Yvonne schreef:Als dat zou kunnen
.
Kijk, maar... misschien dat je mee terug kunt rijden a.s. zaterdag?
Zeg ja wat....
Kom ik wel met de Hummer, want anders breken mijn vleugels in die andere kleinere auto.
Ik overleg wel hier....vraag het even aan mijn moeder ja?
"Maaaaaammmmm""Ja, jongen"
"Mag ik buiten spelen met Yvon?""wie?"
"Yvon, je weet wel, dat meisje van 2010 die ik heb leren kennen!""Oh zij! Nou vooruit dan"
"Mammm?"
"Ja, lieverd!"
"Mag ik daar dan blijven slapen?""Ehhh, schatje. Je hebt nu toch iemand anders al?"
"Ja mam....maar ze heeft nu rode wijn op, dan heeft ze toch niks in de gaten, stelt ze ook geen lastige vragen enzo.""Dan is het goed jongen! Zorg dat ze niet te moe wordt dan? Je weet, ze heeft een hekel aan sporten, op school meed ze dat als de pest."
"Nee mam! Ik beloof dat ik heel lief zal zijn.""Hey lieverd, waarom neem je haar niet mee naar de bios? Vindt ze vast wel leuk denk ik."
"Wow mam, wat een goed idee. Was het al weer vergeten, niet aan gedacht. Zo deed ik dat vroeger, weet je nog?""Ja jongen, die tijd weet ik maar al te goed, ik hield telkens een stuk maand over toen het geld op was, met je veeleisend gedrag m.b.t. meisjes en al dat gepuber!"
"Maar mam, ik ben nu groter he....ik kan echt wel mijn verantwoordelijk dragen al hoor! Geloof me gerust.""Ja vast!! Je bent geen steek veranderd in die jaren. Wees nou maar gewoon lief voor Yvon. Verwen d'r maar een beetje en have fun. Ik zie je wel weer thuiskomen."