Bekijk je eigen topicsBekijk je eigen berichten

Astrologie prik van Blauwewolk

Re: Astrologie prik van Blauwewolk

Berichtdoor Blauwewolk » zo 27 sep 2020, 11:06

Volledige Restauratie | Genezing van Lichaam, Geest en Ziel | Verhoog uw Bewustzijn

Climate Science Collapses | Top Journal Ices the Cake

Opportunity of a Lifetime | President of the AGU
dus met die pandemie hoax hebben ze alles versnelt en alles erger gemaakt.

Safe Zones | Disaster Series Follow-Up

Cosmic Rays Trigger Lightning, Cold Wave | S0 News Sep.27.2020
Today's Featured Links:
Cosmic Rays and Lightning: https://agupubs.onlinelibrary.wiley.c...
Sun Controls Temp in Poland/Georgia: https://agupubs.onlinelibrary.wiley.c...
Phytoplankton is Phine: https://www.nature.com/articles/s4155...
Polar Vortex is Major Stratosphere-Troposphere Coupler: https://link.springer.com/article/10....
Jijzelf bent licht .je hoeft alleen maar naar binnen te kijken .
Blauwewolk
ArchAngel
ArchAngel

Delen op:

Delen op Facebook Facebook Delen op Twitter Twitter

Berichtdoor Raphael » zo 27 sep 2020, 15:19

Blauwewolk schreef:ja beiden behoorde bij dezelfde groep als Bo Yin Ra, Bruno en Josua.
ben je met je boek bezig :blob

Ben me aan het voorbereiden. Lees veel op dit moment.
Maar het gaat nog wel even duren hoor, so don't hold your breath. :lol:
“The Wise Man Rules His Stars, The Fool Obeys Them...”
Raphael
ArchAngel
ArchAngel

Berichtdoor Blauwewolk » zo 27 sep 2020, 18:11

dacht het al :wiet2 en nee blijf gewoon doorademen . :lol4
Blauwewolk
ArchAngel
ArchAngel

Berichtdoor Blauwewolk » ma 28 sep 2020, 10:43

#melchizedik #melchezedik #melchizedek
The Mystery Of Melchizedek
ik zag gisteren een docu deze ging over de eind tijd.
een eind tijd voorspelt bij Melchizedik.
daar werd in verteld dat er een wereldwijde pandimie zou komen een beetje van wat wij nu hebben,
het is alleen jammer dat wat er nu gebeurt meer lijkt op een zelf verzonnen prophecy, een hoax en niets met deze voorspelling te maken hebben.
de voorspellingen van Melchizedik hebben te maken met de tijd voor de vloedgolf. dus niet met deze tijd.
we lijken in een door mensen zelf gemaakt en verzonnen prophecy te zitten.
aarde heeft haar eigen cyclus de mens is maar voor even te gast op haar, de uit het lichtgevallen lichtwezens kunnen op werelden weer bewust worden van hun eigen eeuwigheid.
en aarde is niet de enige bewoonde wereld.er zijn er duizenden.
Melchizedik behoorde toe aan een oude voortijd die door de vloed is weggewassen omdat die wereld te corrupt was. dit zelfde kun je mis zeggen over openbaringen,

Manly P Hall On The Book Of Revelation
mensen bepalen zelf hun weg naar het licht, dit is en blijft altijd een innerlijke weg omdat jijzelf van goddelijke afkomst bent.
aarde zit nu in een voor haar gewone cyclus net als ons hele zonnestelsel, om de zoveel duizend jaar passeert ons zonnestelsel dit zelfde gebied. heeft niets met een eind tijd te maken.
aarde verhoogd haar frequentie in dit gebied, bewuste mensen kunnen mee, noem het een tijd van het grote ontwaken en dit is heel wat anders dan wat er nu gebeurt.
angst is van het dier wat zichzelf bedreigt voelt het wakkere wezen weet dat hij eeuwig is en transformeert naar een hogere staat om weer op zijn weg naar huis te komen.
wat er komt is nu voor niemand nog duidelijk, er kan een nova komen, maar niemand weet dit zeker wat we wel weten is dat de magnetische velden van aarde dunner worden dit is niet onze schuld, maar gebeurt altijd als aarde in dit stuk van het universum komt. maar aarde is al miljoenen jaren oud en transformeert altijd in haar rondje door het universum. dit is voor ons zonnestelsel heel gewoon.
angst is een slechte raadgever, dus wordt wakker.en besef wat je werkelijk bent.

