Bekijk je eigen topicsBekijk je eigen berichten

Doorbraak in onze Evolutie: Pleiadische visie Marc Smuldrsss

Re: Doorbraak in onze Evolutie: Pleiadische visie Marc Smuld

Berichtdoor Force » di 22 mei 2012, 17:40

Paul schreef:Dit kan makkelijk allemaal gebeuren of gebeurd zijn tegelijk is het een ervaring die we dan weer mee mogen nemen naar een volgend leven dus op zich ben ik er niet zo bang voor of zo, aan de andere kant kan het je eeuwen van de weg afhouden die je eigenlijk lopen wil en uit eigen ervaring kanik je vertellen dat dit echt vele levens lang invloed kan hebben op je...

Ik heb ooit een keus gemaakt in een bepaald leven, vele levens lang heb ik volgens die keus geleefd en ervaringen opgedaan die me in dit leven dwars zitten of beter dwars hebben gezeten, ik begin daar nu over heen te komen en in te zien dat het mijn eigen keus is geweest al maakt dit het in gevoel niet anders...

Zo kan ik me ook voorstellen dat als je herinneringen ingeplant krijgt je dit als een "last" ervaart en hier naar gaat leven op een bepaald ogenblik en daardoor van je pad afdwaalt welk je eigenlijk had uitgestippeld voor jezelf, je moet dan wel sterk in de schoenen staan om dit pad weer op te pakken en ja ook ik ben er van overtuigd dat als je om hulp vraagt dit er ook is voor je...

Je neemt het niet mee naar een volgend leven. Levens heb je ook niet meer. Dat is de hele ellende juist.
Laat ik meer toelichten. Zal het zo goed mogelijk verwoorden na een puzzel van wat dingen:

Elke ziel is verbonden met een fluïde koord aan wat groters, het geheel, het Al, waar iedereen over praat. Technisch heet dat zielenmatrix. Reïncarnaties en ervaringen werken prima zolang je daar aan vast zit. Bij een ras dat ons als slaaf ziet, ons DNA en lijf uitbuit om 't eigen ras te verbeteren, die koppelt ons los van ons oorspronkelijke matrix, onze oorsprong.
Je wordt "opnieuw aangesloten" op hun matrix. Zo zeg ik het maar eventjes. Dit houdt in dat je een stuk vlees bent zonder (zielen)evolutie. Ondertussen krijg je beelden ingeplant, denkende dat de oude vertrouwde wereld nog is zoals die is.

Je zal nooit meer naar het licht gaan, 5D bereiken, uittreden, je gids zien, etc, etc.
Dus als er een volk of een Jezus (misleiding) afdaalt binnenkort....kun je mss 20-30 jaar misleid worden met enkel goede dingen op allerlei aardse/menselijke vlakken, maar waar zeg je ja/amen tegen....als de plotse ommezwaai komt in al dat mooie. Een redding vind ik dus niet prettig en zeker ook niet logisch, niet via een ras van buiten de aarde.

Het hoort van binnenuit te komen die evolutie. Zo is de mens en de zielenmatrix gebouwd.
Ons DNA en DNA ontwikkeling (we hebben nog veel junk DNA dat niet actief is) is afhankelijk van die zielenmatrix. Beetje bij beetje evolueren we, soms kan dat sneller, niet altijd.

Goed....dat is het verhaal dat mij bezighoudt.
Kan enkel hopen dat ik het fout heb.
Force
ArchAngel
ArchAngel

Delen op:

Delen op Facebook Facebook Delen op Twitter Twitter

Berichtdoor Paul » di 22 mei 2012, 19:01

Die redding ben ik helemaal met je eens Force, daar zit ik niet op te wachten, sterker laat ze maar wegblijven wat mij betreft techniek of niet, als wij het zelf niet redden zijn we het blijkbaar niet waard, tenminste dat vinden we dan zelf met zijn allen...
IK BEN

De perfecte imperfectie
Paul
ArchAngel
ArchAngel

Berichtdoor Dusty » di 22 mei 2012, 19:15

Ik vind het op een bepaalde manier handig. Vooral met die technologieën, want zonder deze gaat uiteindelijk de aarde naar de klte.
Rather than being your thoughts and emotions, be the awareness behind them
Dusty
Grote Leeuw
Grote Leeuw

Berichtdoor Paul » di 22 mei 2012, 19:18

tvgame schreef:Ik vind het op een bepaalde manier handig. Vooral met die technologieën, want zonder deze gaat uiteindelijk de aarde naar de klte.

Hoe weet jij dit zo zeker TVGAME???

Heb jij die techniek al eens gezien, heb je ze zelf, of iets anders, hoe weet je zo zeker dat wij het zelf niet kunnen en anderen daar voor nodig hebben???

Zomaar een paar vraagjes die ik me zelf in ieder geval dan wel afvraag!!!
IK BEN

De perfecte imperfectie
Paul
ArchAngel
ArchAngel

Berichtdoor Dusty » di 22 mei 2012, 19:36

Wat ik net zei is van de veronderstelling dat die verhalen waar zijn. En ik geloof best dat we het zelf kunnen, alleen het duurt heel lang, misschien te lang. Daarbij komt dat ik denk dat het er al is, maar word voorgehouden..en waarom zouden ze dat nu zomaar vrijgeven?
Dusty
Grote Leeuw
Grote Leeuw

Berichtdoor Force » di 22 mei 2012, 19:48

Welke techniek denk je concreet aan wat handig is dan?
Force
ArchAngel
ArchAngel

Berichtdoor Dusty » di 22 mei 2012, 19:56

Vrije energie. De niet vervuilende voertuigen. En eventuele andere dingen, ik heb geen idee wat ze verder kunnen brengen...ik laat me verrassen.
Dusty
Grote Leeuw
Grote Leeuw

Berichtdoor Paul » di 22 mei 2012, 20:23

En als ik je nu zeg dat die beidde al bestaan hier op aarde sinds een jaar of zeg 80 misschien 70???
IK BEN

De perfecte imperfectie
Paul
ArchAngel
ArchAngel

Berichtdoor Dusty » di 22 mei 2012, 20:29

Nee dat zei ik al net. Ik geloof dat die technologieën er al zijn. Alleen ik geloof ook dat ze verborgen worden gehouden, en vraag me af waarom diezelfde mensen het alsnog bekend willen maken..
Dusty
Grote Leeuw
Grote Leeuw

Berichtdoor Force » di 22 mei 2012, 20:59

Volgens mij dreven we stilletjes af van de techniek waarover we het hadden...althans die ik zorgelijk vond voor onze evolutie.
Geeft niks, maar dan weet ik dat ik daar klaar mee ben dan :lachen2

Ga vooral door met andere technieken/technologieën....
Force
ArchAngel
ArchAngel

VorigeVolgende

Keer terug naar Astrologie