Bekijk je eigen topicsBekijk je eigen berichten

Astrologie voor de ziel

Re: Astrologie voor de ziel

Berichtdoor Yvonne » za 14 jan 2017, 01:15

Gepubliceerd op 13 jan. 2017
"Het is tijd om naar ons innerlijk te luisteren, het is tijd om ons te onderwerpen aan een kracht, een wereldkracht, een creatieve kracht, aan een bron. Aan een intelligentie en de wil die zowel buiten ons bevattingsvermogen ligt, en groter en sterker is dan onze ‘ego-wil’, dan onze persoonlijke wil. Het is tijd om naar ons innerlijk te luisteren, het is tijd om ons te onderwerpen aan een kracht, een wereldkracht, een creatieve kracht, aan een bron. Aan een intelligentie en de wil die zowel buiten ons bevattingsvermogen ligt, en groter en sterker is dan onze ‘ego-wil’, dan onze persoonlijke wil."

"Het is tijd om naar ons innerlijk te luisteren, het is tijd om ons te onderwerpen aan een kracht, een wereldkracht, een creatieve kracht, aan een bron. Aan een intelligentie en de wil die zowel buiten ons bevattingsvermogen ligt, en groter en sterker is dan onze ‘ego-wil’, dan onze persoonlijke wil."

De mantra voor deze week:
Er is een tijd voor handelen en iets af te maken
en een tijd waarin je gewoon stil moet zitten.
Als Moeder Natuur en mijn eigen ziel
een grotere en sterkere wil bezitten.

Vertaling: Irma Schiffers. Ondertiteling: Bob Kukler.

De moeilijkste mensen zijn je grootste leraren

Afbeelding
Yvonne
moeder van TFC
moeder van TFC

Delen op:

Delen op Facebook Facebook Delen op Twitter Twitter

Berichtdoor Yvonne » do 16 maart 2017, 20:39

Astrologie voor de ziel 15 maart 2017

"Dit is een astrologie-rapport, we kijken naar de natuurlijke ritmes en cycli, en het is nu interessant dat de Zon vierkant staat met het Galactische centrum en vierkant staat met Saturnus, en om deze nieuwe start te kunnen maken."

Al die planeten, en sterren en melkwegstelsels werken samen voor jouw evolutie. Dus het is tijd om te luisteren naar het Galactische centrum. Het Galactische centrum is de tranformator, het is de… het pakt dat hoge voltage, de oneindige wijsheid en downloadt het naar onze melkweg, naar onze Zon en onze zon downloadt het naar de aarde. En de aarde downloadt het naar ons. Dus ik wil maar zeggen dat het allemaal naar beneden komt afdalen. Dus we moeten stil zitten en luisteren."

"En dan stil zitten en luisteren naar het nieuwe voorstel van het leven. Kali, Shiva, het leven, Gaia. God, godin, de creator, de bron, er ligt een nieuw voorstel voor jou. Er is een nieuw voorstel voor mij. Het is als ‘hier, er ligt een nieuw aanbod’.Een nieuwe relatie, een nieuwe manier van liefhebben, een nieuwe manier om je hart te openen, een nieuwe toekomst. (...) Een nieuw leven, een nieuwe liefde, een nieuwe relatie, nieuwe baan, een nieuw land, nieuwe zaak, wat dan ook."

Ik moet de vraag stellen
En dan stil zitten en luisteren
naar het nieuwe voorstel van het leven
voor mijn evolutie.

Vertaling: Irma Schiffers. Ondertiteling Bob Kukler

Afbeelding
Yvonne
moeder van TFC
moeder van TFC

Berichtdoor Yvonne » do 13 apr 2017, 17:15

Astrologie voor de ziel 12 april 207

conjunct Cheiron en vierkant Saturnus.

"Cheiron was een van de weinigen die feitelijk naar de onderwereld afdaalde en zijn onsterfelijkheid opgaf, het was te pijnlijk om op de aarde te leven. Hij wilde sterven, ook al was hij onsterfelijk. Hij zei ‘laat me hier vandaan gaan’. Op een bepaalde manier symboliseert hij volgens mij het Christus bewustzijn, het overstijgen van het ego. En hij zei gewoon ‘ik wil dat ego laten sterven, zoals Kali, die het hoofd afhakte.