Edgar Cayce's Amazing Interpretation of The Book Of Revelation

De Portugese bisschoppen wijden hun land vandaag in Fatima toe aan het Heilig Hart van Jezus en het Onbevlekt Hart van Maria. Ze besloten hiertoe in reactie op de wereldwijde coronaviruspandemie.
dit gebeurde op 20 maart 2020.
laat ik beginnen met dat Jezus een joodse man was en in het begin tegen de romeinse overheersing en tegen de joodse priesters die hun macht niet op wilde geven rebelleerde.
ken jezelf en zoek het licht in jezelf. je hebt geen geloof maar alleen jezelf nodig. wordt wakker en bewust.
het koning rijk Gods zit in jezelf. en is buiten jezelf niet te vinden.
een kind wat nog met de eeuwigheid en het goddelijke in verbinding staat gaat gewoon naar huis, dit gebeurt zonder sektes, geheime genootschappen en geloof.
de vraag is dus waarom gebruikt een geloof wat vaak niet meer is dan het hersenspoelen van mensen, bijna elk geloof verteld over liefde maar begint zonder problemen zinloze oorlogen met als enig doel om zijn eigen macht te stabiliseren en anderen weg te vagen.
dit heeft dus niets met wakker worden liefde te maken. dit heeft te maken met het consolideren van macht over anderen en het niet vertellen wat de mens werkelijk is.
zelf denk ik dat de laatste boodschap van fatima te maken heeft met het opgeven van eigen macht, eindelijk de verdwaalde lichtwezens vertellen wat ze werkelijk zijn, maar als je dit niet wil kun je altijd nog met een door jezelf gemaakte prophecy komen en de wereld gijzelen in angst als ultieme poging om je macht te behouden dit geld eigenlijk voor elk geloof die liefde predikt maar in de volgende zin een zinloze oorlog predikt. je past het verhaal aan en doet net of dit waar is. de waarheid is dat elk wezen een kind van de zelfde vader en moeder is en als het wakker en bewust is dit ook ziet en weet.

"New" Nova Trigger, Solar Storm Continues, Electroquakes | S0 News Sep.28.2020
Today's Featured Links:
Nova by Sporadic Accretion: https://arxiv.org/pdf/2009.11902.pdf
Sun Triggers Earthquakes: https://www.frontiersin.org/articles/...
Geomagnetic to Geoelectric: https://agupubs.onlinelibrary.wiley.c...
Pre-Quake TEC: https://www.sciencedirect.com/science...
Pre-Quake Critical Frequency: https://www.mdpi.com/2076-3263/10/9/354
Fault Pressure: https://earth.stanford.edu/news/how-e...
Satellite Galaxy Blog: https://blog.oup.com/2018/08/modified...
Milky Way Dwarf Spherules: https://arxiv.org/pdf/2009.11935.pdf

dus zorgen wij zelf met onze hoaxen voor het einde van alles
omdat wij er in geloven, alles is energie
Mars staat nu op net als Saturnus op 25 graden.
dus de hoaxen worden verergert met nog meer onzin.
Saturnus die zijn macht niet op wil geven en de gouden tijd die wij konden hebben vernietigen.
ik zie het zelf als een laatste poging van ultieme macht van duisternis.
dus blijf licht en liefde laat je niet verleiden.
dit is het laatste aspect van deze cyclus Saturnus loopt hierna door naar het teken Waterman en komt dan vierkant Uranus te staan en dan komt het licht terug

.
Blauwewolk
ArchAngel
ArchAngel

Berichtdoor Raphael » ma 28 sep 2020, 17:15

Ik ben toevallig het boek van Manly P. Hall aan het lezen.
Hij brengt zelf weinig interpretatie maar geeft veel werk van anderen.
De beschrijving van de Kaballah vind ik het meest fascinerende.
Als je de Kaballah theorie en wetenschappen kent is wat we nu hebben qua religies op aarde maar een fletse of slappe aftrek van de Kabbalah waar ze vroeger mee werkten.

