Bekijk je eigen topicsBekijk je eigen berichten

Doorbraak in onze Evolutie: Pleiadische visie Marc Smuldrsss

Re: Doorbraak in onze Evolutie: Pleiadische visie Marc Smuld

Berichtdoor Force » ma 21 mei 2012, 18:00

tvgame schreef:Misschien. Het zouden ook andere 'krachten' kunnen zijn. Maar als je een vreemde constructie geluidloos voorbij ziet komen plak je er snel het stickertje ufo op..of dit terrecht is weet ik niet, ligt er aan wat wij onder de term 'ufo' verstaan..

Oorspronkelijk is UFO datgene wat niet herkenbaar is, zijnde een zich verplaatsend voorwerp in de lucht, waargenomen door menselijke eigen zintuigen, veelal de ogen. Definitie mag breder, maar wordt waziger tegelijkertijd.

Soms als mensen een energiebol zien (uit dimensie X) is dat ook een UFO. Het zou zo maar een manifesterend wezen kunnen zijn, dat zich even op een lagere frequentie afstemt.

Object is een object echter in onze ogen...tja.

Anders gezegd, onder de ruimste definitie: UFO's, daar stikt het van, want als ze niet zichtbaar zijn, vanwege een hogere trillingsfrequentie, is het er ook, maar dan is het een Undiscoverable Flying Object. Al dan niet met z'n drietjes in een schotelje in grijze jasjes omhuld.

Niet herkenbaar dus....niet man-made. Zo zou ik het formuleren.
Force
ArchAngel
ArchAngel

Delen op:

Delen op Facebook Facebook Delen op Twitter Twitter

Berichtdoor Paul » ma 21 mei 2012, 18:58

Mooi gezegd allemaal maar waar ik naar toe wil TVgame is dit, wanneer is de laatste keer dat iemand werkelijk een vliegend object gezien van materialen zo als wij die kennen op aarde, en dan bedoel ik dus niet objecten die licht geven en vliegen waar een foto van gemaakt is maar echt objecten waarvan je kunt zien welk van metalen zijn gemaakt of andersoortige materialen...

Ik denk dat die er zeer weinig zijn, ik zie ook wel de foto's en filmpjes op het net maar ik zie nooit echt iets concreets van een materiaalsoort of iets dergelijks...

Ga je verder naar lightorbs dat zijn naar mijn idee althans helemaal geen ufo fenomenen maar gewoon energieën die zich laten zien even in deze dimensie...
IK BEN

De perfecte imperfectie
Paul
ArchAngel
ArchAngel

Berichtdoor A Fan Of God » ma 21 mei 2012, 19:02

Paul schreef:Mooi gezegd allemaal maar waar ik naar toe wil TVgame is dit, wanneer is de laatste keer dat iemand werkelijk een vliegend object gezien van materialen zo als wij die kennen op aarde, en dan bedoel ik dus niet objecten die licht geven en vliegen waar een foto van gemaakt is maar echt objecten waarvan je kunt zien welk van metalen zijn gemaakt of andersoortige materialen...

Ik denk dat die er zeer weinig zijn, ik zie ook wel de foto's en filmpjes op het net maar ik zie nooit echt iets concreets van een materiaalsoort of iets dergelijks...

Ga je verder naar lightorbs dat zijn naar mijn idee althans helemaal geen ufo fenomenen maar gewoon energieën die zich laten zien even in deze dimensie...

Zoals ik reeds schreef, hij leeft in de illusie dat een buitenlander alleen een kleurling is en dat een Belg er niet direct onder valt.
http://sophiavassiliou.nl// voor herstel van de verbinding met jezelf
A Fan Of God
Lightworker
Lightworker

Berichtdoor Paul » ma 21 mei 2012, 19:05

AFOG soms kun je de dingen beter gewoon duidelijk uitleggen zonder overigens afbreuk te willen doen aan jouw uitleg :grin:

Voor tvgame leek het mij nog niet duidelijk en dan maak ik voor hem in dit geval er een duidlijker verhaal van, tenminste dat hoop ik dan, je weet immers maar nooit!!!