Het hoofd stond symbool voor het ego, en de gedachten en het denken. En dit is wat Cheiron heel vaak kan doen. Cheiron brengt vaak een healing-crisis met zich mee, omdat het tijd is om je gevoelens te voelen."

"Dus deze healing-crisis gaat gewoon over gevoelens die gevoeld willen worden. En als we naar onze hogere chakra’s kijken -denken, Mercurius en zelfs Uranus- dit heeft allemaal te maken met snel, op tijd, het gebeurt, het gaat door, het beweegt, het verandert. Meer informatie, grotere netwerken en meer blogs en meer video’s, en meer films en meer, meer meer meer! Ik voel helemaal niets. Ik ben zelf een computer geworden."

"Dus het is tijd, zoals ik al zei, dit jaar is het jaar van diepgaande onthullingen. En het einde aan de waan. Dus blijf gewoon op die positie van de getuige, van niet-gehecht zijn, wetend dat ik zie waar ik niet gelukkig ben, waar ik niet vervuld raak, waar ik me tegengehouden voel, of afgeremd, en ik heb een grotere vrijheid nodig, ik moet mijn gebied uitbreiden.

Wéét gewoon dat als je je er eenmaal bewust van wordt, dan kun je niet meer opnieuw in slaap vallen. Als je eenmaal wakker wordt, is het aanwezig. Het is als een gewoonte, het is niet langer een gewoonte als je weet dat het een gewoonte is. Gewoontes zijn impulsief, instinctief, spontaan, gewoontepatronen."

Grote Spirit zegt: Het is tijd om te veranderen
en niet oppervlakkig gaan herschikken,
maar om onder de oppervlakte te graven en in het nieuwe
naar de angst die aan je wortels knaagt.
Vertaling: Irma Schiffers. Ondertiteling: Bob Kukler

Afbeelding
Yvonne
moeder van TFC
moeder van TFC

Berichtdoor Yvonne » do 08 jun 2017, 17:04

Astrologie voor de ziel 31 mei 2017

Gepubliceerd op 2 jun. 2017
"Het grote ding waarover ik ook wil praten, is de Zon in oppositie met Zwarte Maan Lillith. Zon in Tweelingen in oppositie met Lilith. Mars is nog steeds echt in oppositie met Saturnus. Als je technische info wilt: helemaal tot aan zondag. Zolang het in Tweelingen is, zal het in oppositie zijn met Saturnus. Dus dit is Zon en Mars in Tweelingen in oppositie met Saturnus en Lillith in Boogschutter. We willen het kort hebben wat dat betekent. Omdat daarbovenop, op zondag, de Zon exact vierkant staat met Neptunus. Dus we hebben een T-vierkant: Zon, Lilith in oppositie, beide vierkant met Neptunus."

"Dit is een hele mooie tijd. We gaan zien dat het een soort van thuiskomen is. En dat thuiskomen zou kunnen zijn: naar buiten komen. En dat naar buiten komen kan zijn: ik moet mijn waarheid spreken, ik moet echt gaan zitten en op deze plek zijn, omdat deze relatie belangrijk is. En ik bedrieg je door niet alles te zijn wat ik kan zijn. Ik bedrieg mezelf door niet alles te zijn wat ik kan zijn. Want we schrompelen ineen, wanneer aan onszelf twijfelen en wanneer we proberen iets te zijn wat we niet zijn. We verleppen van binnen, we rotten weg en onze ziel verdort slechts en gaat dood."

"Het is een beslissing. Dit is een tijd van beslissen en omzetten in het breken, bevrijden en vrijmaken van onszelf van deze oude, heel oude, mannelijke, gedomineerde externe god. En komen in de godin. Komen in de innerlijke wereld van mijn waarheid. In plaats van een hoeveelheid wetten en regels te volgen die ons zijn opgelegd door onze partners, onze kinderen, onze ouders, onze maatschappij.
Ga buiten in de natuur. Ga in je lichaam. Doe je oefeningen, je yoga, je meditatie, speel je muziek, schilder, beoefen je kunst. En voel, voel wat goed voelt, ga daarin daarin. En het gaat je helpen om uit te breken."