Ze plaatsten de val van de mens, Adam, die overigens androgeen was, man en vrouw, totdat Adam in slaap was gebracht en het vrouwelijke uit hem tot de vrouw werdt gemaakt.
De originele Adam leefde in een andere dimensie op een hogere frequentie en zijn val bracht de mensheid in deze lagere materiele wereld.
De weg naar de hogere frequentie is door de verlosser, die in deze, onze huidige tijd van Waterman, terugkeert.
Maar veel van deze wetenschap is verloren gegaan. "The Holy Grail" en het 'verboden' woord, de naam van God, zijn verloren.
De priesters spraken het woord 1 keer per jaar uit. Dit woord is YHVH. Als je het goed uitspreekt krijg je alles gedaan. Het geeft vreugde, je voelt het echt.
De kennis was bij Mozes, die op de berg met God sprak, 3 keer en dat staat voor de 3 wetenschappen van Hermes. Jezus werd onderwezen in deze wetenschap in Egypte.
Zijn apostelen schreven dit op in wat wij nu het nieuwe testament noemen. De kennis is verborgen in allegories.

Heel boeiend allemaal. :hello2
Raphael
ArchAngel
ArchAngel

Berichtdoor Blauwewolk » ma 28 sep 2020, 18:28

dit is de heilige graal en dit is wat het doet
stukje uit mijn boek

Rozelinde, bijna doodervaringen en het buitengebied.

