 13 dec 2012, 16:04

jasmin schreef:
Yvonne schreef:

Vul jij dan altijd je eigen naam enzo in bij dit soort dingen? :shock: :-o

Heum, is het nu mijn domheid die me verteld dat dat systeem niet zonder naam verdergaat bij het aanvragen van een gratis kinkaart ?

GKS
Turn your own light on !
Geel Kristal Ster
ArchAngel
ArchAngel

Berichtdoor Dusty » do 13 dec 2012, 16:06

Je kan toch een nepnaam invoeren..zelfs fiegjeo werkt :wink:
Dusty
Grote Leeuw
Grote Leeuw

Berichtdoor jasmin » do 13 dec 2012, 16:19

Precies!! Ik noem mij dan altijd Jasmin en indien achternaam verplicht is: Jasmin Jasmin.... gaat ook prima. Maar ik ga niet overal op het internet mijn eigen info achterlaten. Naam + Achternaam, plus Geboortedatum (+ evt. geboorteplaats) vind ik een te intieme combinatie. Nergens voor nodig.
Niet paranoia, gewoon nuchter geredeneerd. :wink:
Afbeelding
jasmin
ArchAngel
ArchAngel

Berichtdoor Geel Kristal Ster » do 13 dec 2012, 19:58

jasmin schreef:Precies!! Ik noem mij dan altijd Jasmin en indien achternaam verplicht is: Jasmin Jasmin.... gaat ook prima. Maar ik ga niet overal op het internet mijn eigen info achterlaten. Naam + Achternaam, plus Geboortedatum (+ evt. geboorteplaats) vind ik een te intieme combinatie. Nergens voor nodig.
Niet paranoia, gewoon nuchter geredeneerd. :wink:

Nou ja, dat moet jij weten he...ik heb niets te verbergen eh...en als je nep datums ingeeft net als nep namen ingeeft beïnvloed namelijk ook nog eens het resultaat van de aanvraag...

Dus is het nooit met zekerheid te noemen dat nep info nooit juiste informatie kan opleveren...awere before fake !

GKS
Turn your own light on !
Geel Kristal Ster
ArchAngel
ArchAngel

Berichtdoor jasmin » do 13 dec 2012, 23:49

Ik geef altijd nepdatums als ik een horoscoop aanvraag. Ze hoeven toch niet alles van me te weten.... :lol: :lol:
Afbeelding
jasmin
ArchAngel
ArchAngel

VorigeVolgende

Keer terug naar Astrologie