Bekijk je eigen topicsBekijk je eigen berichten

Doorbraak in onze Evolutie: Pleiadische visie Marc Smuldrsss

Re: Doorbraak in onze Evolutie: Pleiadische visie Marc Smuld

Berichtdoor Dusty » ma 21 mei 2012, 16:49

Bedoel je met 'men' de gene in die channeling. Of heb je het over wat anders?
Rather than being your thoughts and emotions, be the awareness behind them
Dusty
Grote Leeuw
Grote Leeuw

Delen op:

Delen op Facebook Facebook Delen op Twitter Twitter

Berichtdoor Paul » ma 21 mei 2012, 16:59

tvgame schreef:Bedoel je met 'men' de gene in die channeling. Of heb je het over wat anders?

Over iedereen die hierover bericht, zou het zo kunnen zijn dat men er gewoon geen ander woord voor heeft of er geen aardse betekenis aan kan geven...
IK BEN

De perfecte imperfectie
Paul
ArchAngel
ArchAngel

Berichtdoor Dusty » ma 21 mei 2012, 17:05

Misschien. Het zouden ook andere 'krachten' kunnen zijn. Maar als je een vreemde constructie geluidloos voorbij ziet komen plak je er snel het stickertje ufo op..of dit terrecht is weet ik niet, ligt er aan wat wij onder de term 'ufo' verstaan..
Dusty
Grote Leeuw
Grote Leeuw

Berichtdoor Paul » ma 21 mei 2012, 17:16

Is het een constructie dan en zo ja hoe weet je dit, zou het niet gewoon een soort van poort naar een andere dimensie kunnen zijn welk je ziet die gebruikt word op een of andere manier???
IK BEN

De perfecte imperfectie
Paul
ArchAngel
ArchAngel

Berichtdoor A Fan Of God » ma 21 mei 2012, 17:26

tvgame schreef:Misschien. Het zouden ook andere 'krachten' kunnen zijn. Maar als je een vreemde constructie geluidloos voorbij ziet komen plak je er snel het stickertje ufo op..of dit terrecht is weet ik niet, ligt er aan wat wij onder de term 'ufo' verstaan..

UFO is een relatief begrip voor iets waarvan men niet weet wat het is en het kan zich verplaatsen. Verplaatsen zou ook kunnen zijn tussen de verschillende dimensies.

Ook al ben je een spirituele meester, of je hebt alle Reiki vormen afgemaakt (master), en weet ik wat niet nog meer. Wil het nog niet zeggen dat je bij de eerste groep behoort.
Je innerlijke IK dient er klaar voor te zijn, en of er zoiets als klaar zijn hier op de 3D aarde of Karma? Ik geloof daar niet zo in.

Je dient op een bepaalde manier klaar te zijn en dan ga je. En dat kan ik niet precies omschrijven, alleen dat het ieder voor zich is.
Niet de gehele mensheid gelijkertijd.\

ik denk dat je de meest prachtige omschrijvingen kan vinden op youtube en diverse site, maar neem het maar met een kilotje zout.

Er kan denk ik ook zoiets zijn als zelf reeds in de 4D- 5D wereld zijn, maar nog aanwezig op de 3D aarde.
Er zijn er ook die zeggen dat je ook terecht kan komen in de 4D wereld als een tussen station.
Laatst bijgewerkt door A Fan Of God op ma 21 mei 2012, 17:36, in totaal 1 keer bewerkt.
http://sophiavassiliou.nl// voor herstel van de verbinding met jezelf
A Fan Of God
Lightworker
Lightworker

Berichtdoor Dusty » ma 21 mei 2012, 17:33

Ik bedoel iets van een metalen disc. Of een langwerpige sigaar achtige vorm, of misschien een driehoek, weet ik het. Als mensen zoiets voorbij zien komen, plakken ze vaak het stickertje ufo er op. En voor mij betekent een ufo, dat het een constructie is, gemaakt door een andere beschaving of door onszelf, en alle technieken die bekend zijn onder het volk ter boven gaan.
Dusty
Grote Leeuw
Grote Leeuw

Berichtdoor A Fan Of God » ma 21 mei 2012, 17:38

tvgame schreef:Ik bedoel iets van een metalen disc. Of een langwerpige sigaar achtige vorm, of misschien een driehoek, weet ik het. Als mensen zoiets voorbij zien komen, plakken ze vaak het stickertje ufo er op. En voor mij betekent een ufo, dat het een constructie is, gemaakt door een andere beschaving of door onszelf, en alle technieken die bekend zijn onder het volk ter boven gaan.

Even een vergelijking m.b.t. UFO.

In de koran staat dat men een zo mooi mogelijke moskee dient te bouwen, hetgeen men dan ook doet. Doch helaas bedoeld de Koran een andere moskee namenlijk je Hart.
Jij dient een zo mooi mogelijk hart te bouwen.

Begrijp je nu hoe breedt je UFO moet zien.
A Fan Of God
Lightworker
Lightworker

Berichtdoor Dusty » ma 21 mei 2012, 17:43

Ik zie de link niet tussen wat jij zegt en wat mijn idee van een ufo is. Maarja, dat maakt opzich niet zoveel uit :smile:
Dusty
Grote Leeuw
Grote Leeuw

Berichtdoor A Fan Of God » ma 21 mei 2012, 17:44

tvgame schreef:Ik zie de link niet tussen wat jij zegt en wat mijn idee van een ufo is. Maarja, dat maakt opzich niet zoveel uit :smile:

Het idee wat jij hebt m.b.t. een Ufo is hetzelfde als 'een buitenlander is niet een Belg nee dat is een kleurling.'
A Fan Of God
Lightworker
Lightworker

Berichtdoor Dusty » ma 21 mei 2012, 17:53

Hoezo dat dan :smile: Als ik denk aan een ufo denk ik aan wat buitenaards, een ruimteschip van een buitenaardse (sinds een tijdje trouwens ook aan iets dat door mensen kan zijn gemaakt). En of ze nou op ons lijken of niet, ze komen van buiten de aarde (de meeste dan) dus noemen mensen ze zo. Anders is het ook zo moeilijk uit te leggen allemaal.
Dusty
Grote Leeuw
Grote Leeuw

VorigeVolgende

Keer terug naar Astrologie