In Sitara bereidde Birog Rozelinde voor op haar eerste reis naar een bewust buitengebied. Rozelinde keek er naar uit.
Nu ze vertrouwd was met haar uitredingen, het eerste onbewuste strandrijk had gezien en daarna samen met Birog op Phobos, het maantje van Mars had gezeten, keek ze uit naar dat buitengebied.
Als de transformatie begon was daar geen tijd meer voor had Birog haar verteld, dus als ze het eerste bewuste buitengebied wilde zien dan moest het nu.
Rozelinde transformeerde onder toezicht van Birog naar een bewust levend wezen. De avond van vertrek was eindelijk aangebroken, ze had er al dagen naar uitgekeken.
Haar eigen nieuwsgierigheid had haar zelf ook lichtelijk verbaasd, maar ze wilde op de één of andere manier nu weten hoe het allemaal in elkaar stak.
Ze had zich er meerdere keren over verbaasd dat de mensheid op aarde over zijn eigen afkomst zo dom was gehouden.
Weet dan echt niemand dat er veel meer is had ze pas nog aan Birog gevraagd.
Hij had haar zoals gewoonlijk glimlachend aangekeken. Ja, er zijn wel mensen die afweten van de buitengebieden, had hij haar toen verteld. Maar velen praten er liever niet over, ze zijn bang dat ze voor gek worden verklaard.
Wat maken die dan mee had ze aan hem gevraagd.
Op aarde noemen ze dit een bijna doodervaring, vertelde hij.
Ze was er verbaasd over geweest, een bijna doodervaring, wat is dat.
Een bijna doodervaring hebben mensen als ze bij een ongeluk of een hartstilstand zomaar ineens geconfronteerd worden met hun echte wezen.
Het moment begint als hun hart stopt en zij zichzelf plotseling buiten hun lichaam waarnemen.
Vaak zien ze hun lichaam ergens liggen en dan komt het besef, dat ze zelf nog gewoon in leven zijn.
Als ze doof waren, hoorde ze weer en als ze blind waren zagen ze weer alles.
Op dat moment beseffen velen dat ze nu een lichaam bezitten wat heel anders van samenstelling is. Dit energie lichaam was het ware zelf en met dit ware zelf hadden ze in een aards lichaam plaats genomen.
Voor vele een ontluisterend moment. Maar dat is nog niet alles, sommige maken alleen dit eerste deel mee. Als ze weer in hun aardse lichaam getrokken worden voelen ze gelijk de pijn van dit lichaam weer, een pijn die ze daarbuiten niet voelde.
Als ze later aan hun artsen vroegen wat dit was, werd het altijd als onzin weggewuifd.
Artsen worden niet opgeleid in deze materie. Artsen op aarde worden opgeleid met het idee dat dood, dood is.
Er zijn ook mensen bij wie de ervaring veel dieper en verder gaat.
Zij zien een licht verschijnen en dit licht neemt ze mee naar één van de duizenden buitengebieden.
Daar ontmoeten zij vaak vrienden of familie die daar al tijden verblijven dit weerzien is vaak buitengewoon liefdevol.
Dan pas beseft degene die deze ervaring heeft dat het leven gewoon doorgaat en eeuwig is en dat hij of zij verstrikt is geraakt in een wereld van bedrog en leugens.
Ze willen bijna allemaal in dat buitengebied blijven, maar omdat hun leven nog niet af is worden ze teruggestuurd. Weer op aarde en in hun lichaam met dit weten aangekomen, veranderen de meesten voor altijd. Maar met wie ze het er ook over hebben, voor de buitenwereld blijven het meestal fantasten die in hun eigen droomwereld verstrikt zijn geraakt en daarom zwijgen heel veel mensen hier over. Mensen met een bijna doodervaring koesteren deze ervaring van binnen en transformeren zelf naar licht. Dus er zijn genoeg mensen die weten dat ze eeuwig zijn, maar zwijgen er uiteindelijk liever over, vroeg ze verbaasd.
Mensen op aarde worden niet opgevoed met het weten dat ze eeuwig zijn.
Ze worden onbewust en als slaven in de macht van anderen gehouden die daar bewust misbruik van maken.
Aarde is nog heel erg primitief Rozelinde, had Birog toen aan haar verteld.
Het had ook heel anders gekund maar dat is helaas nooit gebeurd.
Was dit zo geweest dan hadden ze aarde allang verhoogd en was de transformatie, die er nu aankomt een hoogte punt voor de mensheid op aarde geweest, terwijl dit nu een diepte punt voor haar word.
Rozelinde had er daarna dagen over nagedacht en uiteindelijk was ze alleen maar heel erg blij geweest dat ze nu in de magische wereld was en door Birog, die ze als een vader zag werd opgeleid.
Vannacht zou ze samen met hem het eerste bewuste buitengebied ingaan.
Haar twee zonen waren er al geweest en hadden het er prachtig gevonden.
Rozelinde was dan ook erg gelukkig toen ze die nacht naast Birog stond.
Kom, laten we gaan, vertelde ze gelijk. Birog moest om zoveel ongeduld lachen en pakte haar hand.
Ze trokken het universum door en waren bij één van de vele glazen buizen naar binnengegaan.
Toen ze samen over het pad door de buis heen liepen, zag ze dat ze er gewoon door heen kon kijken.
Ze vond het geweldig, aan het einde van de doorzichtige buis liepen ze samen het buitengebied binnen.
Ze zag zacht glanzende bloemen, zelfs het gras glansde en voelde zacht aan toen ze erover heen liep. Ze gingen een bruggetje over en liepen verder over een zacht glanzend wit zandpad. In de verte zag ze huizen.
Daar gaan wij heen, vertelde Birog haar.
Pak mijn hand maar, dan vliegen we het laatste stukje over dit pad heen, vertelde hij.
Ze deed dit, en samen vlogen ze verder over het pad heen. Vlak voor de huizen daalden ze weer en liepen samen naar één van de huizen toe.
