Bekijk je eigen topicsBekijk je eigen berichten

Over de uitvaart muziek

Over de uitvaart muziek

Berichtdoor Yvonne » vr 18 jul 2014, 14:18

Als het goed is weten na bestaanden wel van welke muziek je houdt en heb je dat ook laten weten.

In mijn kistje ligt een usb stick en de kinderen weten dat ook.

Mijn buurman vertelde mij vanmorgen dat hij is gaan nadenken door mijn fascinatie en dat nu ook aan zijn ouders heeft laten weten ... de volgende video is van een vlissinger en wordt op mijn buurmans crematie gedraaid.:

Dood is niet het einde sjaukat van der mull:

Toen mijn vader overleed in Indonesië kon ik er niet naar toe, omdat ik mijn moeder verzorgde en zij is een week later gegaan...
Meer ik zou zeker dit liedje hebben laten draaien het lievelingsliedje van hem, want hij had sinds zijn aankomst in Nederland zo'n heimwee naar Indonesië:

Thuis echter heb ik met de koptelefoon op het volgende liedje grijs gedraaid:

Hier wat veel gehoorde muziek bij crematies (wordt vervolgd).

Wat zijn jouw liedjes?
De moeilijkste mensen zijn je grootste leraren

Afbeelding
Yvonne
moeder van TFC
moeder van TFC

Delen op:

Delen op Facebook Facebook Delen op Twitter Twitter

Re: Over de uitvaart muziek

Berichtdoor Yvonne » ma 23 maart 2015, 18:44

Jammer dat er niet meer gereageerd is op deze topic en op de volgende link staan de top liedjes bij een crematie:

Uitvaartmuziek top 50

Welke muziek wordt het meest gedraaid tijdens een uitvaart?
De Uitvaartmuziek Top 50 geeft een overzicht van de 50 populairste liedjes bij onze uitvaartdiensten. Deze lijst is ter inspiratie. Wilt u deze muziek gebruiken bij een uitvaartdienst? Het kan zijn dat deze specifieke nummers niet aanwezig zijn bij een DELA locatie. De uitvaartverzorger stemt met u de wijze van aanlevering af.

https://www.dela.nl/uitvaart/uitvaartmu ... iek-top-50 :lees

Dit liedje word ook gedraaid bij mijn herdenkings dienst:

Afbeelding
Yvonne
moeder van TFC
moeder van TFC

Berichtdoor hotspot » ma 23 maart 2015, 19:28

Ik hou me daar totaal niet mee bezig, maar ik vind dit wel een mooie:

ceci n'est pas une onderschrift.
hotspot
ArchAngel
ArchAngel

Berichtdoor Yvonne » ma 23 maart 2015, 23:33

De film 'The Piano' heb ik gezien, indrukwekkende film, herinner mij niet de muziek meer.

Afbeelding
Yvonne
moeder van TFC
moeder van TFC

Berichtdoor Yvonne » ma 23 maart 2015, 23:44

Niemand anders die een liedje heeft waarvan hij/zij wil dat het gedraaid moet worden?

Had het er vanmiddag over met een vriendin en ze zei dat ze er nog nooit bij stil had gestaan, maar dat het eigenlijk best belangrijk was en dat ze het toch eens met haar man over zou hebben....

Misschien moet je eerst ernstig ziek zijn voor dat je er over gaat nadenken?

Als je dood bent is het te laat :lol: .

Sorry, bedoel ik niet verkeerd, maar laten we het luchtig houden :razz: .

Afbeelding
Yvonne
moeder van TFC
moeder van TFC

Berichtdoor Blauwewolk » di 24 maart 2015, 11:31

Jijzelf bent licht .je hoeft alleen maar naar binnen te kijken .
Blauwewolk
ArchAngel
ArchAngel

Berichtdoor joke » di 24 maart 2015, 15:48

ik heb wel alles geregeld, ben het af en toe aan het bijwerken zoals de adreslijst, waar al heel wat mensen van over zijn. moet nog kijken of wat afgezegd moet worden nog klopt en inmiddels bv ziektekostenverz. klopt die ik nu heb. waar ze papieren kunnen vinden. testamentje. tja en verder zien ze maar, alles kan naar de kringloop.

op een cassette bandje heb ik een nr staan die een vriend in india voor me op zijn gitaar speelde, er zat zoveel herkenning in dat ik ontzettend moest huilen. een nr van l cohen. en iets afrikaans denk ik.
zou het op een cd op stick moeten zetten, aan de andere kant boeit het me ook niet.
het zijn de nabestaanden vind ik die het naar eigen gevoel mogen regelen. ik ben er niet meer en zij moeten verder.
wel een tekstje gemaakt voor de kaarten. kort, en wat op een bedank kaartje kan. maar anders ook prima. :heart49
ZIJN in het Eeuwige NU !
joke
ArchAngel
ArchAngel

Berichtdoor hotspot » di 24 maart 2015, 19:50

Yvonne schreef:laten we het luchtig houden :razz: .

ceci n'est pas une onderschrift.
hotspot
ArchAngel
ArchAngel

Berichtdoor Yvonne » di 24 maart 2015, 22:51

Leuk BW om jouw favoriete muziek hier te horen :buik .

Zulk soort muziek had ik vaak als achtergrond muziek in de bistro toen.

Afbeelding
Yvonne
moeder van TFC
moeder van TFC

Berichtdoor Yvonne » di 24 maart 2015, 23:02

joke schreef:ik heb wel alles geregeld, ben het af en toe aan het bijwerken zoals de adreslijst, waar al heel wat mensen van over zijn. moet nog kijken of wat afgezegd moet worden nog klopt en inmiddels bv ziektekostenverz. klopt die ik nu heb. waar ze papieren kunnen vinden. testamentje. tja en verder zien ze maar, alles kan naar de kringloop.

op een cassette bandje heb ik een nr staan die een vriend in india voor me op zijn gitaar speelde, er zat zoveel herkenning in dat ik ontzettend moest huilen. een nr van l cohen. en iets afrikaans denk ik.
zou het op een cd op stick moeten zetten, aan de andere kant boeit het me ook niet.
het zijn de nabestaanden vind ik die het naar eigen gevoel mogen regelen. ik ben er niet meer en zij moeten verder.
wel een tekstje gemaakt voor de kaarten. kort, en wat op een bedank kaartje kan. maar anders ook prima. :heart49

Weet je Joke, in de horeca organiseerde ik veel, straat feesten waar de horeca ook bij betrokken was en ik hou gewoon van organiseren en Emily vertelde mij eens dat een vriendin haar moeder overleden was en ze konden helemaal niets vinden, geen uitvaart verzekeringspapieren, geen adressenboek enzv.

Toen vroeg ze of ik wel verzekerd was en ik heb alle papieren in een kistje en toen pakte ik het en liet het haar zien.

1 uitvaartverzekering en een levensverzekering wat uitbetaald wordt aan de kinderen, want mijn uitvaart moet een feestje worden, geen crematie met maar 3 liedjes, maar een herdenkingsdienst in een theater, waar meer dan 300 mensen in kunnen, aangezien ik in de horeca gewerkt heb en er best veel mensen zullen komen, altijd bij horeca overlijdens.

En voor de mensen die van buitenaf komen moeten een behoorlijke maaltijd krijgen, heb ik dus ook allemaal al besproken met Emily.

Ben een echte regeltante, wil alles perfect geregeld hebben.

En ik kijk natuurlijk mee :razz: .

Afbeelding
Yvonne
moeder van TFC
moeder van TFC

Keer terug naar Na dit Leven