Bekijk je eigen topicsBekijk je eigen berichten

Doorbraak in onze Evolutie: Pleiadische visie Marc Smuldrsss

Re: Doorbraak in onze Evolutie: Pleiadische visie Marc Smuld

Berichtdoor A Fan Of God » vr 18 mei 2012, 16:51

Force schreef:
Paul schreef:
A Fan Of God schreef:
tvgame schreef:Dat is niet perse het gene wat ik niet geloof. Trouwens, als de aarde naar een hogere dimensie gaat, dan verdwijnt toch het meeste materiële? Hoezo moet de aarde dan worden opgeschoond :roll:

Dus zullen er twee zijn zoals ik reeds schreef. :!:

Het zou handig zijn als je rekenig houdt wat reeds eerder door anderen is geschreven op dit forum.
Dan zou je verder komen dan iedere keer weer opnieuw vragen te stellen, terwijl de antwoorden misschien reeds hier te vinden zijn. :knipoog2

Je moet wel een gave hebben AFOG om de verbanden te zien soms, en ja soms zijn ze er wel maar zie je ze gewoonweg niet...

Als je dat een maand lang doet.....wat voor verband krijg je dan? :lol4

En als je dat een jaar lang doet?

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door A Fan Of God op vr 18 mei 2012, 16:51, in totaal 1 keer bewerkt.
http://sophiavassiliou.nl// voor herstel van de verbinding met jezelf
A Fan Of God
Lightworker
Lightworker

Delen op:

Delen op Facebook Facebook Delen op Twitter Twitter

Berichtdoor Paul » vr 18 mei 2012, 16:51

Geen idee Force, vertel eens!!!
IK BEN

De perfecte imperfectie
Paul
ArchAngel
ArchAngel

Berichtdoor Dusty » ma 21 mei 2012, 15:20

'Een nieuwe Aarde wacht op degenen die ervoor gekozen hebben te ascenderen en het zal de verheven versie zijn minus alle aspecten van de oude Aarde die geen plaats hebben in de hogere dimensies. Voor de anderen is een andere plaats gereed gemaakt.'

Het stukje hierboven komt rechtstreeks uit de laatste channeling van salusa..deze zin komt aardig overeen met wat er in dat Smulders verhaal staat..probeer nu een beetje verbindingen te maken, ben wel nog steeds van mening dat het me niet slim lijkt als het echt zo opgelost gaat worden..maarja, eerst maar zie of het wel gebeurd :smile:
Rather than being your thoughts and emotions, be the awareness behind them
Dusty
Grote Leeuw
Grote Leeuw

Berichtdoor Force » ma 21 mei 2012, 15:26

tvgame schreef:'Een nieuwe Aarde wacht op degenen die ervoor gekozen hebben te ascenderen en het zal de verheven versie zijn minus alle aspecten van de oude Aarde die geen plaats hebben in de hogere dimensies. Voor de anderen is een andere plaats gereed gemaakt.'

Het stukje hierboven komt rechtstreeks uit de laatste channeling van salusa..deze zin komt aardig overeen met wat er in dat Smulders verhaal staat..probeer nu een beetje verbindingen te maken, ben wel nog steeds van mening dat het me niet slim lijkt als het echt zo opgelost gaat worden..maarja, eerst maar zie of het wel gebeurd :smile:

Het zou zorgelijk zijn, want het zou tegen de Vrije Wil van de mens ingaan!
Daarom klopt het sowieso niet al. Dat mag een steevast uitgangspunt zijn voor al je gedachtes over wat dan ook.

Elke ingreep van boven die daar tegenin gaat, tegen onze wil in, is NIET zuiver.
Wat ze je ook vertellen, of wat je ook doorkrijgt.

Voor mensen die channelen, zou de controlevraag kunnen zijn of de info die binnenkwam van het Allerhoogste afkomstig is, het Al, het Licht....
Force
ArchAngel
ArchAngel

Berichtdoor Dusty » ma 21 mei 2012, 15:30

Ja daar ben ik het absoluut mee eens. Maar al dit is al erg apart, dus ging ik zelf ook breed denken. Misschien hebben ze wel technologieën die je doen kijken in je ziel, zodat je beseft waarom je weg gaat. Of misschien komen er wel herinneringen vrij..weet jij veel, het wordt afwachten tot over 6 dagen, anders is het bllsht..
Dusty
Grote Leeuw
Grote Leeuw

Berichtdoor A Fan Of God » ma 21 mei 2012, 15:31

Force schreef:Het zou zorgelijk zijn, want het zou tegen de Vrije Wil van de mens ingaan!
Daarom klopt het sowieso niet al. Dat mag een steevast uitgangspunt zijn voor al je gedachtes over wat dan ook.

Elke ingreep van boven die daar tegenin gaat, tegen onze wil in, is NIET zuiver.
Wat ze je ook vertellen, of wat je ook doorkrijgt.

Voor mensen die channelen, zou de controlevraag kunnen zijn of de info die binnenkwam van het Allerhoogste afkomstig is, het Al, het Licht....

Maar laten we het A.U.B. niet de Prime Directive noemen. We leven tenslotte niet in een SF verhaal.

Tevens gaat ieder mens pas naar de andere wereld toe (Ascenderen) wanneer hij/zij er zelf aan toe is. Het is niet zo dat opeens iemand uit de derde wereld die nog nooit tijd heeft gehad in zijn leven om na te denken over God, Engelen, liefde, haat, respect, dimensies, aliens, etc. opeens morgen in een 5D wereld vertoeven.
http://sophiavassiliou.nl// voor herstel van de verbinding met jezelf
A Fan Of God
Lightworker
Lightworker

Berichtdoor Dusty » ma 21 mei 2012, 15:34

Maar dat beweren ze toch niet, of heb ik het verkeerd gelezen :grin: Naja we zien wel. Ik denk maar zo, de meeste mensen geloven niet in een buitenaardse ingreep, een klein groepje wel, maar die geloven weer niet in een snelle verandering naar het 5D..in die orde van dingen bekijken, zou alles wel kunnen, dus ik wacht af :smile:
Dusty
Grote Leeuw
Grote Leeuw

Berichtdoor Paul » ma 21 mei 2012, 16:39

De eersten zullen de laatste zijn, remember???

Wat hier eigenlijk staat is dat de onwetenden de eersten zullen zijn om te ascenderen!!!
IK BEN

De perfecte imperfectie
Paul
ArchAngel
ArchAngel

Berichtdoor Dusty » ma 21 mei 2012, 16:43

We zullen zien. Het zou wel gaaf zijn als er zoiets gebeurd. Hoop alleen niet dat, dat gedeelte met die ufo's doorgaat..
Dusty
Grote Leeuw
Grote Leeuw

Berichtdoor Paul » ma 21 mei 2012, 16:46

Heb je jezelf wel eens afgevraagd of het wel ufo's zijn die men bedoelt???
IK BEN

De perfecte imperfectie
Paul
ArchAngel
ArchAngel

VorigeVolgende

Keer terug naar Astrologie