Rozelinde keek om zich heen en zag overal mensen lopen. Ze hadden allemaal gewone lichamen en droegen kleurrijke kleding. Hoe lang wonen deze mensen hier al, vroeg ze aan Birog.
Sommige wonen hier pas en anderen al wat langer, vertelde hij. Ze worden allemaal ondersteund door een leraar of lerares die ze totdat ze naar het volgende gebied kunnen vertrekken helpt groeien.
Deze mensen zijn wel allemaal bewust maar kunnen nog lang niet naar hun oorspronkelijke thuis terug.
Alle kennis die ze voor hun incarnatie op aarde bezaten zijn ze kwijt geraakt en dit wordt ze hier opnieuw geleerd, vertelde hij verder. Mag ik met ze praten vroeg ze. Ja, hoor doe maar.
Rozelinde liep naar een vrouw toe en begroette haar.
De vriendelijk vrouw boog en vroeg waar ze vandaan kwam.
Rozelinde vertelde dat ze in de magische wereld woonde en legde haar uit dat ze bij Birog lessen volgde, ze wees naar Birog die dichterbij kwam en nu brengen wij samen een bezoekje aan dit gebied, vertelde ze.
De vrouw boog voor Birog, die terug boog en naar haar lachte.
Jij krijgt les van een hoge ziel, vertelde de vrouw haar, Rozelinde glimlachte, ja, en hij laat mij nu jou wereld zien.
De vrouw glimlachte en vertelde dat ze hier Gwen heette, haar aardse naam was ze al tijden vergeten, maar dat gaf niet, vertelde ze verder, ze was hier enorm gelukkig en dacht eigenlijk nooit meer aan haar leven op aarde terug.
Ze woonde in dat huis. Gwen wees naar een mooi wit glanzend huis.
Het leek nog het meest op sprookjes huis, vond Rozelinde.
Het schattige witte huis had ronde ramen, een ronde deur en de tuin die er omheen lag stond vol met glanzende rode bloemen.
Prachtig, zei Rozelinde. De vrouw knikte en bedankte haar voor het compliment,
Licht, liefde en de natuur zijn het belangrijkst hier, vertelde Gwen. Kom, ik moet weer verder, mijn lessen beginnen zo, vertelde ze verder. Waar volg jij die lessen, vroeg Rozelinde. Gwen vertelde dat er op het plein van het dorp een lichtbeker stond.
Daar gaan wij voorzitten en verbinden ons innerlijk met het licht uit de beker.
Het licht leert ons van alles en laat het dan ook gelijk zien.
Soms neemt het licht ons mee een andere dimensie in. Gwen lachte, ik ben dan hier maar ook ergens anders, waarschijnlijk net als jij. Je bent hier, maar ook in je bed wat in je magische wereld staat.
Rozelinde knikte, ja, dat begreep ze wel, vertelde ze haar.
Gwen boog voor beiden, draaide zich om en liep het pad af. Birog ging naast Rozelinde staan.
En wat vindt je hier van, hij wees naar de omgeving.
Ik ben sprakeloos, vertelde ze. Birog lachte, samen liepen ze richting het dorp, ze bekeken de huizen, bomen, bloemen en wandelden het grote plein op, daar zagen ze dat de bewoners van het dorpje op grote zacht gekleurde kussens om een grote witte kelk heen zaten, er stroomde licht uit de kelk, het licht was helemaal over de zittende wezens uitgewaaierd. Beiden bleven er even staan en keken naar de half verdwenen wezens die in dit licht hun lessen volgden, wat leren ze hier Birog, vroeg Rozelinde, tja, ze leren eigenlijk wat jij nu ook leert vertelde hij, ze leren weer omgaan met hun eigen eeuwigheid. Je incarneert maar één keer op aarde, zelden gebeurt het dan je er nogmaals op terecht komt, maar je kunt er zo ongelofelijk op verdwalen, daarom zijn al deze gebieden gemaakt, vertelde hij. Het is een heel werk om iedereen weer bewust te krijgen er zijn zoveel gebieden en wezens die er soms wel duizenden jaren over doen om weer te worden wat ze ooit geweest waren, vertelde hij verder. Is er geen kortere weg, vroeg Rozelinde, ja, die is er wel en dit is ook wat ik je leer, hoe eerder je helemaal wakker en bewust bent hoe beter, dit kon je op de aarde als het anders gelopen was, maar het gebeurt gelukkig nu in de magische wereld en als je helemaal wakker en bewust bent kun je de gemaakte gebieden allemaal passeren en direct naar de binnenwereld afreizen er bestaat dus z`n pad, Rozelinde keek Birog eens onderzoekend aan, dit is wat jij ons allemaal leert en lachte blij, keek nog eens rond, dit is dus een alternatieve B-route, vroeg ze terwijl ze naar de zittende wezens wees. Birog knikte, maar kom, wij moeten weer naar het paleis terug.
Hij pakte de hand van Rozelinde en samen vlogen ze terug naar Sitara.
De volgende ochtend liep Rozelinde blij het vertrek van Birog binnen en kuste spontaan zijn wangen.
Hij moest om haar lachen, waarom doe je dit, vroeg hij.
Gewoon omdat ik dankbaar ben voor alles wat je voor ons doet.
Nooit heb ik geweten dat er zoveel meer is en als ik niet met Robert getrouwd was, dan had ik dit ook allemaal nooit geweten.
Dank je voor alles wat je mij en mijn kinderen leert Birog.
Hij nam haar even in zijn armen en kuste haar haren. Ik ben blij dat jij met Robert getrouwd bent Rozelinde en dat jullie nu hier zijn, vertelde hij.
Kom, we gaan zo verder met je lessen, maar schrijf eerst alles wat je vannacht meegemaakt hebt op en overhandigde haar het schrijfboek wat hij haar laatst geven had.
Rozelinde ging zitten en sloeg glimlachend haar boek open en begon met schrijven. Mijn wereld is veel groter dan ik me ooit kon voorstellen.
Ze boog voor over en verdween weer in haar ontmoeting met Gwen.
Blauwewolk
ArchAngel
ArchAngel