Wanneer ook ik te bang ben,
om te spreken en mijn waarheid te bezitten.
Dan dimt mijn licht, verlep ik van binnen,
teleurstellend beiden, ik en jij.

Vertaling & ondertiteling: Bob Kukler

[youtube]http://youtu.be/MiAiy8GGnOo[/youtube]

Afbeelding
Yvonne
moeder van TFC
moeder van TFC

Berichtdoor Yvonne » vr 14 jul 2017, 22:37

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=yfb_85UjgZE[/youtube]

https://youtu.be/yfb_85UjgZE

Ook al zegt Kaypacha grappend en lachend dat hij niet veel te vertellen heeft, omdat er deze week niet veel sterke exacte aspecten worden gemaakt, het is juist een vooruitblik met heel veel wijsheden en interessante veranderingen voor de komende tijd.

"En Lillith komt naar Saturnus toe. En wat betekent dat? Ik ben moe van de betekenisloze leugens en de bullshit die ik voorgeschoteld krijg via de ether en via het internet, en op het werk en van de baas, en van de samenleving. Ik heb iets diepgaanders nodig, iets wat meer betekenis heeft. Ik heb de waarheid nodig. En dat geldt ook voor mijn partnerschap en mijn relatie, dus het is alsof we het aan het opbouwen zijn, ik zal je zeggen dat augustus een grote maand is. Een totale zonsverduistering, Saturnus gaat stil staan en gaat vooruit. Dingen die echt op het kookpunt staan vanaf oktober vorig jaar, november. (...) Augustus, september oktober staat voor sluiten afronden, compleet maken: dat zal een tijd zijn om echt resultaten te zien."

"En als iedereen in contact komt met die geest/ziel-kwaliteit en
stopt met hamsteren en de hebzucht verdwijnt, dan gaat de paranoia weg, de strijd verdwijnt, dan zal het systeem veranderen.
En uiteraard begint dat met ieder voor zich en die ene persoon kan jij zijn, of ik en dan verspreidt het zich steeds meer totdat… dan hebben we een nieuw paradigma. Dan hebben we het Waterman-tijdperk want iedereen is aan boord. Dus Leeuw is hier als een voorbeeld van generositeit. Die wordt beheerst door de Zon en de Zon schijnt over iedereen. Die discrimineert niet. De Zon schijnt voor alles, laten we in die Leeuw/Zon gaan, die komt eraan.
23 juli, boem! De Zon gaat naar Leeuw en Mars gaat daar ook naar toe. Samen met Mercurius en de noordknoop en we hebben daar een zonsverduistering. En dat is 'oh my god' nog meer plezier in aantocht."

Hoe meer ik me bewust ben
van eenzijn met al wat is
hoe minder angst ik heb, hoe minder ik nodig heb
en hoe meer ik in staat ben om te geven

Vertaling: Irma SchiffersI
Ondertiteling: Bob Kukler

Afbeelding
Yvonne
moeder van TFC
moeder van TFC

Berichtdoor Yvonne » za 07 okt 2017, 23:42

Astrologie voor de ziel 4 oktober 2017

Astrologisch gezien is dit een zeer intense week, waarbij de volle Maan in Ram vandaag samenvalt met de exacte conjunctie van Venus en Mars. Daarnaast staat de Venus/Marc conjunctie deze komende week vierkant met Saturnus en Zwarte Maan Lilith. En alsof dat niet genoeg is hebben we ook nog Pluto vierkant Maan en Pluto vierkant Zon. Bovendien gaat Jupiter van Weegschaal, naar Schorpioen. Kaypacha legt dat in deze video uit onder meer via de Sabian symbolen.

