Bekijk je eigen topicsBekijk je eigen berichten

Binnenkort in de bioscoop

Re: Binnenkort in de bioscoop

Berichtdoor Arlyne » di 05 jun 2012, 23:40

Zijn dit nu ook delen hiervan?

PROMETHEUS THE MOVIE IS REAL!! TRUE ENCODED STARMAPS SHOWING REAL HUMAN ORIGINS

PROMETHEUS THE MOVIE IS REAL!! TRUE ENCODED STARMAPS SHOWING REAL HUMAN ORIGINS

Leer van gisteren, Droom van morgen, Leef vandaag
Arlyne
ArchAngel
ArchAngel

Delen op:

Delen op Facebook Facebook Delen op Twitter Twitter

Berichtdoor Force » di 05 jun 2012, 23:46

Yvonne schreef:Afbeelding

Wat zijn we toch vrolijk vandaag hè?

Zou dat door die Venus toestand komen?

Ik heb me op jouw ingesteld vanavond - spiritueel even verbonden - en voelde die rode wijn....werd er baldadig van :lol:

(nu waggel ik)
Force
ArchAngel
ArchAngel

Berichtdoor Force » wo 06 jun 2012, 00:03

Arlyne schreef:
Zijn dit nu ook delen hiervan?

...//...

Ik kan dat niet met zekerheid zeggen.
Enige dat ik kan zeggen is dat ik een boek heb waarin dingen geopenbaard worden, zoals dat ooit in geschriften is gedaan (die inmiddels vervuild zijn), je kent ze wel.
Ik heb het boek in 2008 ontdekt. Het is niet-gechanneld die informatie, maar met een andere techniek overgebracht op een Indigo kind, nu inmiddels volwassen. Eén-op-één komt dus zuivere info binnen en daar zijn sinds 1999 boeken van verschenen. Dit omdat geheime regeringen en ander gespuis foute dingen doen en zo ons bewustzijn te verhogen over andere werkelijkheden.
Zij is meerdere malen uitgetreden, later fysiek naar hogere dimensies afgereisd (Priesters van Ur...5e dimensie of zoiets) heeft daar een volledige opleiding gevolgd en is nu Priesteres, ook al wordt dat hedendaags niet meer als zodanig erkend. Denk aan de tijd van de Farao's, priesters e.d. maar ook de tijd waarin Jezus op aarde was.

Welnu...deze vrouw is met een taak hier....openbaren wat al die tijd ons is achtergehouden. Leringen over liefde, leven, rassen, DNA, stelsels, ontstaan mens, etc, etc. Indrukwekkend boek dus!
Jezus en ook Johannus de Doper zouden dezelfde taken hebben gehad mettertijd. Ook vol met diezelfde kennis en uit die dimensie. Jezus had een extra missie: christusbewustzijn/-leer.

Je begrijpt dat ik dat dus reuze interessant vind. Nu komt deze film om de hoek. En alhoewel ik vlagen gezien hebt, zegt mijn gevoel al hoe nauw er gelijkenis is, ook al zit er wat fantasie verweven in de film. Ik ga je filmpjes bekijken, ook de bioscoop film. Dan kan ik zelf wat gaan puzzelen. En erover praten. Maar als ik jou was, zou ik ook zelf gaan kijken, als je er van houdt dan.
Mijn instinct zegt dat ik zelf moet gaan. Altijd leerzaam.
Force
ArchAngel
ArchAngel

Berichtdoor Arlyne » wo 06 jun 2012, 00:25

@ Force...Ik kan dat niet met zekerheid zeggen.
Enige dat ik kan zeggen is dat ik een boek heb waarin dingen geopenbaard worden, zoals dat ooit in geschriften is gedaan (die inmiddels vervuild zijn), je kent ze wel.
Ik heb het boek in 2008 ontdekt. Het is niet-gechanneld die informatie, maar met een andere techniek overgebracht op een Indigo kind, nu inmiddels volwassen. Eén-op-één komt dus zuivere info binnen en daar zijn sinds 1999 boeken van verschenen. Dit omdat geheime regeringen en ander gespuis foute dingen doen en zo ons bewustzijn te verhogen over andere werkelijkheden.
Zij is meerdere malen uitgetreden, later fysiek naar hogere dimensies afgereisd (Priesters van Ur...5e dimensie of zoiets) heeft daar een volledige opleiding gevolgd en is nu Priesteres, ook al wordt dat hedendaags niet meer als zodanig erkend. Denk aan de tijd van de Farao's, priesters e.d. maar ook de tijd waarin Jezus op aarde was

Channelen en informatie doorkrijgen is ook niet hetzelfde. Ik vind het mooi om te horen dat er steeds meer mensen komen die informatie door krijgen om de waarheidboven water te halen. Door je ervaring hierin weet je voor jezelf dat de mogelijkheden hierin onbegrenst zijn.

En dit soort films kijk ik ook graag naar hoor. Ik ben in geen jaren meer naar een bioscoop geweest. Heb een paar keer vervelende ervaringen met mensen in de zaal gehad. En hield het voor gezien. Haalde meestal de dvd om thuis te kijken.
Arlyne
ArchAngel
ArchAngel

Berichtdoor Force » wo 06 jun 2012, 00:57

Heb je YT filmpjes bekeken helemaal.
Het is een samenvatting van iemand, die alle ontdekkingen samenvoegt en erna (bij film1 op 10min) de Prometheus filmfragmenten erbij plakt.
Zo ook voor de tweede YT video. Dus het zijn geen originele film trailers. Het zal wellicht behulpzaam kunnen zijn dat deze filmpjes je beter de echte film laten begrijpen of zo.