Berichtdoor Blauwewolk » di 29 sep 2020, 11:29

https://jensen.nl/
wij leven zo onderhand in een concentratie kamp.
maar op een dag komt er een grote afrekening.
https://www.ninefornews.nl/duitse-minis ... ronavirus/
maar angst doet meer, het maakt de aura van aarde zwakker en zorgt er voor dat de velden nog sneller verdwijnen.

An Unusual Near Death Experience | Energy Vibration, Reincarnation | David L.Oakford | NDE

|
2021 Prophecy | An angel visited me on rosh hashanah

Space Weather, Solar System, Nova Science | S0 News Sep.29.2020
Today's Featured Links:
No-Ejection Nova: https://arxiv.org/pdf/2002.10717.pdf
Classical or Dwarf Nova? https://arxiv.org/pdf/2009.12993.pdf
Lunar Radiation, Harmful: https://www.uni-kiel.de/en/details/ne...
Binary Eclipses Binary: https://iopscience.iop.org/article/10...
Water on Mars: https://www.nature.com/articles/d4158...
Potential Fake Dark Detection: https://arxiv.org/pdf/2009.12620.pdf
Nanograv not Inflation: https://arxiv.org/pdf/2009.13432.pdf
Pulsar X-Ray Burst: https://arxiv.org/pdf/2009.12896.pdf
Blauwewolk
ArchAngel
ArchAngel

Berichtdoor Blauwewolk » wo 30 sep 2020, 10:56

https://www.ninefornews.nl/twee-13-jari ... -is-moord/
Homepagina » Mens en Dier » Twee 13-jarige kinderen ‘gestorven door mondkapje’: ‘Dit is moord’
kinderen
Twee 13-jarige kinderen ‘gestorven door mondkapje’: ‘Dit is moord’
We moeten er serieus rekening mee houden dat we in een massawaanzin zitten!
https://www.ninefornews.nl/arts-is-het- ... te-leugen/
Arts is het zat: ‘Hele coronaverhaal is een aantoonbare, doortrapte leugen’
https://jensen.nl/
als wij morgen allemaal stoppen met ons werk is die onzin overmorgen afgelopen

https://www.fvd.nl/buitenlands_chemisch ... ds_voedsel
Aanleiding is de film “Zwart Zand” die Jero maakte en in juli 2019 op YouTube publiceerde (1). Na 20 minuten van prachtige natuurbeelden van de Waal en de Uiterwaarden bij Nijmegen brengt Jero een aantal zeer zorgwekkende ontwikkelingen in beeld. In het rivierengebied worden ‘projecten’ uitgevoerd. Bestaande zand- en grintgaten worden volgestort met vervuild buitenlands slib. Verderop worden er nieuwe zand- en grintgaten gegraven. De Uiterwaarden worden steeds vaker bezocht voor recreatie, wandelen, vissen, barbecueën en zwemmen. De bezoekers zijn zich niet bewust van het gevaar waar zij zich aan blootstellen. In de Weurtse Uiterwaarden is vroeger veel chemisch afval en vliegas gestort. Daar staan nu waarschuwingsbordjes. Maar na zoveel jaar gaan deze toxische stoffen zich langzamerhand verder verspreiden over het land en door het water. Inmiddels kan Nijmegen haar drinkwater niet meer lokaal oppompen, maar komt het met een lange leiding uit de regio van Wageningen.
en dit noemt onze regering het vergroenen van nederland en de zorg voor ons milieu.
https://milieudefensie.nl/red-het-regen ... sen-kappen
je kent de filmpjes wel van het wereld natuurfonds het is onze schuld maar is dit wel zo.
de meeste landbouw gronden liggen vol met glysofaat Monsanto en Bayer zijn de schuldige.
onze atmosfeer wordt vol gespoten met aluminium, dit is het werk van globalisten.
alles wat je in de bouw en alle andere markten vindt zit in plastic.
ons vergroenen is bestaat uit niet afbreekbare windmolens, en vervuilde grond vol met wieken en aucu s.
het volk krijgt de schuld, maar lijkt er aan overgeleverd.
en allemaal voor geld

als wij nu eens terug gingen naar empathie en liefde de grootste krachten van het universum