"Groot ego, onvolwassen ego, tussen aanhalingstekens 'De Staat', de staat staat voor Saturnus, Saturnus smeedt die pogingen voor een populaire revolutie, omdat dit voortijdige uitingen zijn van een bewustzijn dat niet ‘vrij’ is. (...) Het is derhalve een symbool van onvolwassen weigering om je te conformeren uit hoofde van een overmatig idealistisch verlangen naar harmonie en vrede. Een negatieve poging ter verzoening van het spirituele ideaal en de zeer aardse realiteit."

"Je kunt er ook zo naar kijken dat Weegschaal de ander is. Dat hoeft niet één-op-één relatie te zijn, het kan ook met de gemeenschap zijn. Dat kan zijn met al onze broeders en zusters. Het kan met de wereld zijn en met het Waterman-tijdperk en de hele samenleving. Om onze dromen tot werkelijkheid te maken.
En ‘jij’ kan meervoud zijn, je kunt zelfs van ‘jij’ de bron maken, of spirit’, ja? Het is tijd voor mij om volwassen te worden en te leren om met jou te zijn; spirit, het goddelijke, het universum. De bomen, moeder natuur. Zodat je niet per se in een relatie hoeft te zitten of wat dan ook."

Het is tijd om volwassen te worden en het werk te doen.
Het is nodig om met jou te zijn.
Omdat liefde mij leert wat ik moet leren,
teneinde onze dromen waar te maken.

Afbeelding
Yvonne
moeder van TFC
moeder van TFC

Berichtdoor Yvonne » vr 24 nov 2017, 15:37

Een prachtige boodschap van Kaypacha, vol inspiratie. We gaan naar een ander energie toe van Jupiter driehoek Neptunus. En we hebben vanaf 7 tot 30 november te maken met een 'wederzijdse ontvankelijkheid' van Venus en Mars.

"De planeten doen ons niets aan, ze zijn een afspiegeling van wat we zijn, wie we zijn, en waar we voor hebben gekozen in dit leven en in andere levens, dus met Venus en Mars zegt dat dat je problemen hebt met het eerste en het zevende huis. Het eerste huis wordt geregeerd door Mars, het zevende huis wordt geregeerd door Venus. Jezelf en de ander. Mijn verlangens, tegenover wat andere mensen verlangen. Dus dit creëert een conflict in relaties."

"En laten we daar helder over zijn; de ziel is het onderbewuste.
Het is mijn persoonlijk onderbewuste, het is het collectieve onderbewuste. Het is uiteindelijk de bron die echt het evolutionaire proces ontwerpt. En het zijn onze ego’s die proberen om het te begrijpen en die proberen om het comfortabel te maken en proberen te krijgen wat het ego wil. En in al die soorten van beperkte ruimtes… we leven allemaal in die beperkte ruimte.
Hetgeen we geloven, wat we weten, wat we echt begrijpen is super beperkt. Dus onze keuzes zijn super beperkt door de beperking van ons gezichtsveld. Omdat we slechts een heel klein deel zien van het spectrum, dus we kiezen alleen maar uit dat hele kleine deel.
Je kunt niet iets kiezen waar je je niet van bewust bent, waar je onbewust van bent, wat je niet ziet."

"Waar verlangt mijn ziel nu echt naar?’ Het is duidelijk dat dit de knoppen indrukt voor een evolutionair groeiproces. Dit is de Jupiter-Neptunus driehoek. Dit is Neptunus in Vissen. Vissen is oneindige spiritualiteit, Neptunus betekent het channelen van deze oneindige spirituele energie. Dus het is vertrouwen en hoop dat er een groter plan is, een groter plaatje, en dat het niet alleen maar allemaal chaos is; dat er een bron is die een intentie heeft voor onze eigen bestwil, en die achter dat alles schuil gaat."

Dingen gebeuren niet zomaar, zoals iedere astroloog weet.
Het is mijn eigen en collectieve onderbewuste
die me aanzet tot groeien.
Dus hoe dieper ik kijk en luister
hoe soepeler het allemaal zal gaan stromen.

Afbeelding
Yvonne
moeder van TFC
moeder van TFC

Vorige

Keer terug naar Astrologie