:bang :bang :bang
IK BEN

De perfecte imperfectie
Paul
ArchAngel
ArchAngel

Berichtdoor Dusty » ma 21 mei 2012, 19:06

Dit zouden ook dit soort ufo's kunnen zijn. Wie weet op wat voor manieren ze zich aan ons kunnen laten zien. Misschien zien wij het wel als lichtbollen, omdat ze in een andere dimensie zitten. Ik heb best veel lichtbollen gezien, en wil niet perse beweren dat dit allemaal energieën waren. Ze bewogen vaak erg gericht, in formaties enzovoort..maarja, wie weet het nou echt?
Rather than being your thoughts and emotions, be the awareness behind them
Dusty
Grote Leeuw
Grote Leeuw

Berichtdoor A Fan Of God » ma 21 mei 2012, 19:09

@Paul :knipoog2 :ok
http://sophiavassiliou.nl// voor herstel van de verbinding met jezelf
A Fan Of God
Lightworker
Lightworker

Berichtdoor Paul » ma 21 mei 2012, 19:17

tvgame schreef:Dit zouden ook dit soort ufo's kunnen zijn. Wie weet op wat voor manieren ze zich aan ons kunnen laten zien. Misschien zien wij het wel als lichtbollen, omdat ze in een andere dimensie zitten. Ik heb best veel lichtbollen gezien, en wil niet perse beweren dat dit allemaal energieën waren. Ze bewogen vaak erg gericht, in formaties enzovoort..maar ja, wie weet het nou echt?

En dit tvgame is nu precies wat ik en ook AFOG bedoelden, je weet het niet dus waarom je hoop er op vestigen of antwoorden er van willen krijgen als je niet eens weet over wie je hebt hebt!!!
IK BEN

De perfecte imperfectie
Paul
ArchAngel
ArchAngel

Berichtdoor Force » ma 21 mei 2012, 19:20

tvgame schreef:Dit zouden ook dit soort ufo's kunnen zijn. Wie weet op wat voor manieren ze zich aan ons kunnen laten zien. Misschien zien wij het wel als lichtbollen, omdat ze in een andere dimensie zitten. Ik heb best veel lichtbollen gezien, en wil niet perse beweren dat dit allemaal energieën waren. Ze bewogen vaak erg gericht, in formaties enzovoort..maarja, wie weet het nou echt?

Wat ik ervan begrijp is, dat er technologie is, wat onzichtbaar mogelijk maakt, heeft met trillingsfrequentie te maken. Die schepen zien we dus nooit.
Maar er is ook technologie om van vorm te veranderen. Ook een UFO (niet de Grey's in schotelachtige objects, die beheersen dat niet) kan dat dus, de personen daarbinnen sowieso.
Elke gewenste vorm kan er worden aangenomen. Ik praat over een hoog ontwikkeld ras, bijv. Ranthia. Het kan in een lichtbol, schim, zoiets. Het is o.a. dit ras, wat ons beschermt tegen "onverlichte" Zeta's (waar trouwens genetische varianten van bestaan, ze willen immers voortbestaan en knutselen al lang aan zichzelf).

Beiden rassen kunnen weer hele enge dingen. Nu niet relevant. Ging om verschijnselen nu.

Zeta komen uit andere 3D dimensie trouwens. Ranthia niet, wel uit andere dimensie, maar ongelijk aan die van Zeta of ons.
Als je echt geinteresseerd bent hoe het zit, blijf ik boek Voyagers aanbevelen. Het eerste boek wat klopt met alle verhalen die over internet zwerven... :heart49 maar met meer precisie en nog zoveel meer...de moeite waard (€24).
En zitten wij ernaast, vragen we Arlyne wel :hartjes
Force
ArchAngel
ArchAngel

Berichtdoor Dusty » ma 21 mei 2012, 19:21

Ik heb niet echt een vraag gesteld. Meer over iets wat in die tekst stond. Maar volgens mij kan je dat op vrijwel heel veel op dit forum toepassen..en ik vestig er niet perse hoop op, ik denk dat er een kans is, en ben geintereseerd :grin:
Rather than being your thoughts and emotions, be the awareness behind them
Dusty
Grote Leeuw
Grote Leeuw

Berichtdoor Paul » ma 21 mei 2012, 19:23

tvgame schreef:Ik heb niet echt een vraag gesteld. Meer over iets wat in die tekst stond. Maar volgens mij kan je dat op vrijwel heel veel op dit forum toepassen..en ik vestig er niet perse hoop op, ik denk dat er een kans is, en ben geintereseerd :grin:

He, nu niet terugkrabbelen he!!! Denk erom...

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
IK BEN

De perfecte imperfectie
Paul
ArchAngel
ArchAngel

VorigeVolgende

Keer terug naar Astrologie