Bekijk je eigen topicsBekijk je eigen berichten

Zulke berichten word ik vrolijk van

Zulke berichten word ik vrolijk van

Berichtdoor Yvonne » ma 07 jan 2013, 18:54

Laten we hier berichten neerzetten waar je ziet dat de mensheid op de goede weg is en ik trap dan af :wink: :

Ernstig zieke fan ziet nieuwe Star Trek vlak voor dood

AMSTERDAM - Star Trek-regisseur J.J. Abrams heeft de laatste wens van een doodzieke fan in vervulling laten gaan door hem als eerste ter wereld de nieuwe film te laten zien.

De beroemde regisseur was ter ore gekomen dat de doodzieke 42-jarige Daniel Craft zo'n grote fan is, dat met veel pijn en moeite naar de bioscoop was gegaan om alleen het voorstukje van de nieuwe Star Trek alvast te kunnen zien, meldt HLN.

Daarop zochten Abrams en producent Damon Lindehof contact met de fan en brachten ze een DVD met de ruwe versie van de film naar hem toe. Samen met zijn vrouw kon Craft Into Darkness alvast bekijken. De film gaat pas in mei in de bioscoop draaien.

Drie dagen later is Craft overleden...

http://a-url.nl/CZfz
De moeilijkste mensen zijn je grootste leraren

Afbeelding
Yvonne
moeder van TFC
moeder van TFC

Delen op:

Delen op Facebook Facebook Delen op Twitter Twitter

Re: Zulke berichten word ik vrolijk van

Berichtdoor Sam » ma 07 jan 2013, 18:58

Dat is echt aardig.
Sometimes the world you create on the page seems more friendly and alive than the world you actually live in.
Sam
ArchAngel
ArchAngel

Berichtdoor jasmin » ma 07 jan 2013, 19:04

Na zijn dood kan hij ook gewoon nog naar de bioscoop..... :lachen2
Afbeelding
jasmin
ArchAngel
ArchAngel

Berichtdoor Alama » ma 07 jan 2013, 21:29

ChristenUnie-jongeren roepen Gesthuizen (SP) uit tot 'Engel van het jaar'

Afbeelding

SP-Kamerlid Sharon Gesthuizen krijgt van PerspectieF, de jongerenafdeling van de ChristenUnie, de titel Engel van het jaar 2012. Ze krijgt de onderscheiding vanwege haar inzet voor een menswaardig asielbeleid. PerspectieF-voorzitter Maarten van Ooijen: 'Sharon heeft in de Tweede Kamer meermaals aandacht gevraagd voor de positie van asielzoekers en vragen gesteld over een toenemend aantal suïcidepogingen en betere opvang.' .

Jaarlijks kennen de ChristenUnie-jongeren de 'Engel van het jaar-award' toe aan een politicus die zich het afgelopen jaar heeft ingezet voor christelijke idealen, maar zelf geen vertegenwoordiger is van een christelijke partij. Eerdere winnaars van de prijs zijn onder andere Jeroen Dijselbloem (PvdA), Hans Wiegel (VVD), Fleur Agema (PVV) en Job Cohen (PvdA).

CU-jongerenvoorzitter Van Ooijen prijst het SP-Kamerlid voor haar inzet. 'Het meest aansprekend vond ik haar strijd tegen de schrijnende problematiek van uitgeprocedeerde asielzoekers. Ze ging daar zelfs zover dat ze een motie van Afkeuring tegen Teeven indiende. In ieder geval toont dit haar enorme betrokkenheid en hart voor dit onderwerp.'

http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2664/Nie ... jaar.dhtml
Alama
ArchAngel
ArchAngel

Berichtdoor Yvonne » zo 13 jan 2013, 12:00

:buik :buik :buik Dank je wel Alama :knipoog2
De moeilijkste mensen zijn je grootste leraren

Afbeelding
Yvonne
moeder van TFC
moeder van TFC

Berichtdoor Alama » wo 30 jan 2013, 19:36

Zuid-Afrikaanse miljardair geeft helft van zijn bezit weg

Door: Redactie − 30/01/13, 18:23

Afbeelding

© AFP. Patrice Motsepe

Een van de rijkste mensen van Zuid-Afrika, Patrice Motsepe, heeft aangekondigd dat hij de helft van zijn rijkdom weg gaat geven om het leven van de armen te verbeteren. .

De mijnmagnaat zei dat het geld zal worden beheerd door de Motsepe Foundation, die zal zorgen dat het wordt uitgegeven aan projecten voor onderwijs en gezondheidszaken, zo schrijft de BBC.

Motsepe zegt dat hij is geïnspireerd door de twee rijkste mannen ter wereld, Bill Gates en Warren Buffet, die andere miljardairs aanmoedigen om fors bij te dragen aan liefdadigheid. Volgens Forbes is Motsepe goed voor 2,65 miljard dollar (1,95 miljard euro).

Hij is geboren in Soweto, opgeleid tot jurist en heeft zijn fortuin gemaakt dankzij de regeling dat mijnen voor minstens 26 procent in het bezit moeten zijn van zwarten.

http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2668/Bui ... -weg.dhtml
Alama
ArchAngel
ArchAngel

Berichtdoor jasmin » za 02 feb 2013, 00:43

Vriendengroep speelt al 23 jaar tikkertje

Je bent zo oud als je je voelt, moet een Amerikaanse vriendengroep gedacht hebben. Zij spelen namelijk al 23 jaar lang tikkertje. De basis van het spel is al die jaren hetzelfde gebleven: 1 iemand is 'm en moet iemand anders zien te tikken. Toen ze besloten elkaar over de hele wereld te mogen tikken, werd het spel pas echt intensief. Ze vliegen regelmatig stiekem naar elkaars woonplaats voor een verrassingsaanval en verstoppen zich in auto's en bosjes om de ander te overvallen. De vrienden zeggen dat het spelletje helpt elkaar te blijven zien. Zonder tikkertje zou hun vriendschap misschien veel sneller verwaterd zijn. Ze spelen het trouwens alleen in februari, dus wie 'm als laatste is, is 'm het hele jaar.
http://www.waarmaarraar.nl/pages/re/778 ... tml#bottom
Afbeelding
jasmin
ArchAngel
ArchAngel

Berichtdoor Alama » za 02 feb 2013, 01:10

:grin: :clap: :wiet2
Alama
ArchAngel
ArchAngel

Berichtdoor vlinder » za 02 feb 2013, 09:38

:lachen2 vind dat toppie.
vlinder
Lightworker
Lightworker

Berichtdoor Arlyne » za 02 feb 2013, 11:45

Tikkertje spelen is leuk op een sportveld zoals we vroeger deden.
Met vrienden ga ik toch liever even rond de tafel zitten voor de gezelligheid! :lol4
Niet om na een tik weer huiswaarts te keren.
Leer van gisteren, Droom van morgen, Leef vandaag
Arlyne
ArchAngel
ArchAngel

Volgende

Keer terug naar Brabbelbord