Large Plasma Filament, Solar Sign Confirmed | S0 News Sep.30.2020
Today's Featured Links:
Solar Temp/Mass Density: https://arxiv.org/pdf/2009.13918.pdf
Lower Aerosols = More Warming: https://carnegiescience.edu/news/are-...
Still No Axions: https://journals.aps.org/prl/abstract...
Hubris on Universe Composition: https://news.ucr.edu/articles/2020/09...
They Claim to See it All: https://arxiv.org/pdf/2009.12372.pdf
Solar Cycles in Forestry:
https://www.mdpi.com/1999-4907/11/9/973
https://link.springer.com/article/10....
Blauwewolk
ArchAngel
ArchAngel

Berichtdoor Raphael » wo 30 sep 2020, 21:52

Leuk stukje uit je boek BW!

Vandaag ging Saturnus weer vooruit. Geeft altijd een beetje opluchting.
Raphael
ArchAngel
ArchAngel

Berichtdoor Blauwewolk » do 01 okt 2020, 12:00

The Truth About the Next Ten Years (1044)

#5 "Hugo de Jonge onze laatste cabaretier." Column Ad Nuis
er sterven nu kinderen door het dragen van mondkapjes.
op een dag die niet meer ver weg is komt iedereen er achter dat hier iets heel anders speelt.

dank je Raphael.
ja Saturnus loopt weer vooruit. de schade die Saturnus samen met Pluto, Mars en Jupiter hebben aangericht krijgt nu grote gevolgen.
Uranus die nu nog op 9 graden staat loopt naar 8 graden en pakt opposit de Zon van de eu.
we gaan naar revolutie mensen worden wakker en komen achter de waarheid en dan krijgen we nog het grote weten van wat er echt met het klimaat aan de hand is.
de wintersport gebieden mogen niet open, men hoopt waarschijnlijk dat de sneeuw die er nu al ligt en nog komt zo geheim zal blijven of als het wel uitkomt wordt dit vertaalt naar de schuld van deze mensheid, maar dan zal iedereen wel weten hoe het werkelijk zit. ons hele zonnestelsel is aan het transformeren, voor ons zonnestelsel is dit een gewone cyclus. het zal de woede alleen maar groter maken.
regeringen zijn primitiever dan apen en krijgen de afrekening net als de globalisten en verder iedereen die hier aan meegedaan hebben zoals de media.
ja Saturnus loopt weer vooruit en de waarheid komt nu overal uit. en je kunt een volk van 17 miljoen niet opsluiten als er een revolutie door heel europa gaat woeden en men de veroorzakers oppakt
ze hadden het volk moeten voorbereiden op wat komt, zorgen voor plekken waar men granen kan verbouwen, kassen waar voedsel groeit.
de leugens en corruptie zijn eigenlijk te groot maar de gevolgen hiervan zullen nog veel groter zijn. krijgen we daarna een werkelijke vrije en liefdevolle wereld komt het licht weer terug.

Polar Ice, Nova Isotopes, Storm Watch | S0 News Oct.1.2020

Today's Featured Links:
Recent Nearby Nova: https://www.tum.de/nc/en/about-tum/ne...
Modern Humans Spread Through Europe After Laschamp: http://www.uoflnews.com/releases/mode...
Greenland Ice: http://www.buffalo.edu/news/releases/...
Planet Collision Sim: https://www.nasa.gov/image-feature/am...
India Open Access Program: https://www.nature.com/articles/d4158...

Largest Earthquake Swarm In So Cal History Is Ongoing - 45 Quakes Over 3 Mag In 2.5 Hours
Blauwewolk
ArchAngel
ArchAngel

VorigeVolgende

Keer terug naar Astrologie