Wat je reactie betreft: dat vind ik dus ook erg fraai dat die mogelijkheden onbegrensd lijken.
Ik ben dan weer geïnteresseerd hoe dit doorgeven van info dan werkt.
De Indigo dame heeft erg veel scholing ontvangen, jarenlang, zij vertaalde pre-atlantis "platen" (meer dan 200.000jr geleden) waarop veel informatie stond beschreven over ons ontstaan.
Op een gegeven moment kon zij direct een verbinding maken met de 5e dim. en alsof je SW installeert op een PC, zo ineens is de info dan beschikbaar in haar lijf/wezen.
Dat heeft dan wat verwerkingstijd nodig i.v.m. biochemische bouw, maar zij heeft een 4e en 6e DNA streng geactiveerd gekregen (typerend voor indigo's) om vervolgens de info te kunnen omzetten in taal. Heel speciaal gaat dat. Ik vind dat echt prachtig om te lezen.
Force
ArchAngel
ArchAngel

Berichtdoor Arlyne » wo 06 jun 2012, 11:40

Ik ben even tussendoor thuis, en moet zo meteen weer weg. Ik zal de filmpjes vanavond met meer aandacht bekijken.
Wat deze indigo vrouw betreft is wel heel erg bijzonder hoor.
Ook wat zij heeft doorgekregen. Daarbij heeft zij scholing gehad zodat je wordt bijgestaan hier op aarde door mensen met ervaring, waardoor je sneller vooruitkan komen.
Ik ben een autodidact hierin, en moest zelf veel uitvissen. Wel is het herkenbaar dat wanneer ik op deze andere werelden aanwezig ben daar ook daadwerkelijk aanwezig ben, en alles goed in details kan onderscheiden. De gevoelswaarde wanneer je iemand of iets aanraakt is zelfs hoger dan hier. Geluiden en kleuren zijn zuiver aan klank en kleur.Dit gaat d.m.v. mijn blauwdruk waar je één mee wordt die daar aanwezig is. Ik ben haar, waardoor je alles kan waarnemen.
Haar lichaam en geest zijn perfect en in jonge leeftijd aanwezig rond de 20 jaar.
Ik moet mij dan ook instellen op haar om dit te volbrengen.
Ook boven zijn leraren aanwezig die je bijstaan.Hun leefwijze is in harmonie, ook kennis vernomen van geneeswijze, die niet overal gelijk zijn, maar veel verder dan wij zijn hierin. Hun kleding, diersoorten, woningen, leefwijze, natuur, scholing, feesten etc.
Dit proces is in 2005 ingegaan na een droom die 38 jaar duurde. v.a. 1967
Deze periode was een reinigingsprocedure waar ik na een totale zonsoverduistering hier op aarde terecht kwam, en in een soort sluimertoestand afzonderlijk gehouden ben in een klein paradijselijk stukje natuur. Vanaf 2005 is alles in sneltreinvaart hier in ontwikkeling gezet.
Daarom ben ik de laatste 2 jaar aan het uitvissen of er meer mensen zijn met gelijke ervaringen, om kennis hierin te delen.
Arlyne
ArchAngel
ArchAngel

Berichtdoor Paul » wo 06 jun 2012, 11:43

Heeft die persoon ook een naam, en dat boek soms ook???

Ben wel benieuwd naar het volledige verhaal Arlyne van je, zoals "je droom toestand en zo!!!
IK BEN

De perfecte imperfectie
Paul
ArchAngel
ArchAngel

Berichtdoor Arlyne » wo 06 jun 2012, 12:09

Paul...Heeft die persoon ook een naam, en dat boek soms ook???
Ben wel benieuwd naar het volledige verhaal Arlyne van je, zoals "je droom toestand en zo!!!

Ja.. De persoon die mij bijstond in die droom was Ezekiël. De naam van de persoon die vanaf mijn 8e jaar bij me is
is Gabriël. Na 2005 is aan mij uitgelegd in wat voor verband ik al duizende jaren met Ezekiël had. En vanaf vorig leven met Gabriël. die aangewezen is door Ezekiël om mij hier verder bij te staan. Ik heb alleen notities. Ik zou niet weten waar ik moet beginnen om een boekwerk hiervan samen te stellen. Waar ik wel benieuwd naar ben is... of er hier vergelijkingsmateriaal is van b.v. omvang planeten, afstanden, calamiteiten die daar plaats vinden om de zoveel jaar en hebben gevonden etc.
Arlyne
ArchAngel
ArchAngel

Berichtdoor Force » wo 06 jun 2012, 14:01

@Arlyne: dank je wel :heart49 :heart49
Ik treed zelf niet uit, althans bewust. Dat autodidacte herken ik, echter is dat met veel literatuur.
Ook al is de bron anders, is het mss deelbaar, uitwisselbaar. Maar oké.

Waarom wil jij maar telkens vergelijken? Wat houdt je tegen lieve Arlyne? :heart49

@Paul: viewtopic.php?f=25&t=2686&p=20520&hilit=voyagers#p20520
Force
ArchAngel
ArchAngel

Berichtdoor Paul » wo 06 jun 2012, 16:58

Force toen ik die link aanklikte begon ik ineens met mijn hoofd heel erg van links naar rechts te gaan, niet een nee knikken maar anders , heel raar dit, voor mij althans...
IK BEN

De perfecte imperfectie
Paul
ArchAngel
ArchAngel

VorigeVolgende

Keer terug naar Brabbelbord